Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva bør skje i VIF på kort og lang sikt i 2021?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pondus
    replied
    Albin Lindgren mener han ble urettferdig behandlet ift istid: -Albin Lindgren sparer ikke på kruttet når han snakker med Nitten.no i formiddag. Jeg hadde ingen tillit hos Roy og Morten, og fikk knapt istid - Albin Lindgren

‍En åpen og ærlig Albin Lindgren, forteller at tilliten hos trenerne og ikke minst istiden gjorde at han nå velger å reise tilbake til Sverige.

- Guttene på laget var kanon, og jeg trivdes veldig bra i garderoben.

‍Lindgren var meget ordknapp, og spørsmålet på hvem hans neste arbeidsgiver blir så fikk Nitten.no aldri noe svar.

‍På de siste fem kampene hadde den tidligere VIF-backen følgende istid (Ishockey-live hos forbundet)
    • 14:55 (Frisk Asker - Jordal)
    • 10.08 (Frisk Asker - Askerhallen)
    • 09:24 (Storhamar - Jordal)
    • 15:54 (Stjernen - Stjernehallen)
    • 14:17 (Sparta - Jordal)
    Derfor forlater jeg Vålerenga (nitten.no)

I dag kom svaret klubben, ved Frikk Juell:

Nitten.no har fått tak i Vålerengas sportssjef Frikk Juell som tar denne kritikken med knusende ro.

- Vi i Vålerenga har ingen interesse med å beholde spillere som ikke ønsker å ha den rollen i laget som de har fått av trenerne. Mitt møte med Albin var fint, hvor jeg respekterte hans valg om å forlate oss. Vi som klubb har handlet profesjonelt og jeg ønsker Albin Lindgren lykke til videre i sin ishockeykarriere.

‍Videre forteller Juell at det sportslige apparatet i klubben har forvaltet dette på en fornuftig måte.

- At han opplevde situasjonen annerledes er helt greit. Det er jo hans opplevelser, og det blir vanskelig å forandre på. Våre trenere gjør de disponeringene som må til for lagets beste, altså det som gjør at vi oppnår best mulig resultater forteller han via telefon.

Ny spiller inn på Jordal?

Nå som det er en ledig plass i garderoben, så skal vel den fylles opp?

- Vi følger spillere hver dag, og jeg har en bruttoliste med spillere som jeg følger opp. Det er spillere som også må passe inn i klubben og produsere slik vi ønsker naturligvis. Ingen enkel jobb, men jeg har løpende kontakt med ulike agenter. Vi må avvente med å hente inn en ny spiller til vi vet når vi spiller kamper igjen - Frikk Juell

Med tanke på situasjonen i verden, så er det nærliggende å tro at det hentes fra de nordiske ligaene?

- Vi har blikket over dammen også naturligvis, men det sier seg selv at arbeidstillatelse og slikt vil være enklere hvis spilleren kommer fra de nordiske ligaene, eller er Eøs-borger. Men vi låser oss ikke det på det. Skulle det dukke opp en spiller fra Usa/Canada som er bedre til samme pris så lukker vi ikke muligheten for å hente en spiller fra den kontinentet.

Sportssjef Frikk Juell - Vi avventer (nitten.no)

Leave a comment:

• Pondus
    replied
    Originally posted by EspenGoo View Post
    Jeg synes også denne finske backen høres spennende ut. Patrik Parkkonen-en spillende back som er 27-år og som har gjort mye poeng tidligere. Han og Taimi har også spilt sammen i Finland tidligere. Legg også merke til at han har spilt en del kamper for U-laget til Finland pluss at han også har vært kaptein.
    https://www.eliteprospects.com/playe...trik-parkkonen
    Ser ut til at Parkkonen fortsetter i Wichita Thunders. Skal ha resignert og har spilt to kamper. Hadde vært en bra spiller for oss. Teemu Eronen som jeg nevnte har signert for hardt-satsende Björklöven i Allsvenskan, nr 2 nå. Han går altså ned til et lavere nivå etter 10 sesonger i Liiga og KHL

Jeg håper og tror at VIF ser etter noe mer enn bare en forsterkning ut denne usikre sesongen, men leter etter en spiller som vil signere for neste sesong også.

Leave a comment:

• EspenGoo
    replied
    Olimb ville vært fantastisk å fått i klubben. Noe jeg tror er aktuelt til neste sesong sammen med Bonsa.

