Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Intro og div annet på Jordal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Haraldspokal View Post
    Ja, hva er dommen? Sto helheten til forventningene? Introen før kampen, og ikke minst før 2. og 3. periode? Nytt supporterfelt (Felt E), tifo (som med fordel kunne hengt der gjennom hele kampen, men det var kanskje ikke lov eller mulig fordi det blokkerte sikten til de som satt nederst?).

Jeg synes det hele var knallbra. Skal jeg pirke på noe, må det være at det ikke var noe pyro eller mer effekter knyttet til introen før kamp.

Tifoen var fet, og gjorde at det endelig ble farge blått og rødt i Vål'engasvingen.

Supporterkiosken var dessverre like døll som i fjor, og kunne med fordel ha byttet ut (eller økt) utvalget sitt.

Utvalget i kioskene er også begredelig, men jeg vet ikke hvem som har ansvar for dette? Kanskje kline til med noen gode tilbud på menyer (popcorn+brus, pølse+brus osv)

Opplegget med øltelt var en stor suksess, og det var smekkfullt i pausene både i ølteltet og i Vertshusbussen. Får tårer i øynene av å tenke på hvor mange kroner klubben taper på å ikke ha skjenkebevilling, men vi får håpe på at et nytt byråd kan endre på dette.
    Min dom: Mange hakk opp, men sier som deg. Pyro skal være når spillerne kommer på is til 1 periode, ikke 2 periode. Banner og flagg knallbra. Vi eide svingen og nå er den vår. Endelig sier jeg bare. Også bra løsning at spillerne kommer ut fra hjørnet til første intro.

Skal jeg si hva jeg fortsatt savner er det lyskastere i forskjellige farger og med logo. Her må noen sponsorer kunne bidra litt for å få prikken over i’en.

Men stor fremgang i forhold til tidligere. Klarer vi nå å få med siden rett over klanen til å bli med på kom igjen enga så blir det enda bedre.

Stort skryt til klubb og tifogjengen.

Comment

• Jeg må si jeg er veldig fornøyd! Bra trøkk i introshowet med fine bilder på kuben. Også bra med intro til alle periodene.

Stemninga var vel ganske bra den og toppa med en flott tifo av ET. Den svingen der kan bli helt massiv, og kun fantasien setter vel sperrer for hva man kan få til her. Tror det kan bli en helt utrolig morsom sesong!

Det er også kult å selge over 5000 billetter til en åpningskamp. Dette var helt utenkelig for noen år siden. Håper folket fortsetter å møte opp og finner sine nye plasser i hallen! Dette tror jeg blir veldig bra!

Comment

• Originally posted by Bohemene View Post
        Jeg må si jeg er veldig fornøyd! Bra trøkk i introshowet med fine bilder på kuben. Også bra med intro til alle periodene.

Stemninga var vel ganske bra den og toppa med en flott tifo av ET. Den svingen der kan bli helt massiv, og kun fantasien setter vel sperrer for hva man kan få til her. Tror det kan bli en helt utrolig morsom sesong!

Det er også kult å selge over 5000 billetter til en åpningskamp. Dette var helt utenkelig for noen år siden. Håper folket fortsetter å møte opp og finner sine nye plasser i hallen! Dette tror jeg blir veldig bra!
        Det var helt magisk! Har jo gått på Jordal i fem ti-år, men noe som dette har jeg ikke vært med på. Noen forbedringer i introen er nok mulig. Musikken var helt ny for meg. Bedre med noe gjenkjennbart? Men det skal jo få opp trøkket først og fremst. Men det bygget ikke opp til øyeblikket spillerne gikk på isen. Har spilt inn til Kyrre Merg at det kanskje kan være en nedtelling, 10 til 1, som markerer dette.

Så er det litt kjedelig at i 10 av 23 hjemmekamper møter vi lagene som ingen bryr seg om, som gjør at Øvre vil være stengt. Men om vi er et topplag hele veien i kamp for seriemesterskapet kan det bidra til mer folk på alle kamper. Det er plass til ca 3000 på nedre del. Bortelaget kommer kanskje med rundt 100 supportere (Comet og Lørenskog har gjerne brukbart bortefølge). Så må det jobbes hardt med f.eks temakamper. "Klanens kamp", "barnas kamp", "Nabokampen", "Frivilighetskampen" osv osv.

Rett før slutt sto det på kuben, og Knut H sa det også, at det skulle være en rabattkode med 50 kr rabatt mot Lillehammer torsdag. Slike ting liker folk.

Comment

• Hele årets nye Intro ! Video | Facebook

Comment

• Originally posted by Pondus View Post

Det var helt magisk! Har jo gått på Jordal i fem ti-år, men noe som dette har jeg ikke vært med på. Noen forbedringer i introen er nok mulig. Musikken var helt ny for meg. Bedre med noe gjenkjennbart? Men det skal jo få opp trøkket først og fremst. Men det bygget ikke opp til øyeblikket spillerne gikk på isen. Har spilt inn til Kyrre Merg at det kanskje kan være en nedtelling, 10 til 1, som markerer dette.

Så er det litt kjedelig at i 10 av 23 hjemmekamper møter vi lagene som ingen bryr seg om, som gjør at Øvre vil være stengt. Men om vi er et topplag hele veien i kamp for seriemesterskapet kan det bidra til mer folk på alle kamper. Det er plass til ca 3000 på nedre del. Bortelaget kommer kanskje med rundt 100 supportere (Comet og Lørenskog har gjerne brukbart bortefølge). Så må det jobbes hardt med f.eks temakamper. "Klanens kamp", "barnas kamp", "Nabokampen", "Frivilighetskampen" osv osv.

