Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen og Vålerenga Ishockey revitaliserer Jordal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klanen og Vålerenga Ishockey revitaliserer Jordal

Selv om dette begynner å bli gammelt nytt, så synes jeg at denne saken er såpass viktig og positiv av den fortjener en ny tråd.

De siste to sesongene har vært svært gledelige sportslig sett, men publikumsmessig har de vært nærmest en tragedie. Publikumstallene har ligget stabilt rundt 700-900, hvis man ser bort fra matchene mot Horhamar. TIFO har vært ikke-eksisterende, og vi er jevnlig blitt overdøvet av bortefansens sanghalser. Selv mot lag som Comet og Furuset.

Derfor setter jeg stor pris på dette initiativet fra Klanen og Enga-ledelsens vilje til å høre på - og følge - de rådene som er gitt for å skape mer liv og stemning på Jordal.

Jeg personlig savner også Unge Engas engasjement på Jordal. Tidligere var de svært så aktive, før de - dessverre, vil jeg si - nærmest ble erklært uønsket.

Uten at jeg fatter hvorfor.

Jeg håper Knutsen og Klanen og alle andre klarer å snu trenden fra de siste årene, og at vi atter en gang klarer å regjere på tribunen når sesongen om ikke så altfor lenge starter.

Men jeg tror det ikke før jeg får se det.

Så får jeg heller si unnskyld og beklage min skepsis når det er blitt bevist at jeg tok feil: At vi kan synge, at vi kan støtte og at vi kan vise bønda i svingen hvem som er kongene på Jordal.

Jeg håper jeg må beklage. Helst allerede etter første match.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Re: Klanen og Vålerenga Ishockey revitaliserer Jordal

Veldig bra initiativ av Klanen og VIF Hockey. Håper på et skikkelig stunt for å få folk på den første kampen 13. september. Tror Unge Enga er mer eller mindre oppløst, men folka finnes jo.

Comment

Jeg leser at klansfeltet skal flyttes fra felt E til F.

Hva skjer nå da, når jeg har bestilt sesongkort til felt E som var klansfelte før?

Comment

klansfeltet er flytta for at det er en del dritt på det gamleklansfeltet.med folk som sitter å klager å ikke synger mer enn et par ganger i løpet av kampen, skal få sitte der i fred.

Så vil de som går under navnet Oslobajas som noen sikker kjenner fra siste delen av sesongen i fjor og fotballsesongen, stå ved bølgebryter nr 2 ovenfra,for å samle de som vil synge.

Så vil det også bli ekstra stemning når vi får med miniklanen nederst på det gamleklans feltet.

Masse tifo på både hjemme og bortekamper arrangements gruppa vil trenge hjelp til å lage tifo'r utover sesongen.

Så er bare å møte opp å vise hockey norge, at vi er tilbake som de største og beste også på hockey siden http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Sitat: Den fre, 31 august 2007 12:51 skrev klan1:

> Jeg leser at klansfeltet skal flyttes fra felt E til F.

> Hva skjer nå da, når jeg har bestilt sesongkort til felt E som var klansfelte før?

Det vet jeg ikke, hvis du vil synge så får du sikker bytta felt vil jeg tro. Men håper ikke du får en fast plass for da blir jo liksom poenget nytteløst med å flytte :S

Comment

har prata en del med dissa gutta som var med i UE før, og mange vil være med å synge for hockey gutta til vinter'n.

hos oss er alle velkomne, om de er unger eller eldre. vi skal stå sammen og vise norges supporterskare at vi fremdeles er og forblir best på tribunen..

nok er nok. la oss sammen stå å synge for klubben i vårt hjerte.

Lillebror
            Året rundt med Vål'enga
            OSLO BAJAS

Comment

Skikkelig dumt at klanens feltet er flyttet, også sånn plutselig rett før kamp start. Er vel bedre å samle klanens syngende gjeng midt i mellom folket. Ekke så greit å se fra svingen der heller. Folka er ikke bare der for å synge, men for å se bra hockey og,

Comment

Man ser vel ikke noe dårligere i svingen enn på det gamle klansfeltet http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif

Man får jo med seg mer av hva som skjer på langsiden på vår side

Comment

det er kanskje sant nok det, større oversikt hvis man ikke kommer rett bak detta nettet da.... Synes det er ok å være litt "nærmere" isen jeg da.... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Sitat: Den ons, 12 september 2007 08:28 skrev BjørnarF:

> det er kanskje sant nok det, større oversikt hvis man ikke kommer rett bak detta nettet da.... Synes det er ok å være litt "nærmere" isen jeg da.... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Er enig det personlig syns jeg at det syngende gruppa som står på det nye feltet burde stått litt lenger ned.

Men noen mener at det er veldig tungt å fly opp å ned trappene hele tiden så.

Comment

Også har jeg hørt at de sier at det gir bedre lyd hvor lengre opp de står. Men hadde de stått nærmere isen, så hadde de kanskje fått med seg fler folk i sagen. Uansett er jeg kjempe fornøyd for alle som kommer seg på jordal å synger

Comment

Hallooooo-----I dag var det utrolig labert oppmøte på jordal mot comet. Men uansett kan jo vi få som er der klare å lage nok lyd, men da blir det vanskligere når gamelt og nytt felt motvirker hverandre. Når klanens feltet synger så holder E kjeft, og når E synger så holder klanensfeltet kjeft.....hva skjer med da????

Comment

Working...
                        X