Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF nr. 5 i serien, møter Frisk i kvartfinalen, første kamp borte lørdag 4. mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Vader View Post
    Mulig jeg banner i kjerka her men en keeper til må på plass. Sier ikke at Søberg er for dårlig men jeg lurer på om han i det hele tatt har konkurranse om plassen. En god keeper til og de kan pushe hverandre mer enn jeg tror, jeg sier tror, er tilfellet i dag.
    Tror jeg ville brukt de pengene som er tilgjengelig på offensive spillere enn å ha 2 keepere i "toppklasse"
    www.tsbudbil.no

Comment

Bruke penger på keeper? Søberg hadde vært langt utafor Norge om han hadde hatt lyst...
      Nå får gutta en lang runde med sommercamp Roy. Da blir det bra til høsten!
      Kjipt å være ute, men kan ikke være skuffa over gutta etter gårsdagens innsats.

Comment

Originally posted by Vader View Post
        Hvem burde blitt kaptein mener du? Er ikke helt uenig med deg i at det kanskje blr vurderes men jeg klarer ikke helt å se hvem som burde tatt over rollen i dagens tropp.
        Ylven.

En som tar ansvar med poeng, muskler og kjeften. En som reiser seg og banner når han ikke får det som han vil. Ylven har vært gjennom mye, både opp- og nedturer.

Brede er en middelmådig-pluss ishockeyspiller, la oss være ærlige om det. Litt som Freddy dos Santos, elsket av fansen men ingen stjerne.

Men dette er altså bare min mening, ikke skyt meg da, om dere er helt uenige.

LaumannDuck.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Så vinner faktisk både Sparta og Lillhammer i sudden. Vi hadde faktisk fått hjemmebanefordel i semien på 5.plass, og unngått Oilers. Ville vel vært favoritter til å nå en finale. Enda mer bittert nå at vi rota sånn, bla. i PP, selv om vi røyk ut fortjent.
          - LGRW

Comment

Working...
          X