Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Stjernen - Vålerenga fredag 18.12.20. kl. 1900 (TV 2 Sport 2)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Flaut, flaut flaut. Gikk glipp av denne kampen, heldigvis, så skal ikke analysere. Bare konstaterer at vi er langt unna det nivået vi forventer. Vålerenga skal kjempe om edelt metall hvert eneste år. Man stiller seg selv mange spørsmål. Trenerstaben, kampstrategi, standarden på importer osv. Når kritiske tanker og spørsmål Vålerenga som organisasjon? Er den interne evalueringen god nok når man stort sett rekrutterer "sine egne" ?

Går rykter om protest fra Vålerenga i forbindelse med en overtallsscoring av Stjernen, der Vålerenga spilleren ikke slapp inn på isen når utvisningstiden var over.
    Vær så snill, dropp den protesten! Når du taper 8-1 er det best å holde kjeft og krumme nakken. Og jeg som trodde det ikke kunne bli flauere enn den rundhjulinga gutta fikk i går...

Comment

Originally posted by Flem View Post

Vi tapte 10-1 i Spektrum mot enten Storhamer eller Flyers (Furuset og MS), men den gang var det mot et topplag. Idag møter vi et lag som må kjempe om å nå sluttspillet, det forteller alt.
      http://silarkivet.no/sesonger/90-tal...#1._serierunde

Vi ble ydmyka resultatmessig her, men spillmessig var kvaliteten langt bedre. Var på kampen selv den gangen og det var kun på slutten det rakna.

Comment

Originally posted by Vader View Post

http://silarkivet.no/sesonger/90-tal...#1._serierunde

Vi ble ydmyka resultatmessig her, men spillmessig var kvaliteten langt bedre. Var på kampen selv den gangen og det var kun på slutten det rakna.
        Jepp, var der selv og husker den kampen godt. Skulle ikke skje på vår egen hjemmebane, men den var tøff.
        Enig, vi spilte iallefall hockey, og den kampen var et unntak. I de siste sesongene har vi spilt langt under pari, rett og slett uten noe plan. Første rekka har produsert i flere år, men det er vel mest fordi det har vært gode individualister som har produsert sammen, ikke fordi det var et system? Etter at Ahlholm forsvant, har det jo rakna, så alt tyder på at det ikke var en spillestil eller plan, bare mange gode sammen som produserte sammen.
        Jeg begynner å lure på om historien vi ble fortalt er 100% sann? Kan det være at Ahlholm ønska en like god kontrakt som Tobbe men ikke fikk det, og av den grunn stempla som illojal?
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
          PS! Daniel Sørvik fikk igjen en smell mot hodet (2. periode). Mikalsen med en meget stygg manøver når de to møtes midt i vår sone. Han hever skulder/albue og smeller den i hodet til Sørvik. Ingen reaksjon fra dommerne, men verre at ingen av våre tok tak i Mikalsen. Sørvik måtte hjelpes av isen, men kom utpå igjen litt senere i perioden. Men var ikke å se i 3. periode. For de som har Sumo kan dere se taklingen med 14:20 igjen av 2. periode https://sumo.tv2.no/sport/ishockey/f...howPlayer=true
          Player Safety-utvalget, hvor Anders Hilt Jørgensen er en av tre medlemmer, har meldt inn Mikalsen til Disiplinærutvalget.
          Last edited by Pondus; 19.12.2020, 17:57.

Comment

Jeg sitter i jobb svært nære toppfolk i både Frisk og Lillehammer. De har i flere år vært kritiske til måten Vålerenga ledes både i administrasjon og sport. Jeg kan ikke si jeg har vært uenig og de jeg kjenner av supportere vet dette.
            Det gjentagende er at vi er akterutseilt sportslig/taktisk og at det ikke bygges skikkelig klubb administrativt. Mange klubber blir rett og slett drevet bedre fra toppene i styret og ned til det sportslige. Skikkelig kjipt. I en periode hvor publikum ikke kan være med å trekke laget framover merkes dette veldig godt.

Ønsker Vålerenga å være en moderne hockeyklubb som skal sette preg på norsk hockey i årene framover må det store endringer til. Raskt.
            Last edited by thorstein; 20.12.2020, 01:23.
            Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by thorstein View Post
              Jeg sitter i jobb svært nære toppfolk i både Frisk og Lillehammer. De har i flere år vært kritiske til måten Vålerenga ledes både i administrasjon og sport. Jeg kan ikke si jeg har vært uenig og de jeg kjenner av supportere vet dette.
              Det gjentagende er at vi er akterutseilt sportslig/taktisk og at det ikke bygges skikkelig klubb administrativt. Mange klubber blir rett og slett drevet bedre fra toppene i styret og ned til det sportslige. Skikkelig kjipt. I en periode hvor publikum ikke kan være med å trekke laget framover merkes dette veldig godt.

Ønsker Vålerenga å være en moderne hockeyklubb som skal sette preg på norsk hockey i årene framover må det store endringer til. Raskt.
              Kan du utdype dette litt mer? Ikke misforstå meg, jeg tror fullt ut på deg, men hva er vi så dårlig på? Trenger ikke på detaljnivå men hvis du kan fortelle i korte trekk hadde vært fint for sånne som meg som er helt på utsida. Vi som tilskuere ser ikke klubben på innsiden og det som betyr noe for oss er hva som står på resultattavla, men man skjønner det er noe. De dreit seg loddrett ut med f eks Ahlholm.

Sånn jeg ser det så gjør klubben lite ut av seg. Ta for eksempel Jordal. Her hadde klubben en gyllen mulighet (og har fortsatt) til å vise fram sin nye storstue med visninger mot betaling før seriestart. Jeg foreslo dette i sommer. Ikke noe skjedde. Nå forventer ikke jeg at folk fra klubben leser forumet men litt egen kreativitet er lov det også da det er mange som har ett ønske om å få sett hallen. Det er ingen ting som selger bedre enn ekte opplevelser. Videovisninger er bra det men det kan ikke sammenlignes med å være på stedet personlig uavhengig av hvor man snakker om.

Comment

Bildene og bevisene som foreligger, er ikke tilstrekkelig til at Disiplinærutvalget kan ilegge en utestengelse etter regel 124 Takling mot hode eller nakke.

Vedtak:

Stjernen spiller nummer 55 Mikael Resberg Mikalsen ilegges ingen straff.

Sak 45 Mikael Resberg Mikaelsen (hockey.no)

Heldigvis gikk det bra med Daniel Sørvik, som spilte en meget god kamp mot Storhamar mandag.

Comment

Working...
                X