Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gratiskamp! Sparta - VIF lørdag 22. okt kl. 1600

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gratiskamp! Sparta - VIF lørdag 22. okt kl. 1600

Som i fjor legger Sparta den såkalte "kroneskampen" til møte med den mest attraktive motstanderen, VIF Hockey. Kampen er gratis for alle, men for hver tilskuer betaler et stort antall bedrifter 1-en krone. I fjor var det et nesten fullsatt Sparta Amfi, 3814 tilskuere, som fikk se Iskrigerne fra Oslo vinne 2-4. Jeg tror vi var minst 200 borti den ene kroken av hallen. Gratisbilletten må hentes ut der nede i billettlukene.

PS! Før denne kampen har vi selvsagt bortekampen på Lørenskog lørdag 15. okt, og hjemmekampen mot Frisk torsdag 20. okt.

Hva går pengene til? Sparta eller annen veldedig virksomhet?

Comment

Her burde vel Klanen kommet på banen, og subsidiert en buss eller to?

LD.
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by anderan View Post
        Hva går pengene til? Sparta eller annen veldedig virksomhet?
        99% sikker på at pengene går til Sparta.

Kroneskamp er en særs god idè. Det fenger publikum, også bortesupportere. VIF var involvert to ganger i fjor. Først mot Sparta i oktober med over 3800 tilskuere. Så på Kongsvinger 30. desember hvor de måtte stenge dørene med 2000 inne i hallen. Normalt ville kanskje kampene hatt hhv. 2500 og 1000 tilskuere, kanskje litt flere på Kongsvinger pga romjulskamp. Hvor mange bedrifter som bidro i Sarp vet jeg ikke, på Kongsvinger var det 110 så de fikk inn 220000 kroner som kom godt med. En klubb som Sparta har sikkert mange sesongkort og sponsorkort. De har betalt for denne kampen allerede, men klubben får inn dobbelt da bedriftene betaler ei krone for alle tilstede.

Comment

Spurt både her og på Twitter, men merkelig nok så svarer ikke Klanen på hverken sitt eget forum eller på sin egen Twitter-konto.

Jeg husker godt de gangene Klanen spyttet inn noen kroner, kjøpte noen busser og fikk folk på håkkitur. Borte mot Storhamar, for noen turer. Folk var med, selv om de ikke visste forskjell på icing og interference.

Når var sist Klanen la en bøtte med kroner til håkkifolket?

Eller er bøtta (!) kanskje helt tom?

Duck.

Comment

Jeg er ikke sikker de siste åra, men da vi spilte NM-finaler sist, så spytta i hvert fall Klanen inn masse penger for å få bussa billig ned. I tillegg får bussen som selger øl utafor amfien på hjemmekamper støtte av Klanen for å stå der. På generell basis er det dog ikke vanskelig å få penger av styret i Klanen dersom man dokumenterer hva man skal bruke dem til.
            in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
              Jeg er ikke sikker de siste åra, men da vi spilte NM-finaler sist, så spytta i hvert fall Klanen inn masse penger for å få bussa billig ned. I tillegg får bussen som selger øl utafor amfien på hjemmekamper støtte av Klanen for å stå der. På generell basis er det dog ikke vanskelig å få penger av styret i Klanen dersom man dokumenterer hva man skal bruke dem til.
              Ser nå at Klanen har tatt initiativ til å sette opp en buss til Sarpsborg, og det er meget bra! Men jeg tror prisen på 250 kroner pr. person vil gjøre at ikke så mange flere enn vanlig vil ta turen. Jeg hadde et par fotballkompiser på glid, men de trakk seg da mine falske lovnader om billig transport ble kjent.

Det er her jeg mener Klanen burde spyttet inn 7.500 kroner, sånn at folk måtte betalt en symbolsk hundrings for en bra tur og match.

Det er nok ikke en dråpe i glasset lenger, 7.500 kroner, men for klansfolk som både nyter ball og pøkk ville det nok vært hyggelig å se at Klanen fortsatt har håkkibriller etter at Espen forlot Jordal med klanspressekort.

Det er aldri for sent å snu, Rune. Si det til Klanen, a!

Utpåtur - men aldri i offside - Duck.

Comment

Noen som kan fortelle en stakkar hvordan man kan få tak i en billett til kampen etterpå? Bor i Fredrikstad, så er ikke så ofte innom sjappa lenger.
                En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Originally posted by andgus View Post
                  Noen som kan fortelle en stakkar hvordan man kan få tak i en billett til kampen etterpå? Bor i Fredrikstad, så er ikke så ofte innom sjappa lenger.
                  Det er gratis inngang...

LD.

Comment

En deilig tur til Særp. Med 10-0 i skudd etter 10 minutter, og våre spillere snaut i nærheten av pucken var åpningen nitrist. Men vi sto av stormen i første periode, og løftet oss gradvis gjennom kamper.

Det var min første kamp live denne sesongen, og interessent å se hvordan laget fremstår. Førsterekka virker solid, og det er helt vanvittig kapasitet som er i Ylven. I dag virket det som om han var med i ethvert bytt, og han ma ha hatt langt mer enn 40 min på isen. Hele tiden fullt trøkk!

I andre enden av skalaen syns jeg Ask og F. Csiszar lå. Spillet var uinspirert, og Ask hadde i tillegg et par virkelige hjerneblødninger. Han henter seg inn på å sette den avgjørende straffen.

Vi pådrar oss også idiotisk mange tominuttere. Å spille tre mot fem etter ett minutt er bare håpløst

Comment

Working...
                    X