Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Roy Johansen ny hovedtrener

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Undertaker View Post
    Jeg tror også årlige langhelger med tung fyll til flotte hytter i fjellheimen i siste spillepause før sluttspillet er en saga blott fra 2017.
    Enig i at det ikke virker helt optimalt å slite ut en allerede sliten kropp på denne måten. Samtidig skal vi være forsiktige med å prøve å forandre hockeyspillere til 110% innadvente langrennsløpere. Selv Anders Aukland og Co begynner å forstå viktigheten av å kombinere hard trening med livsnyting og et noen glass vin.

Selv om vi har mye å hente på seriøst treningsarbeid er ikke hockey langrenn. Garderoben, samholdet og stemninga spillerne imellom er alfa og omega hvis dette skal fungere uten superstjerner.

Det er litt farlig å tro at dette er en papirøvelse ala Championship Hockey manager, det er mye mer mellom himmel og jord for å si det sånn i disse snåsamanntider

Vi har ikke budsjetter til å operere som et SHL lag, selv om det høres ut på deg som det bare er å ansette Roy og så kan vi melde oss klare til deltakelse i KHL

Comment

Stor forskjell på å ta noen glass vin, og fylleturene til Kjær!!
      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by Undertaker View Post
        Når man skal ansette støtteapparat, så håper jeg virkelig at man ser bort fra trynefaktor, gamle vennskap osv.

(..) Først kravene for stillingen, så finner man person. Ikke først finne person og så lage kriterier som passer for personen.
        Det du skriver her er viktig. Og jeg var litt inne på det i en annen post, jeg håper virkelig at Roy får bestemme og at Svenna ikke blir med videre. Nå har dere sikkert skjønt for tusen poster siden at jeg ikke er noen stor Svenna-fan, men dere skal vite at det også er på bakgrunn av det tidligere (primært) og nåværende (to) spillere har fortalt meg.

Enersen: Dette har ikke med Iskrigerne å gjøre. Nå slipper du å spørre.

PøkkDøkk.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Litt farlig å sitte på forumet å komme med ubekrefta rykter om at gamle og nåværende spiller ikke har noe til overs for trenern sin. Tror ikke det hjelper klubben eller laget for å si det sånn. Har dem ikke baller til å si det høyt sjæl er det bedre at det blir internt

Comment

Teamet er klart.

Storsatsing på spillerutvikling i Vålerenga Ishockey

Comment

Working...
            X