Men hva tenker folk om backene til Oilers? Par av dem er på utgående kontrakt også. Jeg tenker da på Rokseth som er fra Oslo og som er på utgående kontrakt. Jeg mener også at kanskje Rokseth er den beste norske backen i ligaen og bidrar offensivt og defensivt. Han har jo vært med på å bidra til at Oilers har kommet seg opp igjen på tabellen og har levert solid, også leverer han bra begge veier. Han har også vært med på å vinne mye med Oilers opp igjennom årene.

Nicolai Brynhi er jo enga gutt og også på utgående kontrakt. Vi vet hvor god han er, og både Rokseth og Brynhi kunne forsterket oss mye på backen. Men spm er om de ønsker å bli værende i stava eller om enga kan matche tilbudet de evt får fra Oilers?

Visst ikke kan jo Saxerud Danielsen eller Klavestad kanskje være aktuelle også?To bra backer det å. Klavestad er også yngre enn de tre førstnevnte og har et bra potensial. Var enormt god i fjor, når han spilte sammen med Zajac. Var også landslagsaktuell
    i fjor.

Jeg håper Halmrast, Røymark, Stene,Taimi ,2x Olsen og Karta signerer lengre kontrakter.
    Så får vi se med blant annet Brekke, om Eidstedt for fornyet, Sundberg, og om Olden blir værende.

Greven blir nok også fort å se videre i Enga drakt, med mindre han ikke ønsker seg hjem til Sverige. Men tror han trives såpass godt i Oslo, og er fornøyd Åssen ting er. Greven trenger vi også å ha med videre. For et arbeidsjern og en klubbspiller. Tror ikke Røymark heller går til en annen norsk klubb. Tror visst Bonsa og Olimb kommer til oss, så blir han garantert værende.

Jeg synes også denne finske backen høres spennende ut. Patrik Parkkonen-en spillende back som er 27-år og som har gjort mye poeng tidligere. Han og Taimi har også spilt sammen i Finland tidligere. Legg også merke til at han har spilt en del kamper for U-laget til Finland pluss at han også har vært kaptein.
    https://www.eliteprospects.com/playe...trik-parkkonen

Oppy har kontrakt ut 21/22 sesongen i følge han selv. Dette har blitt nevnt i en podcast tidligere, og som vi har snakket om tidligere Pondus, så har Ekelund kontrakt ut 22/23.
    Vet ikke hvorfor det ikke er oppdatert på EP.
    Last edited by EspenGoo; 06.01.2021, 23:20.

Leave a comment:

• Pondus
    replied
    Som jeg skriver i åpningsinnlegget så tror jeg ikke det vil skje noe spesielt inneværende sesong. Men vi skal ganske sikkert hente en ny back, og det er alltid spennende å se hvem dette kan bli. Vår sportssjef Frikk Juell beviste med Tommi Taimi at han kan finne gull steder vi andre ikke tenker på. Men med Taimis suksess er det nærliggende å tro at det finske markedet nå følges nøye. F.eks er disse to ledige:

-Marko Pöyhönen Marko Pöyhönen - Elite Prospects
    -Teemu Eronen Teemu Eronen - Elite Prospects

Sondre Olden er for øvrig ute til midten av februar iflg. velinformert hold. Som flere har vært inne på burde nå klubben hente tilbake Leo Halmrast til Jordal (på utlån til Grüner). En spiller som har et stort potensiale. Langt større potensiale enn f.eks Filip Lalande og Magnus Brekke Henriksen.

Men skal vi se lengre enn denne sesongen tror jeg at det viktigste klubben kan gjøre er å finne en ny hovedtrener. En trener som kan løfte laget spillemessig. En trener som gjennom eget navn og CV er attraktiv også for spillerne. Dvs at også unge spillere ønsker seg til VIF fordi de vet at de vil få en fair sjanse til den istid de trenger for å utvikle seg.

Før sesongen 21/22 skal antall utlendinger reduseres fra seks til fem pr klubb. Vi har fem utlendinger nå (etter at Albin Lindgren har forlatt klubben). I tillegg har jo Lindström blitt norsk, og Gunnarsson går utenom kvota etter mer enn åtte sesonger i norsk ishockey. Det blir mer og mer viktig å treffe med de utlendingene vi skal ha. Jeg mener det bare er Taimi og Ekelund som er gode nok til å forsvare en plass på kvota (Ekelund har også kontrakt ut sesongen 21/22).

