Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billettinfo mm for serieåpningen på Gjøvik mot Storhamar fredag 8. sept kl. 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billettinfo mm for serieåpningen på Gjøvik mot Storhamar fredag 8. sept kl. 1900

Fra og med fredag 18. august, kan medlemmer av Vålerenga og Klanen sikre seg billetter til første seriekamp i Fjellhallen.

For de som ikke er medlemmer av Klanen eller Vålerenga, starter billettsalget på Ticketmaster tirsdag 22. august klokka 12.00.

VIF-supportere kjøper billetter til felt A og B, evt J.

http://www.vif-hockey.no/2017/08/17/...serieapningen/

4000 billetter solgt første dagen http://www.h-a.no/sport/hockey/regne...n-blir-utsolgt

Det er fortsatt veldig mange billetter igjen på VIF-feltene A og B. Hos Ticketmaster var ikke felt B markert som "hjemmelag" før onsdag. Så den kan være solgt en del billetter til hamarsinger på dette feltet.

Her er billettene http://www.ticketmaster.no/event/ser...lletter/545277

Comment

OVERBLIKKET: PÅ TIDE Å FÅ HODET UT AV STUMPEN

http://klanen.no/Blogger/Overblikket...-ut-av-stumpen

Comment

Etter fem dager med åpent salg er nå 7 av 10 felt utsolgt. Det er nok stort sett hamarsinger som har kjøpt billetter på de utsolgte feltene, til sammen minst 3500 billetter.

Pr 26. august er følgende ledig:

Felt J (nøytralt felt) ca 150 plasser
        Felt A (VIF) ca 350 plasser
        Felt B (VIF) ca 80 plasser

Med ca 430 ledige plasser på feltene reservert for VIF-supportere har vi en stor utfordring med å få fylt opp begge feltene. Hva kan klubben, og Klanen, gjøre for å få folk på denne kampen?

PS! Det er solgt ca 500 billetter på VIF-feltene.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
          Etter fem dager med åpent salg er nå 7 av 10 felt utsolgt. Det er nok stort sett hamarsinger som har kjøpt billetter på de utsolgte feltene, til sammen minst 3500 billetter.

Pr 26. august er følgende ledig:

Felt J (nøytralt felt) ca 150 plasser
          Felt A (VIF) ca 350 plasser
          Felt B (VIF) ca 80 plasser

Med ca 430 ledige plasser på feltene reservert for VIF-supportere har vi en stor utfordring med å få fylt opp begge feltene. Hva kan klubben, og Klanen, gjøre for å få folk på denne kampen?

PS! Det er solgt ca 500 billetter på VIF-feltene.
          Vel og bra dersom det er solgt rundt 500 på VIF-feltene. Det er bare trist hvis vi ikke får fylt opp de to feltene vi har fått. Det er jo tydeligvis nummererte plasser, men vil det bli fulgt opp i praksis? Storhamar skal jo ha et ståfelt, etter hva jeg har forstått..

Men 3500 billetter solgt, og 580 igjen? Rommer ikke arenaen godt over 5000? 5400-5800?

Comment

Jeg bommer litt med tallene. Hallen skal ta 5600. 7 utsolgte felt, av 10, utgjør nok ca 4000 plasser. På felt J, A og B er det solgt ca 900, og da er det igjen ca 600 på de 3 feltene til sammen, hvorav ca 450 på VIF-feltene.

Comment

Det var en på Facebook-gruppa 1913-klubben som mente at når han hadde sesongkort på klansfeltet i Forum, som har free-seating, så kunne han stå hvor han ville på VIF-feltet. Hvis det blir utsolgt, og alle billetter er nummererte, mener jeg at man ikke bare kan ta seg til rette. Kanskje klubben burde bestemme at felt A skal være free seating? Tror folk vil godta det bare informasjonen når alle. Kanskje Ticketmaster kan informere pr mail?

Comment

Kanskje klubben burde bestemme at felt A skal være free seating? Tror folk vil godta det bare informasjonen når alle. Kanskje Ticketmaster kan informere pr mail?
                Enig. Jeg kjøpte bare en billett, tenkte ikke så mye over hvilket sete jeg valgte. Drar sammen med flere andre, og vi står sammen på tribunen, uavhengig av hvor vi har kjøpt plass.

Tror uansett at det blir plass nok, skal godt gjøres å selge ut de resterende plassene, frykter jeg.

PøkkDøkk.
                Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                  Enig. Jeg kjøpte bare en billett, tenkte ikke så mye over hvilket sete jeg valgte. Drar sammen med flere andre, og vi står sammen på tribunen, uavhengig av hvor vi har kjøpt plass.

Tror uansett at det blir plass nok, skal godt gjøres å selge ut de resterende plassene, frykter jeg.

PøkkDøkk.
                  Det skal selges godt over 300 billetter til A-feltet før det blir fullt. Det skal nok mye til for at det skjer. Uansett tror jeg en beslutning om at A skal være free seating vil være det beste nå. Så kan også folk med billett til B-feltet flytte over hvis de har lyst til å stå og at det er ledig så klart. På B-feltet er det trolig solgt en del billetter til Hamar da det ikke var merket "hjemmesupporter" det første døgnet.

Comment

Vi reiser jo opp med egen buss, sponsoropplegg. Men jeg aner ikke hvor vi skal stå der inne. Full buss iallefall, så 50stk.
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                      Vi reiser jo opp med egen buss, sponsoropplegg. Men jeg aner ikke hvor vi skal stå der inne. Full buss iallefall, så 50stk.
                      Når salget åpnet var allerede flere rader okkupert. Kanskje til dere?

Comment

Rader på hvilket felt?
                        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                          Rader på hvilket felt?
                          Høyre side av felt A, rad 12 til 18 var plassene jeg tenkte på. Ikke hele raden, ser det var dårlig formulert av meg:-)

Comment

Høyre side av felt A, rad 12 til 18 var plassene jeg tenkte på. Ikke hele raden, ser det var dårlig formulert av meg:-)
                            Er redd det ikke blir free seating i praksis. Familen Sittned vinner kampen.
                            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Aner ikke, men match blir det
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                              X