Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

At det faktisk ble Klanen Railways...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• At det faktisk ble Klanen Railways...

Det er så kult, og Klanen fortjener både klapp på skulderen og en stor takk fra pøkkgjengen.

Superviktig og minst like deilig å ha Grov inn i varmen der, tror det kan bety mye for livet på tribunen når vi om et drøyt år trekker inn duften av ubrukte skinnstoler og fyrverkerikrutt på nye Jordal Amfi.

Takk også til Atle som var budbringeren, og fikk nyheten spredt rundt på Facebook og Twitter på timen.

I et år der vi forventer lite eller ingeting fra klubben, er det fantastisk å se at Klanen starter med en klar innertier.

Det toget er jeg på - og jeg skal fortelle ALLE minne venner om at de også SKAL være der.

Edit: Link om hva som skjer lagt til. http://www.klanen.no/Blogger/Overbli...er-til-Gjoevik

SovekupeDuck.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Tidenes opplegg! Håper det blir mye Klans-folk!

Her er jeg faktisk LITT skuffet Lameduck.....hadde forventet meg Kon-DUCK-tør

Comment

Originally posted by Ingar View Post

Her er jeg faktisk LITT skuffet Lameduck.....hadde forventet meg Kon-DUCK-tør
      Hahaha!! Sparte den til avreisedagen, Ingar!

LD.

Comment

Atle skal, i tillegg til å være budbringer, ha en diger del av æren for at det ble tog.
        Takk for utmerket jobb, Atle!
        Last edited by Esp1; 03.08.2017, 14:06. Reason: Atle heter Atle, ikke Alte. :)
        Ei kasse, er passe!!

Comment

Jonas Nilseng Almaas som har vært motoren og pågangsdriveren her også. Fortjener masse skryt. Unge Grov skummer bare fløten som vanlig, men takk for hyggelige ord LameDuck.
          Evig ung, Evig pen, Visste du at Berre er et evig fenomen!

Comment

Noen som vet hva som skjer dersom det skulle vise seg at togturen ikke lar seg gjennomføre pga. dårlig påmelding? Settes det opp busser? Enersen?

Hva er forresten status på salget, ser det lovende ut?

Hentet min fineste NSB-billett ever på Bohemen i stad.

PS: Tusen, tusen takk til deg også, Jonas! Bøyer meg i pucken!

BillettkontrollDuck.

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
              Noen som vet hva som skjer dersom det skulle vise seg at togturen ikke lar seg gjennomføre pga. dårlig påmelding? Settes det opp busser? Enersen?

Hva er forresten status på salget, ser det lovende ut?

Hentet min fineste NSB-billett ever på Bohemen i stad.

PS: Tusen, tusen takk til deg også, Jonas! Bøyer meg i pucken!

BillettkontrollDuck.
              Enersen har null kontroll (as always), jeg bare tuppa dette i gang, Jonas tok over. Men har videreformidlet det til de som ikke leser forumet, antar svar kommer snart
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Toget går uansett!
                Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                  Toget går uansett!
                  Strålende!

LD.

Comment

Working...
                  X