Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bjurling til sødertelje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bjurling til sødertelje

Bjurling forlater Vif til fordel for Sædertelje...

Da starter keeperjakten på nytt

Ps dette er ifølge vg-nett http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif

Re: Bjurling til sødertelje

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139634

Ja nå har vi nettop kvitta oss med Tommy Lund så vi MÅ jo ha en ny god keeper til neste sesong, tviler på at Glenn Jensen er den mannen som kan lede oss til en ny bøtte allerede neste sesong.

Comment

det betviler jeg og,men vi kan jo takke vålenga at dem ikke har satset på tommy lund... Spør du meg så er det en skandale...

Comment

Sitat: Den man, 14 mai 2007 22:42 skrev Knekten:

> det betviler jeg og,men vi kan jo takke vålenga at dem ikke har satset på tommy lund... Spør du meg så er det en skandale...

Jeg er litt usikker på om det hadde vært skandale å satse på ham. Han beviste jo i sluttspillet i finalen i fjor mot Stavanger at han var veldig god, men han har gjort mange tabber og mye rart også gjennom sin tid, så skjønner deg godt.

Comment

det var da som f..n da... er jaggu positivt detta... f..k f..n nå er jeg skuffa.. skikkelig skuffa.

først tommy så bjørn.. jaja, shampo får vel lete godt da så kanskje vi får en keeper som er like god...

trodde bjurling skulle ha en keeperskole her i norge jeg, for å lære opp unge norske keepere.. men den gang ei..

syns du (shampo) kanskje bør satse på glenn, han har vist seg til å være en god keeper, for å være så ung. men er kanskje litt ustabil, med tanke på alder'n.. men kjenner jeg vif ishockey elite så regner jeg vel med at de henter inn en ny keeper, som helst er som mason...
          Lillebror
          Året rundt med Vål'enga
          OSLO BAJAS

Comment

Sitat: Den man, 14 mai 2007 22:51 skrev CrazyMagnus:

> Sitat: Den man, 14 mai 2007 22:42 skrev Knekten:

>

> > det betviler jeg og,men vi kan jo takke vålenga at dem ikke har satset på tommy lund... Spør du meg så er det en skandale...

>

>

> Jeg er litt usikker på om det hadde vært skandale å satse på ham. Han beviste jo i sluttspillet i finalen i fjor mot Stavanger at han var veldig god, men han har gjort mange tabber og mye rart også gjennom sin tid, så skjønner deg godt.

Jeg tror du misforstår innlegget til Knekten her. Hvis ikke er det jeg som misforstår det...

Comment

Bjurling og Lund borte,da må vi vel hente en kjempekeeper,og en "ganske god" som backup??

i tillegg er vi på utkikk etter 2 backer ifølge VG...

blir spennende å se hva vi klarer å hentet til klubben.
              statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

det jeg mener er at vi skulle satset på tommy lund og ikke flydd rundt å leita etter keepere hver eneste sesong...

men klubben så vel aldri tommys potensiale som en veldig god keeper sett i norsk målestokk...

Comment

Absolutt ikke satse på lund, han er så ustabil. Men enig i at Glenn Jensen er god,men kanskje litt dristig å bruke han som 1 keeper.....men synes Absolutt vi skal ha jensen som andre keeper....det er eneste måten å få trent han skikkelig og kanskje få en ny blivende keeper i fremtiden

Comment

tommy har gjort et par feil ja men han er vel ikke ustabil for det.

er vel menneskelig å gjøre et par feil...

at tommy går til furuset er et tap for Vålenga....

Comment

Jeg snakket med Kjær om dette med keepere rett før den avgjørende finalen, ettersom ryktene allerede da hadde begynt å gå om at Bjurling var ønsket tilbake i svensk hockey, og kan trøste dere med dette: Klubben har fortsatt god kontakt med Chris Mason, eller retter sagt - Mason har opprettholdt kontakten med Vålerenga Hockey (sier litt om hvorfor "alle" elsket Mason) - og han har kommet med lovnader om han kan "skaffe" klubben vår en meget habil keeper fra et høyt nivå i USA/Canada. Faktisk har Mason sagt - dette ifølge Kjær - at han kunne være behjelpelig med å sikre oss en keeper som holder like høyt nivå som han selv.

Disse opplysningene fra Kjær (jeg presiserer, dette kom før kampen - ikke i seriers- eller alkoholrus) kombinert med Shampos kontaktnett "over there" gjør at jeg tar Bjurlings farvel med fatning.

Jeg føler meg også sikker på at vi stiller til start med en toppkeeper på plass, for det er nemlig mange av dem der ute. Hvem hadde hørt om Bjurling før i fjor?

Satans kjipt å miste en så god keeper - og sympatisk kar, men Bjurling er nok litt for god for oss. Derfor takker jeg han for uvurderlig innsats, og ønsker lykke til i Sverige.

LameDuck, som tror på ny "vegg" i målet også neste år.
                      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Jeg tror også det ordner seg. Da Mason dro var det krise, og vi fikk inn Gardner. Da Gardner forsvant var det krise, og vi fikk inn Bjørn B. Når han nå har forsvunnet er det igjen krise, men vi får inn en habil keeper som sikkert får oss til å glemme Bjørn.

Hva med en comeback av Marko Rantanen og Aleksander Betsikokos. Det var keeperne sine det.......

Comment

Har lyst på en keeper med samme stil som Petr Kubo!

Comment

eller en keeper med de samme kvalitetene som henrik arvsell som sto for oss i 98 sesongen... han og johan åkermann tilbake i enga, det hadde vært no... hehe
                            Lillebror
                            Året rundt med Vål'enga
                            OSLO BAJAS

Comment

Working...
                            X