Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

1. kvartfinale Frisk Asker - Vålerenga fredag 11. mars kl, 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1. kvartfinale Frisk Asker - Vålerenga fredag 11. mars kl, 1900

-Velger å kjøre på videre med kamptråd for hver kamp i sluttspillet.

Som forventet ble Frisk vår motstander i kvartfinalen. De sier at de tok spillerne med på råd.

Fra hjemmesiden dems: Nå blir det Vålerengen i kvartfinalen - ble det diskutert i spillergruppen?

- Ja, vi mente vi hadde bedre statistikk mot dem enn mot Storhamar i år, og i tillegg har vi lyst til å møte dem. Vi har fire bra rekker å rulle på, som vil være en fordel i sluttspillet. Men jeg vil si at det er 50/50 når det gjelder hvem som vinner, for det er to jevne lag. Det blir tøft, og morsomt! Jeg gleder meg til sluttspillet starter, sier Anders Bastiansen.

– Det er fordi vi har vunnet fire kamper mot Vålerenga i serien, og selv om de visstnok aldri taper kvartfinaler, så ser vi på Vålerenga som et svakere lag en Storhamar, forteller Frisk Asker-trener Sune Bergman, som inkluderte spillergruppen i valget.

PS! Vi har tapt en kvartfinale-serie, ikke veldig lenge siden heller. Det får være ukens Quiz.

Mot Kongsvinger tirsdag manglet vi Tallak (ute resten av sesongen), Mørk og Follestad. Det skal mye til for at Follestad mister en kamp mot moderklubben, så jeg regner med at han er fit for fight. Espen og Svenna gjorde det grepet å sette Fredrik Csisar på backen sammen med Raymond Sørensen. Mot Kongsvinger så det ut til å fungere greit.
    Last edited by Nesrene; 10.03.2016, 07:16.

Beklager, datoen ble helt feil. Skal selvsagt være fredag 11. mars,

Håper MOD fikser dette.

Comment

Done, makan til slurv ;-)
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Slurv er rette ordet Heldigvis slurvet ingen av VIF sine spillere i 1. kvartfinale. Solid gjennomført kamp fra start til slutt. Her er alle måla http://www.tv2.no/v/1028135/

Comment

Working...
        X