Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Neste sesong?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Neste sesong?

Nå er denne sesongen unnagjort?

Hvem håper/tror dere at Enga henter til neste sesong?

Og hvem drar?

Jeg syntes at det viktigste blir og beholde Day, Chlubna og Myrvold. Da blir vi og regne med neste gang også
    You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Re: Neste sesong?

vi bør ihvertfall satse mer på tommy lund...

greg day er en selvfølge..

men har mer sans for at shampo henter opp unge sultne spillere som virkelig gir jernet på is'n..
    Lillebror
    Året rundt med Vål'enga
    OSLO BAJAS

Comment

Jeg er skikkelig spent på hvordan unge Herr Knudsen klarer seg i rollen som hovedtrener.

Selv om årets sesong har vist at man kan kjøpe seg til suksess underveis i sesongen, vil jeg gjerne at laget skal prestere på ett høyere nivå hele sesongen igjennom. Jeg håper Espen kan bidra til dette.

Espen
      Ei kasse, er passe!!

Comment

Blir spennende å se hva som skjer.

Bård Sørlie og Vegard Barlie legger vel opp.

Anders Myrvold, vil vel prøve seg i den store verden vil jeg tro, og så kommer han kanskje tilbake hvis ingen vil ha han, nesten litt Steffen Iversen over den mannen..Men en bra spiller og jeg vil ikke gråte hvis blir i Enga.

Noen som har peil hva som skjer med utlendingene evnt, hvor lange kontrakter de har ?

Min debut:

Søndre Sving, Bislett

14.08.78

VIF-Bryne

2-3

Comment

Sørlies kropp krever at han legger opp. Noe annet er vel uansvarlig. Barlie kan vel kanskje komme litt på gli hvis man begrenser antall kamper litt mm. Det er jo en helt sinnsyk situasjon for familiefedre som Vegard med det kampprogrammet man har

Av alle importene er Greg Day den jeg helst ser i Enga neste år. Tommy Lund må få en sesong nå som førstekeeper. Det fortjener han

Comment

Det blir spennede med ny kabal..

Men en ting jeg alltid har savnet, er en oversikt over hvor lenge hver enkelt spiller har kontrakt.

Personlig håper jeg iallefall Tommy Marthinsen, Greg Day Myhrvold og Olimb blir neste år også. Pluss Ryman og/evt Ygranes tilbake igjen.

Så forøvrig på Tv2 sporten nå at det var sannsynlig med Crawford, Garner, Day og Olim ble neste sesong også!

Det finnes kun en #11 !!!

Comment

Tommy Marthinsen er vel helt klart på vei ut og vekk fra klubben, desverre for alle oss på tribunen.

Er enig i at opplysninger om hvor lange kontrakter spillerne har er et savn. Etter det jeg mener å huske å ha lest, så har vel iallefall LE Lund kontrakt noen år til. Da er iallefall jeg sikker kunde av sesongkort

Comment

Barlie har jo akkurat gjort comeback! han kan vel ikke legge opp igjen? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif neida, får håpe at han uansett kan være med delvis frem til jul og 100% etterpå. Har betydd mye den mannen!

Comment

Working...
                X