Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lagbygget for sesongen 19/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• EspenGoo
    replied
    Bonsa har forlenget med KooKoo ut sesongen 2021/2022,.

Leave a comment:

• Kristoffer
    replied
    Ny svensk back klar for Vålerenga. Lars Jinghage, 29 år. Spilt for Köping i Divisjon 1 i Sverige.

https://www.eliteprospects.com/playe.../lars-jinghage

Regner med at dette er nødløsning ut sesongen. La oss håpe han har noen offensive fibre i kroppen..

Leave a comment:

• Kristoffer
    replied
    Karterud bekreftet klar med kontrakt ut neste sesong. Glimrende nyheter!
    Etter flere år i utlandet, vender Jørgen Karterud tilbake til moderklubben

Leave a comment:

• Kristoffer
    replied
    https://www.tv2.no/sport/11115809/

Ikke bekreftet av klubben enda, men regner med at dette går i orden. Gledelig, ikke minst med tanke på at man allerede kan ha en brikke klar for neste sesong.

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Originally posted by EspenGoo View Post
    Da skjedde det vi trodde og håpet på Pondus!

Karterud er endelig tilbake i VIF, en fin start på det nye året. Kommer til å bli en viktig spiller for oss nå! En som kan bidra med målpoeng og i PP.
    Dette hjelper veldig med å få han inn, sammen med de to nye svenskene.
    Håper han kan gå inn i en første rekke sammen med Tobbe og Thomas. Evt da Flytte Berling ned i 3 rekke sammen med Brekke og Colin/Leo

Nå får vi evt håpe på en back og at Sørvik snart er klar igjen.
    Er dette bekreftet offisielt noen sted?

Leave a comment:

• EspenGoo
    replied
    Da skjedde det vi trodde og håpet på Pondus!

Karterud er endelig tilbake i VIF, en fin start på det nye året. Kommer til å bli en viktig spiller for oss nå! En som kan bidra med målpoeng og i PP.
    Dette hjelper veldig med å få han inn, sammen med de to nye svenskene.
    Håper han kan gå inn i en første rekke sammen med Tobbe og Thomas. Evt da Flytte Berling ned i 3 rekke sammen med Brekke og Colin/Leo

Nå får vi evt håpe på en back og at Sørvik snart er klar igjen.

Leave a comment:

• EnsjoRebell
    replied
    Røymark gikk på is med kølle og puck på Frogner Stadion i går for å teste armen. -Sa selv at han ikke er klar før i februar, men han så bra ut. Kunne ikke se at skaden hemma han.

Digger det at han driver med løkkehockey og lek selv om han spiller i Get.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by eiks View Post
    Koster det Så mye for klubben å være i Forum? Eller blir det det samme neste år?
    Det å spille i Forum koster mye penger. Fasilitetene er jo verre enn noen gang.
    Alt ligger til rette for en helt annen satsing på nye Jordal, men klubben er avhengige av å vise noe i år - for å tenne gnisten for kommende sesong.
    Potensielt tror jeg det er mulig å selge 3000 sesongkort neste sesong, men det blir vanskelig sånn vi opptrer nå.

Leave a comment:

• eiks
    replied
    Koster det Så mye for klubben å være i Forum? Eller blir det det samme neste år?

Leave a comment:

• Kristoffer
    replied
    Shampo melder etter kampen i dag at de venter på svar fra en spiller, men at det ikke kommer rekende 3-4 spillere. Det er det ikke midler til.
    Roy sa før kamp at investorer holder liv i skuta, og uten disse midlene hadde Vålerenga vært konkurs. Ganske prekært altså.

Leave a comment:

• EnsjoRebell
    replied
    https://vartoslo.no/nar-skal-stallen...y-etterfylles/

Jeg tror innledningen på saken ovenfor treffer spikeren på hodet: "Jeg skulle ønske Roy Johansen og Espen «Shampo» Knutsen kunne snakke fritt til vif-hockey.no og vise oss den røde tråden i planen sin."

Kommunikasjon.