Selv om det er lenge til neste sesong prøver jeg meg på et "Dream Team" for å illustrere hvordan vi kan se ut:

Steffen Søberg
    Tobias Breivold

Tommi Taimi
    Kalle Ekelund
    Mr X (ny utlending) Ny!
    Alexander Bonsaksen Ny!
    Daniel Sørvik
    Villiam Strøm
    Håkon Løken Pedersen (evt Emil Martinsen Lilleberg) Ny!

Tobias Lindström
    Martin Røymark
    Sondre Olden
    Jørgen Karterud
    Mr X (ny utlending) Ny!
    Mr X (ny utlending) Ny!
    Thomas Olsen
    Calle Spaberg Olsen
    Leo Halmrast
    Andreas Stene
    Filip Gunnarsson
    Jonas Oppøyen
    Colin Spaberg Olsen
    Robin Haglund Mathisen Ny!

Kommentarer: Ny utenlandsk back vil vi trolig signere innen kort tid. Bonsaksen har kontrakt ut neste sesong med KooKoo i Finland. Men så kom nyheten om at samboer Silje Norendal er gravid og at hun legger opp karrieren i snowboard. Bonsaksen sier da til VG: -"vi får bare se hvordan ting er til sommeren" og sier han har et ønske om å avslutte karrieren i Vålerenga. Vi trenger uansett flere norske backer. Av yngre backer med potensiale ville jeg sett til Spartas Håkon Løken Pedersen og/eller Emil Martinsen Lilleberg. Et alternativ kan også være Hakon Nilsen på MS. Alle tre er storvokste backer som kan spille fysisk.

To nye utenlandske forwards (erstatter Murphy og Sundberg) burde være en selvfølge. Det blir i så fall spennende å se hva vi kan få til. Også med tanke på at Sparta i dag signerte meget gode Joey Benik. Av norske spillere er det en som peker seg ut veldig. Robin Haglund Mathisen er utlånt fra Oilers til MS. Men kontrakten går ut i sommer. Haglund Mathisen er VIF-gutt, men reiste til Stavanger som 16-åring og har vært der i fem sesonger, inkl to sesonger på A-laget som ga 15 poeng. Men i MS har han til tider herjet og står nå med 22 poeng på 22 kamper for et svakt lag (samme poengsnitt som vår bestemann Lindström). Men for at Haglund Mathisen skal komme til oss må vi ha en trener som gjør klubben attraktiv!

PS! Vil også nevne Mathis Olimb, som bli 35 år 1. februar. Han er på utgående kontrakt i Wolfsburg, og er for tiden skadet. Han skal hjem, spørsmålet er bare når. Rykter sier at han bygger hus på Nesbru, bare 5 km fra Askerhallen. Men han har også uttalt at for han er det Vålerenga som er klubben!

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by andgus View Post

Jeg er enig i at Tobbe har vist enda bedre takter tidligere, men jeg syns også at det er litt spesielt å til stadighet nevne at han må ut, og det etter en kamp hvor han scora begge våre mål, hvorav ett var i overtall som han har fått mye tyn for tidligere. Han har 24 poeng på like mange kamper. Det er like mange som Taimi, men Tobbe har putta flere mål enn Taimi. Vi trenger flere spillere som kan produsere mange poeng, og da gjerne i samme rekke som Tobbe. Han har noen kvaliteter som er uunnværlige om han får riktige forutsetninger.

Jeg tror at mye kan tilskrives treneren. Uten å ha noe inngående kjennskap til Roy sin trenerstil så er det vel rimelig å tro at han er ganske old school. Ikke sikkert han klarer å hente frem toppmotivasjonen fra spillerne sine, og da får vi et lag som går på 80% i stedet for 100 i enkelte kamper.
    Joda, Tobbe putta to igår, men han burde putta langt flere denne sesongen i forhold til hvem han spiller med og hvor mye han spiller.
    Det er holdningen hans på isen som irriterer meg, og sier at det er noe galt her. Han seiler rundt uten å forsøke å kjempe - frigåing rett og slett.
    Om det er at man mistrives, trenerne, spillerne eller hva, det aner jeg ikke.
    Men samtidig er han fus i alt og kaptein. Derfor er jeg skråsikker på at han setter seg selv ganske så langt foran, om det skal være rekkekompiser, overtall og eventuelle andre ting.
    Han gjør rett og slett de rundt seg dårligere med sin tilstedeværelse, og da må noe gjøres.
    Tobbe var også sterkt delaktig i at Ahlholm forsvant, men den gang var jo alle enige om at det var egoet til Ahlholm som var årsaken. Den historien stikker nok dypere.

