Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Patetisk mobilisering

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Patetisk mobilisering

Fant denna på Bastionen-forumet.

Artig når hatet til andre overskygger kjærligheten til sin egen kubb. Der ligner jo Storhamar og Lyn...

"Fikk denne mailen fra en kompis, der han spør om støtte fra bastionærer til en god sak:

Sitat:

Tenkte jeg bare skulle viderebringe en åpen invitasjon fra en guttegjeng fra Stavanger jeg henger en del sammen med. Torsdag spiller Oilers mot VIF på Jordal. For at VIF skal få så mye motstand som mulig, oppfordres alle som hater dette søplelaget fylt med folk som syter i alle ledd, om å møte opp. Møt gjerne opp i Lyn-drakt, LSK-drakt eller hva det måtte være: Bare møt opp og la VIF-hatet blomstre!

Setter stor pris på om du sender oppfordringen til kamerater i Bastionen!"

[url]www.digitalsport.no[/url]

Re: Patetisk mobilisering

Å herregud, er det mulig...!!!

Kommer til å le meg blå-hvit hvis jeg ser en eller annen luring i Lyn-drakt på Jordal i kveld.

Oppfordrer med dette alle Klanens medlemmer til å gjøre det samme!

Som om noen trenger en oppfordring til det....

http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Harriet

Gleder seg til i kveld!
    Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Hehehe, artig. Men det gagner jo egentlig VIF mer enn det smerter..

For det første, så legger de igjen billettinntekter. Og antagelig litt i kiosken også...Penger til klubbkassa!

I tillegg så er de jo bare med på å få opp stemningen enda mere. Kan tenke meg det blir liv og lyd på tribunene om en gjeng i Lyn og LSK drakter står å synger VIF hat....

Så kom igjen for min del http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif
      Det finnes kun en #11 !!!

Comment

La oss endelig håpe at sulteforete bønder dukker opp i gule, rød blåsjatterte eller hva som helst for å vise verden at de er mer opptatt av å søke ett "hatforhold" til oss enn å støtte sine egne. Da kan det bli riktig fin og hyggelig stemning i dag.

De søde bløde oljemenneskene får man lett dårlig samvittighet av å synge for hardt til eller le for høyt av når de går på sitt fjerde strake tap.

C.

Comment

Dette blir vel like naturlig som det ville vært for meg å støtte Bekkelaget mot Byåsen, fordi jeg hater Rosenborg........

Comment

Working...
          X