Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Krise i Vålerenga hockey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krise i Vålerenga hockey?

Ja jeg vet det er tidlig å bruke ordet krise men 5 kamper er spilt og vi har 0 poeng. Når skjedde det sist og hva faen har skjedd med laget? Vi har kvitta oss med noen men vi har da jaggu meg igjen en god del igjen fra forrige sesong. Så mye dårligere kan vi ikke ha blitt vel? Her må det ligge mer bak enn bare at vi ikke spiller i eget hus.

Helt klart faretruende,men føler vi også har litt utur.3 ettmålstap,mot Lørenskog burde vi dratt det i land,å marginer som skiller både i Fjellhallen og "hjemme" mot Frisk.Total hjerneblødning mot Sparta selv om de scoret på både det som var og ikke var.Får vi vår første seier trur jeg det løsner! Å det forundrer meg ikke om vi slår tilbake i Kristins Hall på lørdag!

OPP SOM EN STÅPIKK!!!

Comment

Jeg skal ikke skryte på meg å ha sett spesielt mye håkki til nå denne sesongen, men jeg så litt i dag. Fy søren så tamme vi er. Det var vanskelig å se forskjell på rekkene våre, alle like lite med. Det ser ut som vi spiller totalt uten selvtillit, noe som ikke er så rart etter tre sure ettmålstap, og så en kjempeskrell mot Sparta.
      Her handler det om å jobbe med det mentale. Vi har jo en førsterekke som er i stand til å sanke mange poeng, så man skulle ikke tru det er evnene det står på.

Er det riktig taktikk av Roy å stadig minne på at dette er en mellomsesong, og at det er verdens kjipeste ting å spille i Forum?
      En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Originally posted by andgus View Post

Er det riktig taktikk av Roy å stadig minne på at dette er en mellomsesong, og at det er verdens kjipeste ting å spille i Forum?
        Det er vel mest utad, for å pushe kommunen og dempe (!) forventningene.

Men jeg ser poenget ditt, leser du i VG at sjefen sier at du kommer til å havne sånn passe ræva på tabellen, så blir det gjerne sånn.

Verste starten siden 52 leste jeg her om dagen. Vel, da kan det jo ikke bli så mye verre, trøster jeg meg med.

Sluttspill?Duck.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Heldigvis har vi fotballen.

Comment

Working...
          X