Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Plakat

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plakat

Hei!

Noen som har noen anelse om det er noen mulighet for ¨å få tak i en plakat av årets hockey gutter no sted? Sjappa har bare av fotball gutta.

Re: Plakat

Jeg henger meg på dette ønsket, !

La oss få en hockeyplakat !

RRL
    RRL
    Vi som med hånda på hjerte kan synge året rundt !

Comment

hmmm detta var nytt egentlig.. hehe

pleier å være en lit'n midtside i kamp programmet med alle gutta.. men man får ikke tak i detta.. ikke spør hvorfor, men jeg tror det kan ha noe med at vif ishockey ikke har penger til å markedsføre seg med sånne små ting...

Lillebror
      Året rundt med Vål'enga
      OSLO BAJAS

Comment

Sitat: Den lør, 05 mai 2007 14:17 skrev lillebror25:

> pleier å være en lit'n midtside i kamp programmet med alle gutta.. men man får ikke tak i detta.. ikke spør hvorfor, men jeg tror det kan ha noe med at vif ishockey ikke har penger til å markedsføre seg med sånne små ting...

En kombinasjoon av flere ting. I år ble det gitt ut 3 eller 4 matchprogrammer.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

ja ja, får laste ned lagbilde etter seieren og printe ut det da.....

Comment

Sitat: Den søn, 06 mai 2007 21:16 skrev BjørnarF:

> ja ja, får laste ned lagbilde etter seieren og printe ut det da.....

Det - eller intet, hehe http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
            X