Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva er det Roy driver med?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva er det Roy driver med?

Akkurat sett ferdig dagens kamp mot MS.
    2 ting jeg er nødt til å påpeke, og det er ikke første gang i år at Roy overrasker i negativ retning.
    Hvorfor spiller Brekke i overtall? Fyren eier jo ikke puck kontroll og har i tillegg vært ute en stund - helt natta vurdering.
    Hvorfor spiller fjerderekka når vi ligger under og det er igjen 4 minutter? Er'n helt tjukk i hue?

Jeg begynner å lure på om Roy er rett mann for neste sesong, og det hadde ikke gjort noe om klubben så på muligheten av et nytt trenerapparat.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Grunnen til at Brekke spiller overtall er vel fordi at han skal stå foran kassa å dekke sikten til målvakta og for en evt retur. Brekke er jo en fysisk spiller som er en tøffing, så det er sikkert derfor og fordi han er en stor vokst foward som backene skal slite med å ta ut evt..
    Sikkert mye av den samme rollen som Ylven har hatt de tidligere årene med å stå foran målvakten og krige med backene og dekke sikten til målvakten regner jeg med...

Helt enig at det blir for dumt med at 4 rekka skal spille når det er så kort tid igjen..

Comment

Originally posted by EspenGoo View Post
      Grunnen til at Brekke spiller overtall er vel fordi at han skal stå foran kassa å dekke sikten til målvakta og for en evt retur. Brekke er jo en fysisk spiller som er en tøffing, så det er sikkert derfor og fordi han er en stor vokst foward som backene skal slite med å ta ut evt..
      Sikkert mye av den samme rollen som Ylven har hatt de tidligere årene med å stå foran målvakten og krige med backene og dekke sikten til målvakten regner jeg med...

Helt enig at det blir for dumt med at 4 rekka skal spille når det er så kort tid igjen..
      Men Brekke kommer ikke til sin rett når det ikke er avslutninger i overtall.
      Legg til at Roy venter med å ta ut keeper til MS har fullt lag, istedenfor å satse 6-4. Spesielt synes jeg.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
      X