Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bønda - Vålerenga 1/2-22 AVLYST

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bønda - Vålerenga 1/2-22 AVLYST

Da er kampen borte mot bønda avlyst.

Fjordkraft-ligaen blir ikke fullført med 45 komplette runder denne sesongen. Som de siste årene vil prosentutregning avgjøre tabellen.

Comment

For VIF sin del er jo dette litt krise. Skulle møtt SIL som har 10-12 mann ute, og har ikke terminfestede kamper mot MS og Gruner. Kunne fort blitt 8-9 poeng, som hadde hjulpet godt for prosentvis uttelling. Kan utgjøre en viktig forskjell i kampen om 3. eller 4. plassen.

De kunne kaste seg rundt og spilt mot MS allerede i morgen. Men de har også mange mann ute, Er en ledig dato. 12. februar som egentlig er frihelg pga landskamper, men disse er avlyst. Får se hva som skjer med den muligheten.

Comment

Helt enig. Men, hadde vi vunnet alle kampene tidligere i år fremfor tap i sd ville det ikke vært noe problem. Får som fortjent. Nå tror jeg de bare burde legge om hele strategien i laget. Ikke vits å brenne krutt på plassering i ligaen. Nå blir det viktigste å spille inn roller, formasjoner samt holde alle skadefrie. Det passer VIF bedre i år med ett sluttspill der ingen har noe forventninger til klubben. Skulle man komme seg til semi evt finalen mot Stavanger har vi fair sjanse.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
          Helt enig. Men, hadde vi vunnet alle kampene tidligere i år fremfor tap i sd ville det ikke vært noe problem. Får som fortjent. Nå tror jeg de bare burde legge om hele strategien i laget. Ikke vits å brenne krutt på plassering i ligaen. Nå blir det viktigste å spille inn roller, formasjoner samt holde alle skadefrie. Det passer VIF bedre i år med ett sluttspill der ingen har noe forventninger til klubben. Skulle man komme seg til semi evt finalen mot Stavanger har vi fair sjanse.
          Ja, viktigst nå er at alle holder seg friske, og at motstanderne også holder seg friske. Helgen som var ledig (12.-13.02) kan ikke brukes da det skal være dommersamlinger. Jeg tror at VIF ender opp med bare 42 i stedet for 45 kamper. Men vi bør ha et klart mål om å blir minst topp-3. Det kan blir vanskelig å ta igjen Oilers og Stjernen på toppen. Slik er prosentvis-tabellen pr i dag.

1. Oilers 77,8%
          2. Stjernen 66,8%

3. Sparta 61,5%
          4. Frisk 61,3%
          5. VIF 60,7%

6. Storhamar 50%
          7. Lillehammer 50%
          8. Ringerike 38,9%

Ender vi opp med denne tabellen er jeg sikker på at Oilers velger Ringerike, mens Stjernen velger Lillehammer. Hvis vi skal ha et reelt valg må vi opp til 3. plass, som gir hjemmebanefordel i kvartfinaler. Da kan vi velge mellom Storhamar. Frisk eller Sparta, avhengig av hvordan de ender opp i serien. Da tror jeg Sparta vil være den minst vanskelige for oss å møte. Mot Storhamar eller Frisk blir det veldig tøft. Men klarer vi det kan Stjernen være neste hinder før Oilers i finalen. Vanskelig, men ikke umulig.

Datoer i sluttspillet er:

Kvartfinaler:
          13/3, 15/3, 17/3, 19/3, 21/3, 23/3, 25/3

Semifinaler:
          28-29/3, 30-31/3, 1-2/4, 3-4/4, 5-6/4, 7-8/4, 9-10/4

Finaler:
          13/4, 16/4, 19/4, 21/4, 23/4, 25/4, 27/4 (her tas hele påska i bruk. 1. kamp onsdag før skjærtorsdag, 2. kamp påskeaften og 3. kamp 2. påskedag)

Comment

Working...
          X