Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sluttspillet 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nesrene
    replied
    Originally posted by Ingar View Post
    Håper vi får Frisk.Lillehammer kan bli skikkelig tricky.
    Ikke bare tricky. Kristins hall er en dritthall, og reisen til Lillehammer er kjip.

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Håper vi får Frisk.Lillehammer kan bli skikkelig tricky.

Leave a comment:

• Pondus
    started a topic Sluttspillet 2018

Sluttspillet 2018

Med fem serierunder igjen er det mulig å sette opp kvartfinalene.

Tabellen er ajour med 40 kamper pr. lag. For sluttspillets del tror jeg ikke det vil ha betydning om vi blir nr. 5, nr. 6 eller nr. 7. Men for selvtilliten skal vi vinne de fem siste kampene...

1. Storhamar 99 poeng, og seriemester...
    2. Sparta 81
    3. Lillehammer 75
    4. Frisk 75

5. Oilers 61
    6. VIF 58
    7. MS 52
    8. Lørenskog 42

9. Stjernen 47
    10 Kongsvinger 20

-Storhamar skal velge mellom nr. 8 eller nr. 7. De velger Lørenskog/Stjernen-
    -nr. 2. Sparta pr i dag. Skal da velge mellom nr 7. eller 6. Her kan vi bli valgt, men jeg tror nok de velger MS. MS er gode, men tar de VIF foran MS blir jeg overrasket.
    - nr. 3 blir Lillehammer eller Frisk. De skal da velge mellom VIF eller Oilers. For å slippe to-tre slitsomme og dyre reiser til Stavanger blir vi valgt her.
    - nr. 4 blir Lillehamr eller Frisk, som da må ta Oilers.

Vår motstander blir Lillehammer eller Frisk. Frisk har det letteste programmet med MS, Stjernen og Kongsvinger i de tre siste. Dermed blir Frisk nr. 3.

Kvartfinalene starter torsdag 1. mars. Vi har da hjemmekamper lørdag 3. mars, onsdag 7. mars og evt søndag 11. mars. Fint hockeyoppsett for oss dette, hvor vi avgjør serien til 4-2 søndag 11. mars. Da venter Storhamar i semifinalen.....

Kvartfinaler 2018 blir da:
    Storhamar - Lørenskog
    Sparta - MS
    Frisk - Vålerenga
    Lillehammer - Oilers
    Last edited by Muppetkokken; 09.02.2018, 20:22.
Working...
X