Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

6. semifinale Frisk - VIF søndag 31. mars kl. 1830 (mrk tidspunkt, sendes på Zebra)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vi er elendige i avgjørende situasjoner hele serien. Dette var gutter mot menn. Snakkes om 50 skudd på mål i kamper osv, men har ingenting å si når skuddene kommer midt i magen på keeper hver gang. Når vi omsider får en straffe så treffer man ikke mål engang. Kamp 1 ledet vi 3-1, men rotet det vekk i sudden. Kamp 6 lå vi under 3-1 og rotet det vekk i sudden. Utfallet er det samme... Når du taper 7-1 i en kamp samt taper tre på rad så ryker man rett ut. Vi hanglet veldig siste ukene før NM var i gang og var heller ikke gode mot MS.

En annen ting er at jeg syntes altfor mange spillere på laget gjemte seg vekk. Alholm, Stene, Laumann Ylven, Sørvik, og kanskje par til fremsto som pinglete småjenter. Søberg hadde vel kun 89% før kamp 6. Altfor dårlig. Alle må bidra.

Dette ble en komplett fiasko sesong. Serien teller absolutt ingenting annet enn seeding i NM, og der er vi ferdige. Kan ikke huske siste ett nr 5 lag slo ut seriemesteren...

Håper vi kvitter oss med noen folk. Har ingen bruk for Stene, Strøm, Eidstedt, Ask og ihvertfall Grønstad.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
      Dette ble en komplett fiasko sesong. Serien teller absolutt ingenting annet enn seeding i NM, og der er vi ferdige. Kan ikke huske siste ett nr 5 lag slo ut seriemesteren...
      Det er jo også en måte å se det på...
      En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Originally posted by Mateng View Post
        Når det gjelder dette forumet. Har det blitt vurdert å flytte over til mer moderne medier som Facebook? Jeg føler at det er så dødt her inne, kanskje litt modernisering kan få det til å blusse opp litt?
        Når det gjelder det tekniske så vil forumet faktisk oppgraderes til ny versjon i løpet av få dager. Jeg er ikke helt sikker på hva ny funksjonalitet vi kan vente oss, så det er bare å leve i spenning Dvs. vi vet noe, og ingen eksisterende funksjonalitet går tapt.

Når det gjelder "overgang" til noe annet så kommer ikke Klanen til å gjøre det, dette er vår kanal for diskusjon. På Facebook finnes det en rekke Vålerengarelaterte grupper man kan diskutere i.

Personlig liker jeg ikke debatt på FB fordi trådene dør og blir borte. Det betyr ikke at jeg "boikotter", men jeg liker formatet her bedre.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
          Vi ser på TV-bildene at det er Filip som mister pucken før Frisk sitt vinnermål. Men det kunne skjedd hvem som helst.
          Er du sikker på at det var han? Jeg klarer ikke se det av bildene på sammendraget til TV 2.
          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Et forum lett tilgjengelig fra mobil, gjerne med varsler hadde vært nydelig!

Ganske sikker på at det var gunnarson som kløne det til. Synes uansett det var en gjenganger med klønete defensivt spill, som fjør det enkelt å kontre. Jeg savner forsvarsspillet vi hadde tidlig i sesongen, da var vi knallsterke i undertall.

Comment

Originally posted by Mateng View Post
              Et forum lett tilgjengelig fra mobil, gjerne med varsler hadde vært nydelig!

Ganske sikker på at det var gunnarson som kløne det til. Synes uansett det var en gjenganger med klønete defensivt spill, som fjør det enkelt å kontre. Jeg savner forsvarsspillet vi hadde tidlig i sesongen, da var vi knallsterke i undertall.
              Det blir spennede å se hva den nye stor versjon av programvaren gir oss. Vi måtte oppgradere for at vi skulle kunne oppgradere den underliggende programvaren, som igjen hadde betydning for ... og bla. bla. bla. Bottom line er at vi oppgraderer ikke fordi vi ønsker en eller flere spesifikke funksjoner, men fordi vi må. Alt godt er mao. bonus
              Nesrene @ Twitter

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                Er du sikker på at det var han? Jeg klarer ikke se det av bildene på sammendraget til TV 2.
                Jo, det var Filip som mister pucken før Frisk sitt mål i sudden. Jeg satt over vår spillerboks, og Filip var veldig lei seg. Men gutta var raske med å backe han opp.

Det med å ha dette forumet synes jeg er veldig bra. Som du sier så tas alt vare på, slik at man kan finne frem til de forskjellige trådene. På Facebook har man flere grupper: 1913klubben, Felt E, Vålerenga Hockey, Tips for GET-ligaen og Norsk ishockey, men der fungerer på en helt annen måte enn i vårt forum.

Med ny hall, med kanskje fire-dobling i publikumstall tror jeg at flere blir aktive på vårt eget hockey-forum.

Comment

Working...
                X