Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Stavanger Oilers - Vålerenga torsdag 31. okt kl. 1800 (TV 2 Sport 2)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan det være at de ikke har funnet de rette profilene på korttidskontrakt? Mange av de eldre ønsker jo en lenger kontrakt.
    Så er det jo slik at med ny Amfi vil Vålenga plutselig bli det laget alle vil spille for igjen, og jeg er rimelig sikker på at de allerede nå har spillere som er klare for kommende sesong.
    Problemet med lange kontrakter nå, vil jo være en alt for stor tropp og dertil lønnskostnader.
    Bare synsing fra min side, men det kan være en tanke.

Edit: Kampen var en taktisk triumf forøvrig. Det er helt nydelig å se flere av "unggutta" blomstre, tenker spesielt på Olsen. For en spiller dette blir om han fortsetter stigningen. Han har virkelig tatt ansvar. Selv på bortebane mot storfavoritten, blir det ikke bare "vant-spill". Vi spiller oss gjennom midtsona med puck i kølle, ikke bare dytting i rundvantet og håpe på en duell.
    Stolt av gutta!
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
      Kan det være at de ikke har funnet de rette profilene på korttidskontrakt? Mange av de eldre ønsker jo en lenger kontrakt.
      Så er det jo slik at med ny Amfi vil Vålenga plutselig bli det laget alle vil spille for igjen, og jeg er rimelig sikker på at de allerede nå har spillere som er klare for kommende sesong.
      Problemet med lange kontrakter nå, vil jo være en alt for stor tropp og dertil lønnskostnader.
      Bare synsing fra min side, men det kan være en tanke.

Edit: Kampen var en taktisk triumf forøvrig. Det er helt nydelig å se flere av "unggutta" blomstre, tenker spesielt på Olsen. For en spiller dette blir om han fortsetter stigningen. Han har virkelig tatt ansvar. Selv på bortebane mot storfavoritten, blir det ikke bare "vant-spill". Vi spiller oss gjennom midtsona med puck i kølle, ikke bare dytting i rundvantet og håpe på en duell.
      Stolt av gutta!
      Inneværende sesong er vel forhåpentligvis siste sesong på "sparebluss" før Enga virkelig er klare for å jage bøtte(r) igjen. Hvilke spillere tror du det finnes avtaler med mtp. neste sesong? Mitt ønske er å få signert Mathis Olimb fra neste sommer, men ser han har kontrakt i Tyskland ut 20/21 sesongen. Men lov å drømme.. Fantastisk kreativ og leken spiller som ville blitt en stor profil i ligaen!

Comment

Originally posted by glindh View Post

Inneværende sesong er vel forhåpentligvis siste sesong på "sparebluss" før Enga virkelig er klare for å jage bøtte(r) igjen. Hvilke spillere tror du det finnes avtaler med mtp. neste sesong? Mitt ønske er å få signert Mathis Olimb fra neste sommer, men ser han har kontrakt i Tyskland ut 20/21 sesongen. Men lov å drømme.. Fantastisk kreativ og leken spiller som ville blitt en stor profil i ligaen!
        Om det finnes avtaler med noen må man bare vente å se,men det er mange bra spillere;

-Lars Haugen

-Ken Andre Olimb

-Mathis Olimb

-Aleksander Bonsaksen

-Jørgen Karterud

-Mats Rosseli Olsen

-Sondre Olden

For å nevne noen.Minst 3 av disse spiller i Nye Jordal når det åpner!

Comment

Originally posted by Ingar View Post

Om det finnes avtaler med noen må man bare vente å se,men det er mange bra spillere;

-Lars Haugen

-Ken Andre Olimb

-Mathis Olimb

-Aleksander Bonsaksen

-Jørgen Karterud

-Mats Rosseli Olsen

-Sondre Olden

For å nevne noen.Minst 3 av disse spiller i Nye Jordal når det åpner!
          Mange spennende navn du ramser opp der, utrolig spennende tider i vente! Håper også de gir plass til flere av de unge i dagens tropp. Mye bra potensiale der, spesielt Halmrast og Lalande som kan bli store profiler i fremtiden. Spent på tråden Pondus starter etterhvert med lagbygge 20/21! Men mye hockey som skal spilles i inneværende sesong først. Er vi heldige å unngår mye skader tror jeg vi kan slå bra fra oss i serie og playoff.

Comment

Jeg håper folk går mann av huset for å sikre sesongkort, og med en eller to knallsigneringer på ryktefronten, blir det bein under lommeboka.
            Håper også de har familiealternativer som er levelige i pris, ikke som fotballen som har tatt sats og prisa seg ut. Men jeg er redd de blåser opp alt av priser i en ny hall.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
            X