Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - Stjernen tirsdag 8. nov kl. 1830

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Vålerenga - Stjernen tirsdag 8. nov kl. 1830

Da er vi i i gang igjen etter en kort landslagspause. Vi skal spille ni kamper på 19 dager ut november. Og det med redusert lag. Vi vet at Oppøyen er ute lenge, og Juell i alle fall fire uker til. Gunnarson soner sin straff og er først tilbake mot Sparta 26. nov. I tillegg er det usikkerhet rundt Thomas Olsen og Magnus Fischer. Det er håp om at begge spiller mot Stjernen. Mot Lillehammer forrige søndag avsluttet vi kampen med bare ni forwards. Så vi trenger Olsen og Fischer tilbake.

-Endelig er det tid for kamp igjen http://www.vif-hockey.no/endelig-er-...or-kamp-igjen/

PS! Husk premiere på sesong 3 av Iskrigerne. Mandag kl. 2230 på Zebra. https://www.facebook.com/iskrigerne/...9241557909884/

PS! Litt annet nytt fra klubben. Morten Ask engasjerer seg i spillerutvikling i klubben http://vifbredde.no/ Det er bare å få Ask over på langtidskontrakt. Vi trenger han i flere sesonger, og ikke minst kan han sikkert bli en god trener. Kanskje for A-laget en gang i fremtiden.

både Olsen og Fischer er klar for i morgen, ifølge denne videoen.

https://www.youtube.com/watch?v=1OFCs-hOCME

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post

Hvordan kan klubben la være å legge ut sånt på hjemmesidene sine og bare på Facebook (evt. også Twitter)?
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post

Veldig bra!

Her er tabellen, og som de nevner er vi likt med Stjernen på 28 poeng. Det laget som vinner denne kampen vil trone alene på 3. plass etter denne serierunden! http://www.flashscore.com/standings/...#table;overall

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
          Hvordan kan klubben la være å legge ut sånt på hjemmesidene sine og bare på Facebook (evt. også Twitter)?
          Enig. Klubben har en Youtube-kanal https://www.youtube.com/channel/UCkD...9PEv6qv_TQ6lAA og man finner disse videoene på Facebook og Twitter også. At klubben er ganske flinke på de viktigste sosiale media er bra. Men det er merkelig at vi ikke finner videoene på hjemmesiden.

Comment

-Etter en uke med landslagspause så er den endelig klart for kamp igjen tirsdag når Vålerenga er motstander http://stjernen.no/endelig-er-landslagspausen-over/

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
              Den er forferdelig sliten, den hjemmesiden nå. Den kommer i nytt format/ny plattform om ikke lang tid. Noen dato har jeg ikke, men det jobbes aktivt med den nye.

Esp1

Og heia VIF!
              Last edited by Esp1; 08.11.2016, 13:59. Reason: Glemte å heie!
              Ei kasse, er passe!!

Comment

Som nevnt i kamptråden Lillehammer borte forrige søndag fikk Fischer en smell mot hodet og kunne ikke fullføre kampen. Lillehammer-spiller Fredrik Dahl har nå fått fem kampers karantene. Må være dommerobservatør, evt VIF som har meldt han inn til Player Safety

Comment

Vi snur 0-2 til 4-2 i løpet av 2. periode. Vinner skudda 24-5 i 2. per. Thomas Olsen, Trygg og Knutsen veldig gode i kveld. 1. rekka sliter. Tydelig at Ylven sliter med noe. Han meldte forfall til landslaget, og har så vondt i kveld at han ga opp halvveis i 2. periode. Tallak spiller heller ikke, syk. Så vi spiller med 5 backer og 3 rekker. Aspehaug inn i 1. rekke. Bare en ting som gjelder nå, sørge for 3 poeng.