Hadde Tobbe vist litt innsats, hadde jeg ønsket han med videre.
    Husk at Taimi har spilt "halvparten" av kampene da, så han er langt mer effektiv.

Leave a comment:

• andgus
    replied
    Originally posted by Flem View Post
    ...Jeg mener forøvrig at Tobbe må ut, han har slutta å gå på skøyter og bare seiler rundt uten mål og mening. Når da i tillegg hodet ikke henger med, blir resultatet begrensa.
    Han har vært en stor helt for oss noen sesonger nå, men alt tar slutt....
    Jeg er enig i at Tobbe har vist enda bedre takter tidligere, men jeg syns også at det er litt spesielt å til stadighet nevne at han må ut, og det etter en kamp hvor han scora begge våre mål, hvorav ett var i overtall som han har fått mye tyn for tidligere. Han har 24 poeng på like mange kamper. Det er like mange som Taimi, men Tobbe har putta flere mål enn Taimi. Vi trenger flere spillere som kan produsere mange poeng, og da gjerne i samme rekke som Tobbe. Han har noen kvaliteter som er uunnværlige om han får riktige forutsetninger.

Jeg tror at mye kan tilskrives treneren. Uten å ha noe inngående kjennskap til Roy sin trenerstil så er det vel rimelig å tro at han er ganske old school. Ikke sikkert han klarer å hente frem toppmotivasjonen fra spillerne sine, og da får vi et lag som går på 80% i stedet for 100 i enkelte kamper.

Leave a comment:

• Kristoffer
    replied
    Bra tråd. Skal komme med innspill senere.

Roy meldte før matchen i dag at Lindgren har reist hjem til Sverige. Virket som det var spillerens beslutning. OK spiller, men forsvarer ikke en plass på utlendingskvota etter min mening.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Her er jeg enig med dere begge to, fine innlegg som reflekterer litt av hverdagen vår og tankene framover.
    Kenneth Larsen er et godt tips, han kjenner jeg forøvrig privat og har hatt noen runder med på løkka i gamle dager ja. Vi som var "normalt" gode ble jo drilla på rævva av Kenneth, som dukka opp uten å knyte lisser og gjerne en stomp av en kølle. Så tidlig at han var over middels god. En ekte bohem og har den rette profilen som trengs i Vålenga.
    Hvis det skjer, håper jeg han får spørsmål om hvordan ritualet nye spillere måtte gjennom etter første trening - det er en klassiker

Jeg mener forøvrig at Tobbe må ut, han har slutta å gå på skøyter og bare seiler rundt uten mål og mening. Når da i tillegg hodet ikke henger med, blir resultatet begrensa.
    Han har vært en stor helt for oss noen sesonger nå, men alt tar slutt.
    Sundberg seg jeg faktisk et potensiale i selvom jeg har ment han burde vært ute for lenge siden. Min påstand er at han er vår sikreste på mål. Dessverre klarer vi ikke å få han i disse posisjonene ofte nok, men i en fungerende offensiv rekke, skal du ikke se bort ifra at vi har en ny Ahlholm her.
    Lindgren har kun skuddet og er alt for dårlig defensivt, må ut.
    Strøm mener jeg også har blitt for dårlig. Han er ingen spillende back og er sikkert lagets dårligste mann med puck. I dagens hockey må forsvarer også være spillende, ikke nødvendigvis målpoeng garantist dog.
    Eidstedt er hakket bedre offensivt enn Strøm, og mye bedre rundt eget mål, han beholdes.
    Murphy er jeg usikker på. Han er et arbeidsjern og vil mye, men dårlige rekkekombinasjoner har ødelagt for han. Med en annen trener, kan det være at han blomstrer. Håndleddsskuddet hans er ekstremt bra, men han får ikke vist det dessverre.
    Gunnarson mener jeg er bankers. Den fyren jobber så forbanna bra, og er over hele banen. Godt driv med puck også, selvom det ikke blir et sluttprodukt offensivt. I tillegg har han lagt fra seg alle duste utvisninger.