-Var på Jordal her om dagen og forhørte meg om nettopp dette. Kommunikasjon fra klubben til supportere, og forsåvodt om det var noen nye spillere på vei inn. Jeg fikk inntrykket av at Katarina N., som legger ut artikler om Vif Hockey i sosiale medier, legger ut alt hun får vite. Desverre virker det som om heller ikke hun får vite hva sjefene tenker rett før det skjer. Eksempelvis at Berger plutselig skulle bytte klubb til Narvik som kom som julekvelden på kjerringa.
    Det var ingen ny info å få på om det var noen nye på vei inn heller, men det er jo ikke så rart hvis man ikke får vite ting før det er en realitet

En ting er sikkert og det er at kommunikasjon fra klubb til supportere kan bli bedre. Spesielt i offseason da det virker som om klubben slutter å eksistere fra sesongslutt til treningskampene er igang igjen.

In other news sier Morten Ask selv at han pr. definisjon ikke har lagt opp, selv om folk tror det. Han sliter bare veldig med en prolaps i ryggen. Han har klart å unngå operasjon foreløpig. Om ryggen på mirakuløst vis blir bedre kan man jo drømme om han på Nye Jordal Amfi til neste sesong

Hele episoden med Morten Ask på over en time kan man høre på fantastiske Hockeypodden:

https://open.spotify.com/episode/4yM...TsuCajXGmau-Dg

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by EnsjoRebell View Post
    Det høres jo positivt ut, men det helt motsatte sier Bjørn Ervik i dagens episode av TV2s Hockeyprat etter 16min 40sek:

https://open.spotify.com/episode/0Ce...Qzyidlm33mv6Cg

Follestad: "...og det er jo sånn at det ikke skal hentes inn noe særlig heller"
    Ervik: "ingenting sa Espen (Knutsen) til meg i går i alle fall"

Håper du har riktig og TV2 feil. Husker å ha lest at Shampo tidligere i sesongen sa at de vurderte å forsterke med 1-2 spillere.

Bør vel forsterke både på backplass og løpersiden pga alle skadene?
    Jeg fikk info fra en som var på møte her igår, eller var det mandag. Husker ikke sikkert, men da kom det fram at midler er kommet til en spiller.
    Så får vi håpe det er sannhet sånn ståa er idag.

Leave a comment:

• EnsjoRebell
    replied
    Det høres jo positivt ut, men det helt motsatte sier Bjørn Ervik i dagens episode av TV2s Hockeyprat etter 16min 40sek:

https://open.spotify.com/episode/0Ce...Qzyidlm33mv6Cg

Follestad: "...og det er jo sånn at det ikke skal hentes inn noe særlig heller"
    Ervik: "ingenting sa Espen (Knutsen) til meg i går i alle fall"

Håper du har riktig og TV2 feil. Husker å ha lest at Shampo tidligere i sesongen sa at de vurderte å forsterke med 1-2 spillere.

Bør vel forsterke både på backplass og løpersiden pga alle skadene?

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Hører rykter om at det er samlet inn penger til en spiller, men hvor mye man skal legge i det aner jeg ikke, men det leites visstnok etter rett profil.
    I tillegg ryktes det om at det jobbes med noe "veldig positive" greier, og svaret på om det landes er visstnok rett rundt hjørnet. Kan dessverre ikke si mer enn det, men det er iallefall lys i enden av tunnelen ser det ut til

Leave a comment:

• Haraldspokal
    replied
    Originally posted by Kristoffer View Post
    Og så var Berger ferdig i VIF og klar for Narvik. https://www.vif-hockey.no/artikel/89...gar-til-narvik

Må Shampo snart gjøre comeback?
    Hadde snart vært fint med noen positive nyheter fra klubben. Alle går, ingen inn. Hva om Søberg eller Lindström skulle bli skada? Satser tydeligvis på at mirakuløse ting skal skje foran neste sesong, og hvis så er tilfelle vil vi bli krona som det nye kjøpelaget fordi man er nødt til å hente inn et halvt lag samtidig (satt på spissen).

Har jo også gått ut med at sesongkortsalget er rett rundt hjørnet, hadde vært lurt å få dette på plass tidlig i desember. Kunne nok vært under mange juletrær..

Leave a comment:

Working...
X