Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Video: VIF-Storhamar fra januar 1986!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Video: VIF-Storhamar fra januar 1986!

Med bl.a. en 17 år gammel keeper Jan Tore Kjær https://www.youtube.com/watch?v=I_jL5LAnmqU

Bra tiden har forandret seg! "Vålerengen" ,noe så jålete!

Comment

Originally posted by Ingar View Post
      Bra tiden har forandret seg! "Vålerengen" ,noe så jålete!
      Man får et glimt av den klassiske cafeen i "klokkesvingen" og. Her ble det salat med kylling hver faans hjemmematch før man tok trappa opp på klansfeltet og rad3, gode minner gitt
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Man får et glimt av den klassiske cafeen i "klokkesvingen" og. Her ble det salat med kylling hver faans hjemmematch før man tok trappa opp på klansfeltet og rad3, gode minner gitt
        Jeg husker ikke den cafeen, var den der rundt 1982-84? og når ble den fjernet? Var det ikke også noe med Janco-TV og en storskjerm sånn at vi skulle få se målene i de andre kampene? Hvor var den skjermen i så fall?

Comment

Originally posted by Pondus View Post
          Jeg husker ikke den cafeen, var den der rundt 1982-84? og når ble den fjernet? Var det ikke også noe med Janco-TV og en storskjerm sånn at vi skulle få se målene i de andre kampene? Hvor var den skjermen i så fall?
          Når jeg begynte å henge på Amfi'n var før cafeterian sto der. Da var det trappetribune bak mål og en stor lystavle med klokke og resultat. Første matchen min var i '81 mot Viking tror jeg det var.
          Husker ikke når cafeterian kom, men den sto der iallefall i '86 og noen år etter det.
          Vi var 3 kompiser som dro ned etter skoletid og hang i garderoben sammen med laget, og pelte pucker på isen etter oppvarminga. Synes det var stor stas da, men det skjønner jeg ikke at jeg gadd den gang i dag.
          "Ten-shot" i pausa var jo også god underholdning, og for å ikke snakke om myntkast i svingen bak målet. Tonnevis av unger som plukka mynter mens klansfolk pælma ned - priceless.
          Jeg tipper att cafeterian holdt til ut på 90-tallet en gang?
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
          X