Lalande må ut, eller leies vekk som dere skriver, Halmrast må tilbake og få utvikle seg i rett femmer.
    Olsen gutta bør dyrkes i samme rekke, de tre tror jeg kan bli en meget god og produktiv rekke.

Ellers er det jo slik at vi er nødt til å beholde noen "bulkespillere" for å opprettholde et godt undertallsspill.

Har dessverre ingen oversikt over hvilke spillere vi kunne trengt inn, eller om det er andre trenere på blokka, men jeg håper Kenneth Larsen er et navn på blokka.

Leave a comment:

• EspenGoo
    replied
    Er helt enig i at en spiller som Calle bør få spille mye mere og ha mere ansvar. Han er en spiller, som har x-faktor og det lille ekstra. Særlig i kamper som vipper, i pp spill eller 4 mot 4.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor man egentlig hentet Sundberg i første omgang, med tanke på at vi hadde Halmrast fra før. Jeg syntes at Halmrast bør hentes tilbake og få en større rolle hos oss, enn det han har hatt tidligere. Det hjelper ikke for han å spille i 4 rekke med 5 min istid med å bare gå på skøyter og spille puck ut av sonen eller i en arbeidsrekke med Greven eller Oppy, Etter min mening bør han spille i en offensiv rekke, hvor han hører hjemme. Jeg tror at mye av grunnen til at han resignerte med oss, var fordi han var lovet en større rolle, med mere istid og ansvar...
    Lalande er mere en grinder, samme med Eliesen.

Jeg syntes Sundberg har levert bra hittil, han har levert passe med målpoeng og jeg synes han er bedre enn de andre svenskene vi har hatt tidligere som for eks Mattson, Berling osv...
    Hadde regnet med at Sundberg var en mere power foward som spilte mere fysisk og som kjørte mere på. Men han har vært brukbar, men ikke god nok til å være en importspiller. Men han er også ganske fersk på senior nivå også..

Lindgren er for ustabil synes jeg og blir ofte borte i kampene. Kan gjøre mye rart og holder ikke nivå nok.

Murphy har skuffet meg mye, hadde forventet mye mere poeng og produksjon. Folk sier han passer så bra inn i gruppen og sånn VIF spiller. Men ja når man er import, så forventer og krever man mere. Synes han har fått nok sjanser nå, han kommer aldri til å bli en spiller som Donati brødrene eller Ihnachak var hos oss

Ekelund har kontrakt 2 år til og har vært viktig for oss. Solid Back, som bidrar bra begge veier. Kunne ønske at han skjøt mere og spilte mere fysisk, det samme med Strøm. Begge har jo en vekt på 100kg ca, hadde forventet meg mere fysisk spill og trøkk fra de to.

Jeg vet Pondus at du ønsket deg Benik til Enga for noen år siden. Dette er en kjempesolid spiller som har levert bra med poeng tidligere.

Er fan av Eidstedt . Ja han produserer lite framover, utenom når ham legger løse pucker på mål eller går framover. Han er for dårlig med puck og har får dårlig førstepass,mottak osv. Men ja han er en fin spiller å ha i sluttspillet og i tøffe og fysiske kamper. Når han ikke mister hodet helt og sitter i utvisningsboksen halve kampen, så er han en ganske god defensiv Back. Er jo en grunn til at han har fått spilt en del i SHL tidligere. Han er jo en ganske fysisk Back som bidrar med et fysisk spill og kommer under huden mot motstanderens beste spillere.
    Særlig P Thoresen, Tommy K og Basse.
    Enn litt annen spillertype enn de andre og i sin første sesong spilte han jo ca 25-30 min hver kamp. Han er god trent og jeg tror vi kan få nytte av han framover, om han lærer seg å ikke ta mange unødvendige og dumme utvisninger.
    Last edited by EspenGoo; 05.01.2021, 11:37.

Leave a comment:

• Pondus
    started a topic Hva bør skje i VIF på kort og lang sikt i 2021?

Hva bør skje i VIF på kort og lang sikt i 2021?

Selv om vi henger med i toppen av FK-ligaen, og har tatt mange flotte seire, er det først og fremst de ustabile resultatene, inkl tap mot Narvik og 1-8 mot Stjernen, som gjør at mange supportere her inne etterlyser handling. Spørsmålet er om også de rundt laget, og ikke minst de i Styret nå er utålmodige og ønsker endringer slik at vi kan være med helt inn i kampen i serien og ikke minst være en kandidat til Bøtta.

