Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - Oilers tirsdag 21. nov kl. 1900

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Vålerenga - Oilers tirsdag 21. nov kl. 1900

Vi stiller med samme lag som sist.

En solid jobb å gjøre med power play-spillet vårt.Sinnsykt tannløst.Å igjen for lite disiplinerte,for mye unødvendige utvisninger.Klasseforskjell på lagene selv om det var jevnt på skuddstatistikken.

Comment

Blir dessverre sånn når vi har et lag fullt av middelmådigheter og ingen store stjerner. Vi har en rekke som normalt er god, men de har også vist dårligere form i det siste.
      Vi sparer oss til fant, og det er synd ingen med litt kroner kan bidra slik at klubben kan hente inn et par klassespillere.
      Publikum vil sakte men sikkert forsvinne når resultatene blir som nå, og iskrigerne alene kan ikke dra tusenvis.
      Er trist å se at vi er i ferd med å fullføre en sesong bare for å fullføre den. Blir det noe bedre neste sesong? Jeg er ikke veldig optimist for å si det mildt :/
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Vi sparer oss til fant, og det er synd ingen med litt kroner kan bidra slik at klubben kan hente inn et par klassespillere.
        Vi sparer oss ikke til fant, vi unngår å bruke penger vi ikke har.

Stor forskjell.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Publikumssnittet har vel økt mye de siste årene, det samme med sponsorbudsjettet(?) Hvordan kan det da ha seg at vi har et lavere lønnsbudsjett i år?

Og spilles det inn noen iskriger-sesong i år?
          - LGRW

Comment

Originally posted by Stix10 View Post
            Publikumssnittet har vel økt mye de siste årene, det samme med sponsorbudsjettet(?) Hvordan kan det da ha seg at vi har et lavere lønnsbudsjett i år?

Og spilles det inn noen iskriger-sesong i år?
            Sponsorbudsjettet har vel falt? Søkte litt rundt på google og fant ut at det var 12 millioner i 2014/15-sesongen og 7,4 mill. i 2016/17.

I følge proff.no hadde vi 8,5 mill. i underskudd i 2015(?). Gammel morro som betales ned?
            http://www.proff.no/selskap/v%C3%A5l...8rer/Z0I3KMKO/

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
              Vi sparer oss ikke til fant, vi unngår å bruke penger vi ikke har.

Stor forskjell.
              Nei, det er ingen forskjell i mine øyne. Vi har alle sett historien om "laget" som skulle spare penger og rykka ned.
              Vi er jo ikke bortskjemte med publikum her i Oslo, så det er viktig å ha noe som trekker de som sitter på gjerdet.
              Å investere i to-tre gode spillere hadde betalt seg tilbake i form av publikum og økt salg. Da snakker jeg ikke om middelmådigheter fra svensk tredje div.
              Enkelte ganger er man nødt til å bruke penger man ikke har, for å skape vekst og sportslig suksess.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                Sponsorbudsjettet har vel falt? Søkte litt rundt på google og fant ut at det var 12 millioner i 2014/15-sesongen og 7,4 mill. i 2016/17.

I følge proff.no hadde vi 8,5 mill. i underskudd i 2015(?). Gammel morro som betales ned?
                http://www.proff.no/selskap/v%C3%A5l...8rer/Z0I3KMKO/
                Prøvde også å google. I november 2014, når Iskrigerne første gang kom på TV, så sa Kjær til VG at vi hadde sponsorbudsjett på 12 mill for sesongen 14/15. Han sa også at sponsorbudsjettet for 15/16 skulle bli mye høyere og sette soleklar rekord for VIF. Hva det endte opp med vet jeg ikke, men vi vet at for inneværende sesong, 16/17. så er sponsorbudsjettet "bare" 7,4 mill. Så har vel også Shampo sagt at de trodde på flere nye store sponsorer, og at de er skuffet over at Iskrigerne ikke har gitt mere penger i kassa.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                  Nei, det er ingen forskjell i mine øyne. Vi har alle sett historien om "laget" som skulle spare penger og rykka ned.
                  Vi er jo ikke bortskjemte med publikum her i Oslo, så det er viktig å ha noe som trekker de som sitter på gjerdet.
                  Å investere i to-tre gode spillere hadde betalt seg tilbake i form av publikum og økt salg. Da snakker jeg ikke om middelmådigheter fra svensk tredje div.
                  Enkelte ganger er man nødt til å bruke penger man ikke har, for å skape vekst og sportslig suksess.
                  Ettersom tiden har gått svinner håpet om at VIF vil forsterke laget med ny(e) spiller(e). Lørdag er Gunnarson tilbake fra karantene. Juell og Brede skal være klare snart, og forstår vi Roy rett skal også Oppøyen være tilbake før nyttår. Og Roy sikter inn på sluttspillet og håper å få disponere alle mann frem mot den tid. Kommer det en spiller utenfra i januar kanskje? Tror litt nytt blod kan være sunt for hele spillergruppa. Vi kan bare drømme om at alle skal være skadefrie når det drar seg mot sluttspillet. Nettopp derfor mener jeg vi trenger minst en spiller. Men om det skjer? nei, jeg tror ikke det nå lenger.

Comment

Working...
                  X