Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Niklas Bröms ikke sendt hjem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niklas Bröms ikke sendt hjem

Bröms spillte ikke lørdag ettermiddag. Ordet på gata var at han var sendt hjem, det var visst feil - han har fått ei kraftig lårhøne.

Men, hadde det vært så ille å sendt ham hjem når de nye har jerna på førttene og skjærer dype hakk båre i motstander og isen? Han har jo ikke akkurat prestert til gull, mere jern...

HOCKEYFORUMET LEVER! ;-)
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

I beste "få forumet i live"-ånd, mener jo jeg at Bröms viser tidvis at han er en meget god spiller, men kanskje han som mange andre, lider av at samhandlinga ikke fungerer om dagen? Han er sikkert ingen stjerne som individualist, men hvis han blir spilt opp i riktige posisjoner, kan og håper jeg han fungerer bedre.
    Vi var mange kritiske til Donatis da de var så veike, men jammen savner jeg gutter som scora fra alle vinkler, og kunne snu en kamp når vi som mest trengte det.

Er andre spillere jeg vil ha vekk før Bröms uten at jeg vil nevne navn
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
      Er andre spillere jeg vil ha vekk før Bröms uten at jeg vil nevne navn
      Nevne navn er ingen skam, og spesielt ikke hvis vi skal forsøke få opp litt debatt her

Men Bröms opptar en utlendingplass, og virker han ikke bør vi økse ham til fordel for noe bedre. Nå er jo Bonsa på vei ut, og da har vi plutselig litt hull der hvor han har funka, og han har funka relativt bra.
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Bröms bør definitivt ha en lav odds på å bli tuppa ut.

Nå forventet jeg ikke så veldig mye når han blei signert, en fra nivå 3 i Sverige burde ikke kunne dominere Get ligaen.
        Han ligger på 15.plass av poengplukkere med 23 poeng. Han deler 15.plassen med spillere som Mathias Trettenes,Lou Dickenson.Til sammenligning har også tidligere Vålerenga back Patrick Andre Bovim 23 poeng for sparta.
        Lou Dickenson tror jeg ville produsert mer om han hadde spilt i Vålerenga (men så finnes det vel grunner til at han ikke blei signert av Vålerenga i sommer)

Et poeng bak Bröms finner man Lillehammer spiller Alexander Reichenberg, og et poeng mer enn Bröms har vi Erik de la Rose i Storhamar.

Bröms er ingen dårlig spiller, men jeg tror at det finnes norske eller norske unggutter som kunne like godt produsert det samme.
        Bare se på Jørgen Karterud kun 4 poeng mindre, og to kamper mindre spilt. Det syns jeg ikke forsvarer en utlendingsplass og sikkert litt for mye i kostnader.
        Står naken i slotte, og venter på rekepass

Comment

Working...
        X