Jeg ser for meg to scenarioer. Det som er mest sannsynlig er at vi fullfører sesongen med de trenere og spillere vi har. Vi vet at det er et potensiale i laget, og at det hittil har vært noe uforløst. Vi har også bindende kontrakter med trenere og spillere og bør være en klubb som ikke drives med en fryktkultur hvor folk er redde for å få sparken hvis klubben oppleves som utålmodige.

Men, hvis vi først skal svinge pisken mener jeg følgende burde vurderes:

-Trener Roy Johansen avsettes (har kontrakt ut sesongen). Jeg synes å registrere en slitasje ift at han nå er inne sin 5. sesong som trener for VIF. Før det var han en meget bra landslagssjef i 14 år. Men det er noe annet å lede laget i trening og kamp dag ut og dag inn. Resultatmessig har han ført laget til et seriemesterskap, men ingen finaler i de tre sluttspill han har ledet laget (sluttspillet i 2020 ble avlyst).

-Som ny trener, en midlertidig løsning frem til sommeren, ville jeg hentet inn Kenneth Larsen. En yngre og mer energisk trenertype, som også er flink med unge spillere. Larsen gjorde en meget bra jobb i Lørenskog i det beste årene for klubben i GET-ligaen. Han førte dem frem til to sølv i serien og et finaletap. Nå trener han et meget ungt Lørenskog-lag som kniver med Ringerike om 1. plassen i 1. divisjon. Et nytt ansikt og en ny stemme i garderoben, med en klar filosofi på hvordan det skal spilles inkl. et sterkt overtallsspill Kenneth Larsen Team Staff Profile - Elite Prospects

-Etter sesongen kan vi så vurdere om Larsen skal tilbys videre kontrakt som hovedtrener, evt som assistent om klubben vil gå for en meritert trener fra utlandet.

-Jeg ville ha byttet ut to spillere. Det utenlandske spillerne på laget kan vi sette litt høyere krav til ift prestasjoner. Jeg mener at på sikt er det bare Tommi Taimi og Kalle Ekelund som holder mål. Men vi kan ikke sparke de fire andre på en gang. Jeg mener vi kan få mest igjen for å bytte ut Albin Lindgren med en enda sterkere offensiv back og at vi erstatter Wade Murphy med en mer poengsterk forward. Lindgren har bidratt med brukbare 11 poeng men jeg synes ikke han bidrar så mye ellers. Langt fra å være en dominant spiller som en importback bør være. Så kan man si at Axel Eidstedt heller ikke er en dominant spiller, og han står uten målpoeng på 22 kamper. Men jeg tror vi får mer nytte av hans defensive styrke inn mot og i selve sluttspillet. Vi kan ikke bare ha poengbacker, slik at spillere som Eidstedt og Strøm er en nødvendighet å ha i laget. Wade Murphy har for meg vært en stor skuffelse. Mot Narvik sist hadde han ingen skudd på mål og bare 10 min istid fra 4. rekka. Det er helt bortkastet å ha en dyr import i 4. rekka. Se f.eks til Sparta som skal ha signert meget gode Joey Benik som hadde 56 poeng for Lillehammer sesongen 18/19.

-Jeg ville ha hentet tilbake Leo Halmrast fra utlånet til Gruner. Som nevnt av noen i kamptråden sist ser jeg ikke at f.eks Filip Lalande skal bli god nok til å forsvare en plass på et VIF som har som mål å ta titler. Lalande har to poeng på 22 kamper denne sesongen. Samtidig har Halmrast gjort åtte poeng på 13 kamper for svake Grüner. Senest med 1+1 mot MS og 1 assist mot Lillehammer sist uke. Med Halmrast tilbake på laget, og med Kenneth Larsen som trener, kunne en prioritet være å bruke Halmrast og Calle Spaberg Olsen mye og gi dem de sjansene de trenger for å utvikle seg. Lalande kunne lånes ut til Grüner.

PS! Å hente Leo Halmrast i bytte med Filip Lalande bør gjøres uavhengig av hva man ellers gjør i form av evt rokeringer.
    Last edited by Pondus; 05.01.2021, 00:51.
Working...
X