Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2016/2017, hva bringer den?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongen 2016/2017, hva bringer den?

Sesongen 15/16 endte på nøyaktig samme måte som sesongen 14/15. 5. plass i serien, før vi slår ut Frisk med 4-2 i kamper. Vi tar en seier i semifinalene mot Lørenskog, noe vi ikke klarte mot Oilers forrige sesong. Men tror vel at de fleste supportere er fornøyd med hvordan VIF presterte gjennom en lang sesong.

Veldig spennende ting på gang ift trenere, og satsingen på å fostre frem egne spillere slik at de kan nå et høyest mulig nivå som seniorspillere. For min del synes jeg løsningen med at Espen Shampo Knutsen skal være på benken sammen med Roy Johansen virker veldig spennende. Sjekk; Storsatsing på spillerutvikling i Vålerenga Ishockey http://www.vif-hockey.no/storsatsing...enga-ishockey/

Ikke minst blir det spennende å se om "prosjektet" Nye Jordal Amfi faktisk kommer i gang neste sesong. Vålerenga ønsker å spille alle hjemmekampene på Jordal Amfi før jul, og deretter spille alle bortekamper før sluttspillet. Sluttspillet må da gå i lånt arena (Manglerud evt Furuset) Terminlista legges i mai og før det må altså VIF bestemme seg for om de vil ha denne løsninga. Det burde også bety at kommunen må garantere at riving av Jordal Amfi faktisk begynner i januar 2017.

Når det gjelder spillerstallen drar jeg i gang "Silly Season 2016-17".

På kontrakt;
    -Tim Mørk 17/18
    -Tobias Lindström 17/18

Ryktes ut;
    -Jørgen Karterud,Almtuns IS

Comment

Originally posted by Ingar View Post
      På kontrakt;
      -Tim Mørk 17/18
      -Tobias Lindström 17/18

Ryktes ut;
      -Jørgen Karterud,Almtuns IS
      Steffen Søberg har kontrakt ut 2018/19 (eller..? ble sagt at han signerte en treårskontrakt)

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
        Steffen Søberg har kontrakt ut 2018/19 (eller..? ble sagt at han signerte en treårskontrakt)
        Det stemmer vedr Søberg.

Men vi tar spilleroversikten i tråden "Silly season"

Comment

Takk til Pondus for mye god informasjon og oppfølging av kampene gjennom sesongen.

Comment

Originally posted by snzzzz View Post
            Takk til Pondus for mye god informasjon og oppfølging av kampene gjennom sesongen.
            Godt sagt, og kunne ikke vært mer enig.

Pondus, jeg bøyer meg i pøkken. Takk skal du virkelig ha, jeg får ikke gitt deg flere stjerner. Jeg lover å hjelpe til litt neste sesong!

PondusDuck.
            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
            X