Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skader og nyankomminger

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skader og nyankomminger

Noen som vet hva som skjer med alle de skadde spillerne, noen som er på bedringens vei? Jacobsen og øystein er vel bare syke. Larsen har en skadet skulder....blir den bedre? Hva skjedde med Kolsrud?

Og kommer det noen ny back for Anders???

Kommer Zoran tilbake, ser de har lagt inn profil på han på vif.no....men i avisen står det fortsatt at det er uvist, noen som har inside info her??

Re: Skader og nyankomminger

Zoran er spilleklar fra 1. januar fikk vi beskjed om i går.
    in Absinthia

Comment

Sitat: Den fre, 29 desember 2006 22:54 skrev Hjesus:

> Zoran er spilleklar fra 1. januar fikk vi beskjed om i går.

Såvidt jeg har skjønt er det fortsatt noe grums med gamlklubben hans...

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Zoran skal vel komme fra Väsby IK. Var inne på nettsiden deres og er veldig usikker på om han i det hele tatt har spilt noen kamper for de i år. På eurohockey står det heller ikke noe stats på ham. Väsby IK må være en filleklubb i Sverige. Såvidt over 300 tilskuere på siste hjemmekamp før jul. Siste bortekamp ble sett av 83 tilskuere.

Zoran var bra for oss i sluttspillet i fjor, men jeg lurer veldig på i hvilken tilstand han er når han kommer

Comment

Zoran har en arbeidsmoral som en maur ville vært stolt av. Har sett han på et par treninger, og er det en jeg ikke tror har skusla bort noe fysisk form så må det være han http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Andres er jo ute ganske lenge!
            Vå'lenga ultra

Comment

Iallefall resten av sesongen. Har hørt at også Kenneth blir borte lengre enn først anntatt, mulig han ikke rekker tilbake denne sesongen. Kolsrud da? Skulle ikke han være spilleklar nå?

Comment

Kolsrud ja, der har vi jo en back.

Er det seriøs skade med Øystein eller er det bare sykdom og han er tilbake etter å ha fyrt opp noen raketter i morgen?

Comment

Trenger jo seriøst en back nå lissom.....Hørte for noen uker siden at han hadde begynt å trene igjen han kolsrud...men vet ikke jeg du! Øystein har nok bare litt infulensa eller no, ikke hørt no om noe skade

Comment

Working...
                  X