Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd 4. semifinale Frisk - Vålerenga onsdag 27. mars kl. 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snzzzz View Post
    Butter litt ? Det er det værste jeg har sett av Enga på mange, mange år. Både første og andre periode var grusomt dårlig. Var omtrent aldri etablert i offensiv sone. Skulle tro noen ikke har fått lønna si. Vanskelig å forstå en sånn kollektiv kollaps.
    Vi har spilt tre jevne kamper mot Frisk før i dag. Så at vi kollapser såpass i dag gjør at det butter litt. Det står 2-2 i kamper, vi har fortsatt alle muligheter til å gå til finale, vi ble seriemestere i en sesong hvor hjemmekampene går i et skur på Furuset, og har klart å bite fra oss med en relativt tynn stall sammenligna med Stavanger og Storhamar.

Poenget mitt er ikke at vi ikke har spilt en dårlig kamp. Det har vi når vi taper 7-1, uansett om vi ikke var like dårlige hele kampen.
    Poenget mitt er derimot at de eneste kampene noen tar seg bryet med å kommentere her inne er når vi ikke er gode. Og da er det faen og helvete og vi er dårligst i Norge HVER JÆVLA GANG.

Om to dager er det ny kamp. Den taper vi ikke 7-1. Jeg er faktisk ganske sikker på at vi vinner. Peace out! 😉
    En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Originally posted by andgus View Post
      Poenget mitt er derimot at de eneste kampene noen tar seg bryet med å kommentere her inne er når vi ikke er gode. Og da er det faen og helvete og vi er dårligst i Norge HVER JÆVLA GANG.
      Jeg klarer ikke med beste vilje å se at noen her mener vi er dårligst i Norge hver gang vi taper, hvor ser du det?
      Man skal jo ikke ha sett mye hockey for å forstå at vi har vært langt under pari kampene etter landslagspausen. Eller har du glemt tapet mot Stavanger? Den elendige forestillingen mot Frisk (selvom vi vant), kampen mot Storhamar - alle før sluttspillet.
      Skru klokka tilbake 1 mnd og du ser et helt annet lag.
      Nå har vi kollapsa 2 ganger og spilt direkte dårlig i en rekke perioder og enkelte hele kamper.
      Jeg gidder ikke sitte her og si at alt blir så mye bedre til neste kamp, når vi ser at noe er galt.
      Hvis du mener jeg er negativ, må du nok sjekke mine kommentarer på hockeyforumet litt tilbake i tid. Vi er ikke mange som skriver her inne, men vi få som gjør det (Pondus i særklasse), er som regel positive og/eller har et brennende ønske om at vi skal ta hjem bøtta igjen.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Jeg klarer ikke med beste vilje å se at noen her mener vi er dårligst i Norge hver gang vi taper, hvor ser du det?
        Man skal jo ikke ha sett mye hockey for å forstå at vi har vært langt under pari kampene etter landslagspausen. Eller har du glemt tapet mot Stavanger? Den elendige forestillingen mot Frisk (selvom vi vant), kampen mot Storhamar - alle før sluttspillet.
        Skru klokka tilbake 1 mnd og du ser et helt annet lag.
        Nå har vi kollapsa 2 ganger og spilt direkte dårlig i en rekke perioder og enkelte hele kamper.
        Jeg gidder ikke sitte her og si at alt blir så mye bedre til neste kamp, når vi ser at noe er galt.
        Hvis du mener jeg er negativ, må du nok sjekke mine kommentarer på hockeyforumet litt tilbake i tid. Vi er ikke mange som skriver her inne, men vi få som gjør det (Pondus i særklasse), er som regel positive og/eller har et brennende ønske om at vi skal ta hjem bøtta igjen.
        Jeg beklager om du føler at dette var retta mot deg. Jeg er enig i at vi har sett bedre ut tidligere i sesongen. Vi må kanskje innse at vi har en litt tynn stall til det hardkjøret som pågår nå. Men jeg har uansett trua. Hadde vi tapt med sånne kalassifre hver gang hadde det vært noe annet, men det har vi ikke gjort.

I dag var den første gangen på veldig lenge jeg har gått inn i en kamptråd hvor det har vært flere nye innlegg (som ikke alle sammen er skrevet av Pondus). Det skjer atpåtil FØR kampen er ferdig spilt. Alle de nye innleggene er bare dritt. I en kamp vi hadde vunnet 7-1 i stedet for å tape ville det aldri skjedd.

Jeg krisemaksimerer ikke enda. Jeg får banne og skrike når vi har ryki ut av sluttspillet uten bøtta. Frem til da lever jeg lykkelig i trua på at jeg tar feil, at vi har den stallen som trengs, og at vi har alle muligheter til å gå hele veien.
        En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

https://www.tv2.no/sport/10509572/

Ikke så mye mer å si. Det ble tildelt bare en seier i denne kampen også..

Jeg har fortsatt trua. Vi er sterke hjemme på Furuset. Jeg mener den mindre rinken der er til vår fordel.

Comment

Tobias Lindström om kampen onsdag, og om kampen fredag https://www.facebook.com/VIFHockey/v...7963000301531/

Comment

Originally posted by andgus View Post
              Vi har spilt tre jevne kamper mot Frisk før i dag. Så at vi kollapser såpass i dag gjør at det butter litt. Det står 2-2 i kamper, vi har fortsatt alle muligheter til å gå til finale, vi ble seriemestere i en sesong hvor hjemmekampene går i et skur på Furuset, og har klart å bite fra oss med en relativt tynn stall sammenligna med Stavanger og Storhamar.

Poenget mitt er ikke at vi ikke har spilt en dårlig kamp. Det har vi når vi taper 7-1, uansett om vi ikke var like dårlige hele kampen.

Om to dager er det ny kamp. Den taper vi ikke 7-1. Jeg er faktisk ganske sikker på at vi vinner. Peace out! 😉
              Er sånn det har lett for å bli dessverre. Men samtidig må man jo lure litt. Vi slo Frisk i 6 av 6 kamper i seriespillet. Frisk har i tillegg spilt 7 kvartfinaler hvorav 3 av dem (rett meg hvis jeg husker feil) gikk til sudden. Med andre ord har de spilt kamper annenhver dag nå i 3 uker. Vi hadde flere dagers hvile før vi begynte på semifinalene. Da bør dette være grei skuring spør du meg. At vi ikke tar 4 strake og er overlegne i alle kamper er en ting men laget virker helt ute av det og det er det som bekymrer. Vi fikk kanskje max ut av laget i serien og nå er det kanskje stopp. Håper ikke det men nå ser det slik ut. Men det er ikke greit å tape 7-1 for Frisk Asker. Aldri.

Comment

Working...
              X