Comment

Gikk jo ikke så halvgæærnt det! Mye vimsing i første, men fra 0-2 og ut er det ett lag på banen.
                    En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Imponerende kamp av Iskrigerne våre. Selv med fire mann ute, og en Ylven som må gi seg halvveis spiller vi en veldig bra 2. og 3. periode. Godt for selvtilliten at Trygg og Knutsen skårer to mål hver, og veldig bra at Fischer og Aspehaug kan bidra med hver sitt mål. Best var dog Thomas Olsen. Han har vært midt på treet hittil i høst og sto med bare to målpoeng. I kveld løsnet det med mål og tre assist. Enormt tempo og innsats av unge Olsen.

Det må bli ny vareopptelling før kampen mot Stavanger torsdag. Synd om vi skal mangle to av våre tøffeste spillere. Må et lite mirakel til om Ylven kan spille, mens Tallak var syk og kunne ikke spille mot Stjernen i kveld. Uansett vil jeg se Thomas Olsen sammen med Lindström i 1. rekka.

Alle målene her http://www.tv2.no/v/1080787/

Vi er på 3. plass ! http://www.flashscore.com/standings/...#table;overall

PS! 1959 tilskuere er ikke så halvgæernt mot Stjernen en tirsdagskveld. Bra oppmøte av Stjernen-fans hjalp godt på tilskuertallet. Nå er det på tide at flere kommer seg på kamp. Vi har et lag som vinner kamper, blør for drakta og som fortjener mer støtte fra tribunen enn det vi fikk til i kveld.

Comment

Herlig moral i laget som gjør at man snur det, for første periode og begynnelsen av andre var dårlige greier. Imponerende at vi gjør det med tre rekker og en masse unge spillere.

Det var U20-kamp også i kveld. Det er det ikke på torsdag, så da kan vi nok fylle opp benken også.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
                          Imponerende kamp av Iskrigerne våre. Selv med fire mann ute, og en Ylven som må gi seg halvveis spiller vi en veldig bra 2. og 3. periode. Godt for selvtilliten at Trygg og Knutsen skårer to mål hver, og veldig bra at Fischer og Aspehaug kan bidra med hver sitt mål. Best var dog Thomas Olsen. Han har vært midt på treet hittil i høst og sto med bare to målpoeng. I kveld løsnet det med mål og tre assist. Enormt tempo og innsats av unge Olsen.

Det må bli ny vareopptelling før kampen mot Stavanger torsdag. Synd om vi skal mangle to av våre tøffeste spillere. Må et lite mirakel til om Ylven kan spille, mens Tallak var syk og kunne ikke spille mot Stjernen i kveld. Uansett vil jeg se Thomas Olsen sammen med Lindström i 1. rekka.

Alle målene her http://www.tv2.no/v/1080787/

Vi er på 3. plass ! http://www.flashscore.com/standings/...#table;overall

PS! 1959 tilskuere er ikke så halvgæernt mot Stjernen en tirsdagskveld. Bra oppmøte av Stjernen-fans hjalp godt på tilskuertallet. Nå er det på tide at flere kommer seg på kamp. Vi har et lag som vinner kamper, blør for drakta og som fortjener mer støtte fra tribunen enn det vi fikk til i kveld.
                          Det var en veldig bra kamp av hele laget i går, bortsett fra 1. periode. Kunne se ut som om de trengte en periode på å komme inn i det igjen etter pausa.

Ylven sa vel på et intervju med KWR at det kun var snakk om en lårhøne og at han var klar til kamp mot Oilers på Torsdag.
                          Thomas Olsen var veldig god i går, jeg tror han bare kommer til å bli bedre og bedre utover i sesongen. Jeg er ikke enig i at man skal flytte han opp i 1. rekka da det så ut som om han fungerte veldig godt i den rekka hvor han spilte i går.
                          1. rekka vår bør heller ikke splittes opp synes jeg, da de jo har vært veldig gode i år å har levert bedre enn forventet. Dette var vel første kampen på lenge der de ikke leverte helt på topp, men da er det jo gledelig å se at andre melder seg på slik at vi ikke gjør oss helt avhengig av en rekke.

