Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye Jordal Amfi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nye Jordal Amfi

Originally posted by _Christian_ View Post
    Avgjørelsen ble tatt tidligere i sommer... er dette grunnen til at vi har vært litt slappe på markedet?

Uansett, bra at man forbereder seg på 2018 også når det kommer til organisasjonsstruktur. Norsk hockey er i eksplosiv utvikling.

Furuset Forum? Liker ikke den, selv om jeg forstår.
    Vi har en egen tråd om Nye Jordal Amfi, men velger å ta det her. Vålerenga bør vurdere å be om en ny vurdering av Nye Jordal Amfi. Å rive den gamle hallen og erstatte med en ny tar minst 1,5 år. VIF hadde et snitt på nærmere 2700 sist sesong, over 3100 i sluttspillet. Sier seg selv at det blir enorme tap av inntekter ved å måtte spille i Furuset Forum, en arena blottet for VIP-fasiliteter som genererer gode inntekter.

Det eneste brukbare for VIF Hockey burde være at en ny arena bygges på tomten ved siden av Jordal Amfi. Det er offentliggjort flere tegninger som viser hvordan det kan bli, f.eks denne https://www.google.no/search?q=nye+j...GUlKBA6eD6c%3D Jordal Amfi er uten tak på dette bildet, jeg mener hallen bør bestå som en ren treningsarena (med tak).

Hvis man allikevel går for å bare erstatte den gamle amfien, mener jeg byggeperioden bør være fra etter sluttspillet 2017 og frem til desember 2018. Da berøres bare et sluttspill (våren 2018), ikke to sluttspill som blir resultatet om byggestart er januar 2017 med ferdigstillelse før seriestart 2018.
Working...
X