Enig med O.S.L.O. Vi skriker etter en Ihnacak og et par nye backer. Kvalitetsbacker. Ask er ingen varig backløsning, dessverre. Synes han må opp i løperrekka. Ellers er det helt ok. Ylven synes jeg tar ansvar i hver kamp. Glad for nye poeng til unggutta, det gjør tap mye lettere.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vålerenga-Storhamar tirsdag 13. okt kl. 1900
Collapse
X
-
Fryktelig surt, gutta jobber knallhardt men blir ranet av et svakt Storhamar-lag. Vanskelig kamp for Søberg som har knapt noe å gjøre, men så gjør et par slurvefeil at Storhamar kontret inn de to siste målene. Spesielt Csisar (på 2. målet) og Lindström (på 3. målet) gjør dårlige valg på vei ut av egen sone.
Mener det må gjøres om på 2. og 3. rekka. Dessverre kommer det ikke noe ut av Ylvens knallharde jobbing, og at han er den mest skuddvillige, når de to andre på rekka aldri er inne å kriger foran mål eller står foran keeper. Trygg og Csisar er alt for veike og befinner seg stort sett i rundvant eller ufarlige posisjoner. Jeg synes Thomas Olsen og Jonas Knutsen er to spillere som nettopp går på mål og som skårer "drittmålene". Sett de to sammen med Ylven så tror jeg vi får ei rekke som blir tung å møte og som kan krige inn målene for oss. Jeg tror de tre rett og slett vil passe godt sammen. Trygg og Csisar kan heller få beskjed om å ta på arbeidshanskene og spille i 3. rekka.
PS! Så på Sumo nå at Espen Knutsen sa etter kampen at vi ikke har planer om nye spillere. Hvis det skal bli snakk om forsterkninger måtte det bli om en nordmann dukker opp eller en annen spiller som vi kan ha nytte av i flere sesonger, ingen kortidsløsninger sa Espen.
Comment
Comment