Rett før slutt sto det på kuben, og Knut H sa det også, at det skulle være en rabattkode med 50 kr rabatt mot Lillehammer torsdag. Slike ting liker folk.
            Jeg synes musikken var langt bedre nå enn tidligere. Bort med de "gode, gamle" låtene som var på gamle Jordal - på tide å fornye seg litt og appellere til flere enn rocka menn i 50-årene. Dette er bare bra, tenker nå jeg. Så lenge man varierer litt og ikke blir helt Grüner med russesanger osv.

Var litt vanskelig å forstå når spillerne skulle komme, ja, og ikke minst hvor de skulle komme. Synd man ikke har noen sterke blåe og røde lys, samt VIF-logoer (i form av lyseffekt) på isen. Men det kommer vel om et par-tre år, hehe. Selv Jar har jo lyseffekter.

Temakamper er supert, og ikke minst bamsekamp eller andre former for veldedige formål.

50,- rabattkode er supert, men de kunne i samme slengen nevnt at OBOS har - 50 % på billettene på to av feltene, noe jeg ved en tilfeldighet så på OBOS sine nettsider før kampen. Storhamar har disse rabatterte billettene inne i appen sin, slik at man slipper å plotte inn rabattkoden - man trenger bare å vise medlemsbeviset i døra ved forespørsel. Enklere og ikke minst mer tilgjengelig rabatt. 110,- for voksen var vel rabatten man får hos oss, og da er vi jo bare 11,- over de 99,- man betaler i OBOS-rabatt for å gå på Intility Arena.

Alt i alt supert, og flere steg i riktig retning når klubben omsider har begynt å ansette folk i administrasjonen.

Comment

Hele årets nye Intro ! Video | Facebook
              Introen var fet, men for å være ærlig så hadde jeg forventa noe enda bedre og noe med mer effekter i form av pyro eller røyk etter all hypinga i sosiale medier. Men for all del, blinkende lamper er jo bedre enn ingenting - og igjen; introen er bedre enn på mange år. Alt annet enn de ville smellene som skremte livskiten ut av folk på gamle Jordal, som godeste Joachim Strandberg innførte.

Comment

• Originally posted by Haraldspokal View Post

Introen var fet, men for å være ærlig så hadde jeg forventa noe enda bedre og noe med mer effekter i form av pyro eller røyk etter all hypinga i sosiale medier. Men for all del, blinkende lamper er jo bedre enn ingenting - og igjen; introen er bedre enn på mange år. Alt annet enn de ville smellene som skremte livskiten ut av folk på gamle Jordal, som godeste Joachim Strandberg innførte.
                Har sett flere ganger nå. Det er dødsbra! Legger merke til mer som etter hvert vil gjøre at folk lærer seg den lange introen og hva som skjer underveis. De bruker lyskasterne flere ganger mot kjøreporten for å markere at maskottene og kongen kommer ut der, og så han med storflagget og så til slutt hele laget. Samt frem til lyset slår på. Men kunne gjerne vært en nedtelling på kuben før laget går på is. Jeg tror det kommer på plass.. Musikken er heftig og bygger opp fire ganger. Det var vel også en kortere intro før 2. og før 3. periode?

PS! Har hørt at VIF ikke får lov å bruke pyro som avgir røyk. Røykvarsling/brannvarsling er av nyeste kvalitet og vil bli utløst hver gang. Det kan de ikke tillate så klart. Men tar jeg feil om jeg sier det var noe pyro før 2. og 3. periode?

Comment

Har sett flere ganger nå. Det er dødsbra! Legger merke til mer som etter hvert vil gjøre at folk lærer seg den lange introen og hva som skjer underveis. De bruker lyskasterne flere ganger mot kjøreporten for å markere at maskottene og kongen kommer ut der, og så han med storflagget og så til slutt hele laget. Samt frem til lyset slår på. Men kunne gjerne vært en nedtelling på kuben før laget går på is. Jeg tror det kommer på plass.. Musikken er heftig og bygger opp fire ganger. Det var vel også en kortere intro før 2. og før 3. periode?

PS! Har hørt at VIF ikke får lov å bruke pyro som avgir røyk. Røykvarsling/brannvarsling er av nyeste kvalitet og vil bli utløst hver gang. Det kan de ikke tillate så klart. Men tar jeg feil om jeg sier det var noe pyro før 2. og 3. periode?
                  Det var små pyrofontener når spillerne kom inn til 2 periode. Burde heller vært brukt på åpningen.

Har også hørt dette med brannsystemet men da er det samtidig merkelig at man kunne bruke pyro under blant annet bryte VM.

Vil legge til en ting til. Veldig fin gest av klubben å hylle Lindström på kuben.

Comment

• Originally posted by Vader View Post
                    Det var små pyrofontener når spillerne kom inn til 2 periode. Burde heller vært brukt på åpningen.

Har også hørt dette med brannsystemet men da er det samtidig merkelig at man kunne bruke pyro under blant annet bryte VM.

Vil legge til en ting til. Veldig fin gest av klubben å hylle Lindström på kuben.
                    Har du lyst til å gjengi hva denne hyllesten bestod av, og hvordan den gikk for seg? For en som ikke var på Jordal

Comment

• Originally posted by Kero View Post

Har du lyst til å gjengi hva denne hyllesten bestod av, og hvordan den gikk for seg? For en som ikke var på Jordal
                      Ser du denne? Kyrre Merg on X: "@torha123 Vær så god https://t.co/8bRCmYPbT2" / X (twitter.com)

Videoen ble vist i første powerbreak i 1. periode.

Comment

Ser du denne? Kyrre Merg on X: "@torha123 Vær så god https://t.co/8bRCmYPbT2" / X (twitter.com)

Videoen ble vist i første powerbreak i 1. periode.
                        Ja. Tusen takk.

Comment

Working...
                        X