Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gunnarsson blir

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gunnarsson blir

Fra Facebook:

---snipp snipp---
    Filip Gunnarsson forlenger med Vålerenga Hockey

Gunnarsson går med det løs på sin fjerde sesong som Vålerenga spiller, noe vi er veldig glade for.

Han har vist seg som en nyttig spiller for oss i disse årene med sin offervilje og knallhard jobbing på og utenfor isen. Disse kvalitetene er viktig for laget når vi nå ser inn mot en ny sesong, forteller klubbdirektør Jan Tore Kjær.
    ---snipp snipp---
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Håpløs signering der vi sier allerede nå at vi ikke skal utfordre Stavanger. Ambisjon lik null om å vinne noe som helst. Han er så begrenset og til tider ubrukelig at jeg lurer på hva dem driver med på kontoret. Altså om han skal ta en utlendingsplass er ikke nåløyet trangt å komme gjennom. Jobber jo, men det blir ikke noe ut av det. Hodeløs karantene han dro på seg slik at kvarten ble enda vanskeligere i år. Dette var elendig nyheter. Hva er neste? Brack fortsetter og Brøms med 3 nye år samt at vi henter Jens Karlsson tilbake samt Jonte Berg?

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
      Hva er neste? Brack fortsetter og Brøms med 3 nye år samt at vi henter Jens Karlsson tilbake samt Jonte Berg?
      Det går sterke rykter om at Jeff White skal være på vei tilbake.
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
        Håpløs signering der vi sier allerede nå at vi ikke skal utfordre Stavanger. Ambisjon lik null om å vinne noe som helst. Han er så begrenset og til tider ubrukelig at jeg lurer på hva dem driver med på kontoret. Altså om han skal ta en utlendingsplass er ikke nåløyet trangt å komme gjennom. Jobber jo, men det blir ikke noe ut av det. Hodeløs karantene han dro på seg slik at kvarten ble enda vanskeligere i år. Dette var elendig nyheter. Hva er neste? Brack fortsetter og Brøms med 3 nye år samt at vi henter Jens Karlsson tilbake samt Jonte Berg?

Rollespillere er et must for alle lag, og Gunnarsson er akkurat den type spiller.
        100% innsats i alle bytt enten det er i 3 eller 4 rekka.
        Det er ikke uten grunn at Kjell vil ha han med år etter år. Han veit hva han får i Gunnarsson, og en sånn type spiller må vi ha i laget.
        Gunnarsson er ikke i Vålerenga for sin poenghøsting, men rett og slett fordi han er en av de få på laget som faktisk tør å gå inn i en takling.

Etter at Jan Tore og Kjell Espen pælma Cato og Jesper på dør, var det kun Filip og til dels Jonas K. igjen på laget som tør å gå inn å bulke litt. Greit at Ask prøver på det engang i blant, men det ender stort sett med en 5min for albue.
        Fra min side var/er det kun Ihnacak og Gunnarsson av utlendingene som bør beholdes, resten kan sendes på dør.

Comment

Originally posted by gmon View Post
          Rollespillere er et must for alle lag, og Gunnarsson er akkurat den type spiller.
          100% innsats i alle bytt enten det er i 3 eller 4 rekka.
          Det er ikke uten grunn at Kjell vil ha han med år etter år. Han veit hva han får i Gunnarsson, og en sånn type spiller må vi ha i laget.
          Gunnarsson er ikke i Vålerenga for sin poenghøsting, men rett og slett fordi han er en av de få på laget som faktisk tør å gå inn i en takling.

Etter at Jan Tore og Kjell Espen pælma Cato og Jesper på dør, var det kun Filip og til dels Jonas K. igjen på laget som tør å gå inn å bulke litt. Greit at Ask prøver på det engang i blant, men det ender stort sett med en 5min for albue.
          Fra min side var/er det kun Ihnacak og Gunnarsson av utlendingene som bør beholdes, resten kan sendes på dør.
          Helt greit å måtte ha slike spillere, men dumt å bruke utlendings kvoten på han her. Så bra er han bare ikke. Jonas Knutsen er ikke god nok for ligaen og det var heller ikke Jesper Hoel. Sånn sett er svensken bedre.

Comment

Working...
          X