Vålerenga har hatt en positiv utvikling på publikumssiden i flere år nå, der vi har økt snittet jevnt og trutt med 200-300 tilskuere fra år til år. I fjor endte vi opp med et snitt på 2768 tilskuere. Hittil i år er snittet på kun 1963 som er en klar nedgang. Mye av grunnen til dette tror jeg skyldes de økte billettprisene. Nå koster det 200,- kr for en voksen å gå på kamp, jeg har selv snakket med personer som oppgir dette som grunn for at de ikke drar på kamp like ofte som før.
                          For å lokke flere på kamp, mener jeg at klubben bør gå ut med kampanjer til enkelte kamper hvor man kan få rabatt ved kjøp av flere billetter. Eller man kan bare senke billettprisene noe.

Comment

Originally posted by Boxplay View Post
                            Det var en veldig bra kamp av hele laget i går, bortsett fra 1. periode. Kunne se ut som om de trengte en periode på å komme inn i det igjen etter pausa.

Ylven sa vel på et intervju med KWR at det kun var snakk om en lårhøne og at han var klar til kamp mot Oilers på Torsdag.
                            Thomas Olsen var veldig god i går, jeg tror han bare kommer til å bli bedre og bedre utover i sesongen. Jeg er ikke enig i at man skal flytte han opp i 1. rekka da det så ut som om han fungerte veldig godt i den rekka hvor han spilte i går.
                            1. rekka vår bør heller ikke splittes opp synes jeg, da de jo har vært veldig gode i år å har levert bedre enn forventet. Dette var vel første kampen på lenge der de ikke leverte helt på topp, men da er det jo gledelig å se at andre melder seg på slik at vi ikke gjør oss helt avhengig av en rekke.

Vålerenga har hatt en positiv utvikling på publikumssiden i flere år nå, der vi har økt snittet jevnt og trutt med 200-300 tilskuere fra år til år. I fjor endte vi opp med et snitt på 2768 tilskuere. Hittil i år er snittet på kun 1963 som er en klar nedgang. Mye av grunnen til dette tror jeg skyldes de økte billettprisene. Nå koster det 200,- kr for en voksen å gå på kamp, jeg har selv snakket med personer som oppgir dette som grunn for at de ikke drar på kamp like ofte som før.
                            For å lokke flere på kamp, mener jeg at klubben bør gå ut med kampanjer til enkelte kamper hvor man kan få rabatt ved kjøp av flere billetter. Eller man kan bare senke billettprisene noe.
                            Velkommen på Hockeyforumet Boxplay! Det var gode nyheter at Ylven kan spille mot Oilers. Ingen tvil om at 1. rekka har fungert veldig bra, det er jo bare å se på poengproduksjonen til Lindström og Ylven. De to er GET-ligaens beste spillere for tiden. Alholm har jo også sanket en del poeng etterhvert. Men med en Thomas Olsen i knallform hadde jeg helst sett han i 1. rekka. Men som du sier, da vil 2. rekka lide. Der spiller nå Trygg og Csisar, og begge er mange hakk opp ift f.eks forrige sesong.

Når det gjelder publikumstall har jeg fått bekreftet at VIF denne sesongen teller det faktiske antallet som er til stede. Tidligere har sesongkort/sponsorkort som ikke ble benyttet allikevel blitt telt med. Den "publikumsboomen" vi fikk sesongen 14/15 og som fortsatte sist sesong kan kanskje tilskrives Iskrigerne? Jeg håper og tror tallene tar seg opp nå fremover mot jul. Vi har flere lørdagskamper og jo nærmere vi kommer siste kamp på Jordal jo bedre tror jeg tallene blir. Jeg tipper klubben har noen planer for å lokke folk til Jordal nå rett før den rives.

Comment

Originally posted by Boxplay View Post
                              Det var noen kloke hoder som for noen år siden foreslo at "billetthefter" a/eks. 5 eller 10 kamper hvor det var innebygget rabatt (f.eks. 5. eller 10. kamp gratis) kunne være en ting å forsøke.

Forslaget ble møtt med latter og hoderisting.
                              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                              X