Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Semifinaler 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det er så fortjent at vi taper idag, vi er gode i 10 minutter av kampen, resten eier Asker - selvom vi scorer et i midtperioden.
    Jeg skjønner ikke hva Roy har gjort med gutta, men de virker tunge og umotiverte.
    Tidligere i sesongen spilte vi pucken rundt og hadde masse avslutninger, nå havner vi kun i rundvantet og spiller med ryggen mot mål.
    Ahlholm ser helt vaksinert ut selvom han scorer et mål. Han tør ikke holde på pucken eller dra av folk som tidligere.
    Dette blir 4 strake tap om ikke noe stort skjer.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
      Dette blir 4 strake tap om ikke noe stort skjer.
      Det var voldsomt til dramatikk da! Jeg er enig i mye av det du skriver, men jeg føler vel ikke at Frisk var SÅ mye bedre enn oss i dag. Vi har noen greie muligheter i dag, og gjør det ræva spesielt etter at vi setter 3-1. Vi trengte kanskje den i trynet for å skjønne at vi ikke kan ri på en tomålsledelse i 15 min.

Opp i ringa på lørdag!
      En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Originally posted by andgus View Post
        Det var voldsomt til dramatikk da! Jeg er enig i mye av det du skriver, men jeg føler vel ikke at Frisk var SÅ mye bedre enn oss i dag. Vi har noen greie muligheter i dag, og gjør det ræva spesielt etter at vi setter 3-1. Vi trengte kanskje den i trynet for å skjønne at vi ikke kan ri på en tomålsledelse i 15 min.

Opp i ringa på lørdag!
        Jeg synes vi var langt under pari mot MS også, men de var så dårlige at hvem som helst hadde slått dem.
        Det samme ser vi nå, det fungerer ikke ute på banen, og coachinga er dårlig.
        Se spesielt på vårt siste overtall, da 1.rekka akkurat hadde vært nærmere 2 minutter på banen og man så de var helt tomme.
        Roy dytter ut 2.rekka og de spiller 30 sekunder før han bytter igjen. 1.rekka så ut som pensjonister der ute, og var tomme for krefter, og såpass må Roy skjønne at han ikke bruker de etter et så langt bytt uten nok hvile.
        Jeg har ikke troa dessverre, måtte gutta vise det motsatte.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Comment

Originally posted by Flem View Post
          Hørte rykter igår om at han er ute resten av sesongen, eller er det feil?
          Han håper å være klar til mandagens kamp. Sitat han sjæl.

Comment

Originally posted by Morrison View Post
            Han håper å være klar til mandagens kamp. Sitat han sjæl.
            Fantastisk

Comment

Working...
            X