Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tommy M

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tommy M

Jeg vet ikke i hvilken grad man skal kunne stole på en slik nettside:

http://home.no.net/sillyses/valerenga.html

Men for meg ser det ut som det er bekfreftet at Tommy Marthinsen skal legge jerna på hylla. Noen som vet om nettsiden eller ryktene er til å stole på?

Re: Tommy M

ut ifra samme link;

Kommer Ryman tilbake?! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

jeg har hvert fall hørt at Marthinsen må legge opp, pga jobb elns.. fra temlig sikre kilder.. sammen m nervik.. men vi får se

Comment

synd om vi mister både aleksander og tommy før samme sesong. det hadde vært synd!!!

Comment

Sitat: Den tir, 08 mai 2007 18:54 skrev BjørnarF:

> synd om vi mister både aleksander og tommy før samme sesong. det hadde vært synd!!!

Klart det er synd, men vi må se på realitetene:

Aleks var av og på fra sesongstart pga. jobben, og spilte stort sett bare hjemmekampene. Tommy på sitt beste er en uvurderlig spiller, men likefullt var ikke så veldig savnet i sluttspillet.

Jeg presiserer at jeg gjerne skulle hatt med begge gutta neste sesong, men kun hvis de kunne bidratt 100 prosent. Og det klarer de ikke å levere.

LameDuck - som mest av alle kommer til å savne #21 og #35.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Ryktene sier at det ikke er helt umulig at Alex tar en sesong til. At Norge beholdt plassen i A-VM er visstnok den utløsende faktoren til at han nå er tilbake i tenkeboksen.
            in Absinthia

Comment

Sitat: Den ons, 09 mai 2007 08:34 skrev Hjesus:

> Ryktene sier at det ikke er helt umulig at Alex tar en sesong til. At Norge beholdt plassen i A-VM er visstnok den utløsende faktoren til at han nå er tilbake i tenkeboksen.

Det hadde vært knall, vi trenger typer som Alex både på VIF og landslaget. Tror flere spillere kan bli ekstra motivert for å komme på laget til VM, og vi har jo mange aktuelle.

Comment

Nå er det bekreftet.

Faen:S

Comment

Hva er bekreftet?

Har du noen referanse?

Comment

Working...
                  X