Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - Stjernen 28. sept kl. 1830

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KamptrÃ¥d VÃ¥lerenga - Stjernen 28. sept kl. 1830

Nå må det snu for alvor! Stjernen er et av lagene vi må slå for å være sikker på å komme til sluttspill.

For VIF debuterer Axel Eidstedt på backen https://www.youtube.com/watch?v=zDPDlyYGONs

Litt tidlig å si noe om Jonas Oppøyen og Andreas Stene kan spille etter sine problemer med kne og albue. Men Tallak Lyngset spiller ikke etter sin matchstraff på Lillehammer. Hvor mange kampers karantene han fikk vites ikke.

Stjernen har mistet sine beste spillere fra forrige sesong. Spillere som Backman, Wennerström, Heier og Saxrud Danielsen. Flere unggutter er hentet opp, eller fra juniorserier i Sverige. Men de har hentet litt andre type spillere som Joachim Sundelius fra Lørenskog som faktisk har gjort ni poeng på sju kamper. Også Petter Røste Fossen er en solid forsterkning. Laget ser slik ut http://www.eliteprospects.com/team.php?team=180

I tråden om Nye Jordal skrev jeg i kveld:

Men nå man bare prøve å gjøre det beste ut av situasjonen. Det som raskest kunne gjort ting litt bedre var om folket kom og støttet laget også i Furuset Forum. For det er slettes ikke verst å gå på hockeykamp der. Så alle, inklusive klubben, må snarest slutte å snakke om hvor ille det er at man må spille kampene våre der.

PS! Tabellen etter at Sparta slo Storhamar 3-2 tirsdag kveld http://www.flashscore.com/hockey/nor...aen/standings/

Fra VIF-hockey: Jonas Oppøyen har stått over kamper i påvente av å bli helt friskmeldt av legen, og denne uka kom klarsignalet. Oppøyen spiller mot Stjernen torsdag. Andreas Stene har også vært ute noen kamper, og er fremdeles usikker før matchen. Han sier selv at han heller mer mot å spille, enn å stå over enda en match, men er som sagt usikker.
    Tallak Lyngset pådro seg matchstraff i slutten av tredje periode i kampen mot Lillehammer, og onsdag kom dommen. Han må stå over to matcher, mot Stjernen torsdag og lørdagens bortekamp mot Stavanger.

http://www.vif-hockey.no/2017/09/27/...tjernen-forum/

Comment

For deg som kanskje ikke har vært på kamp i høst, og som vil vite litt om ståa i laget https://www.vartoslo.no/endelig-poen...-inn-pa-laget/

Comment

-Det er turbulente tider for Vålerenga Hockey, men i kveld er det kjernevirksomhet som gjelder. Det er kamp!

http://www.klanen.no/Blogger/Espen-B...-Furuset-Forum

Rekkene i kveld:

Ylven - Lindström - Ahlholm
        Aspehaug - Stene - Olsen
        Gunnarsson - Gunnarsson - Oppøyen
        Aastad - Spaberg - Juell

Fischer mangler.

Backer:

Ask - Csiszar
        Eidstedt - Sommer Nielsen
        Øksnes - Johansen

Comment

deilig seier da Enga er tilbake

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
            deilig seier da Enga er tilbake
            Ja, dette var bra!. Spillesugent lag som hadde fått tilbake energispilleren Jonas Oppøyen, som fikk med seg Filip Gunnarsson og var lagets beste. To flotte mål av 1. rekka også. Godkjent debut av "boarding-Axel" som var solid. Første kamp for sesongen for han, og nye lagkompiser. Kan bare bli bedre.

Alle målene http://www.tv2.no/v/1235740/

Tabellen http://www.flashscore.com/hockey/nor...aen/standings/

Håper bare trenden vedvarer og at vi tar poeng i Stavanger lørdag.

PS! God stemning på tribunen, men dessverre bare 629 tilskuere. Til sammenligning var det 843 tilskuere på kampen Kongsvinger-Oilers. Det illustrerer egentlig hvor elendig interessen er for VIF Hockey om dagen.

Comment

Har jeg drømt, eller leste jeg et sted at Oppøyen ble skadet igjen?

LD.
              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                Har jeg drømt, eller leste jeg et sted at Oppøyen ble skadet igjen?
                Ingen skade på ham i går som jeg fikk med meg vaffal... Hadde assist på 3-1 og 4-1.
                Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                  Ingen skade på ham i går som jeg fikk med meg vaffal... Hadde assist på 3-1 og 4-1.
                  Når jeg har mareritt om at Vålerenga-spillere blir skadet, står det dårlig til. Takk for oppklaringen!

VåknOppDuck.
                  Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                    Når jeg har mareritt om at Vålerenga-spillere blir skadet, står det dårlig til. Takk for oppklaringen!

VåknOppDuck.
                    Kan bekrefte at alt er vel med Oppøyen, og at han var veldig god mot Stjernen. Synes Roy og Espen bør prøve Oppøyen sammen med Filip G og Thomas Olsen. De var veldig gode alle tre og har spilt sammen før. Kan bli en meget slagferdig 2. rekke som produserer på linje med 1. rekka. Andreas Stene er god som center, men han produserer få målpoeng (1 poeng, 7 kamper). I går spilte han center i to rekker etterhvert, og det kan være en god løsning da vi får mer kraft inn i rekkene med de yngste spillerne. F.eks Fabian G-Stene-Aspehaug, Spaberg-Stene-Juell.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
                      Synes Roy og Espen bør prøve Oppøyen sammen med Filip G og Thomas Olsen.
                      Interessant combo det, men håper egentlig de fortsetter å kjøre Gunnarsons rekka som den er i Stavanger, nå som de endelig produserer mål. Ellers letta over at Axel Eidstedt ser ut til å bli en bra forsterkning.

Comment

Originally posted by MortenRH View Post
                        Interessant combo det, men håper egentlig de fortsetter å kjøre Gunnarsons rekka som den er i Stavanger, nå som de endelig produserer mål. Ellers letta over at Axel Eidstedt ser ut til å bli en bra forsterkning.
                        Foruten 1. rekka var rekkene.

Aspehaug-Stene-Olsen
                        Oppøyen-Filip G-Fabian G
                        Juell-Spaberg-Aastad

Ville satt Olsen inn i 3. rekka for da blir den enda skarpere fremover. Må si at Fabian Gunnarson har skuffet en del. Han utgjør foreløpig ingen forskjell. Han evner ikke å få skudd på mål eller spille frem rekkekompiser til sjanser. Da er 4. rekka en mer naturlig rekke å sette han inn i. Nå var ikke Fischer med mot Stjernen. Normalt spiller han center. Uten han ville jeg latt Stene doble, spille center både i 2. og 4. rekka (hva rekkene heter spiller liten rolle, men for at en spiller skal doble må det bli i 2. og 4. rekka, eller 1. og 3. rekka).

Så mot Oilers lørdag håper jeg på disse rekkene:

Ahlholm - Lindström - Ylven
                        Aspehaug - Stene-Spaberg
                        Oppøyen - Filip G. - Olsen
                        Juell - Stene - Fabian G.

Comment

Det må da ha vært flere enn 629 innafor dørene på torsdag. Setter spørsmålstegn ved det, altså. Tribunen var mer enn nesten halvfull.
                          Last edited by Esp1; 29.09.2017, 18:04. Reason: Tryrkfleif
                          Ei kasse, er passe!!

Comment

Dessverre tror jeg stemmer. Veldig lite folk på A og B, satt der i 2. periode. Nesten ingen fra Stjernen.

Comment

Working...
                            X