Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd 1. kvartfinale Vålerenga - Storhamar søndag 13.03.22 kl. 1730

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dette var MEGET bra gjennomført. Vi har god kontroll selv om vi ble pusta litt i nakken på 2-1 og 3-2 og vi tar fullt fortjent første stikk. Gleder meg til fortsettelsen. Tror også at vi tar dette.

Comment

Deilig deilig! Føler vi har full kontroll, fantastisk start. Hvordan var stemningen i dag? Satt selv på klansfeltet så ikke lett å bedømme derfra.

Comment

Originally posted by Bohemene View Post
        Deilig deilig! Føler vi har full kontroll, fantastisk start. Hvordan var stemningen i dag? Satt selv på klansfeltet så ikke lett å bedømme derfra.
        Helt OK stemning. Det er en del å gå på her for at vi skal komme tilbake til gamle høyder. Noen prøver å dra i gang men det blir litt tynt.

Når det er sagt som også er gledelig så er det powerplayet vårt. Der har vi blitt mye bedre. 3 pp mål er absolutt innafor.

Comment

Helt OK er nok riktig beskrivelse. Vi er så jævla langt unna hverandre! Og den forbanna kuben (som jo er flott) dekker hele sikten. Må kunne melde mer på hverandre så tror rett og slett man må flytte på seg.

Comment

Kunne nesten ikke fått en bedre start på sluttspillet. Føltes unødvendig å slippe inn 3-2 før pause, og satt litt med klumpen i halsen når vi skulle forsvare inn ledelsen i 3. periode. Men laget rodde det fint i land og tok første stikk. Fullt fortjent og stort sett veldig solid spill i dag.

Deilig å pirke inn noen drittmål. Det viser vilje til å ta kampen foran mål.

Booth er et angrep alene, litt for mye solo i dag, men for en trussel han er omtrent i hvert bytt. Skal bli spennende å se om Storhamar tar noen ekstra grep for å stoppe han.

3 mål i powerplay!

Skuffende med bare 3200 på plass i dag, men tror alle som var der i dag fikk lyst til å komme igjen.
            Deilig å kjenne på sluttspillsnervene igjen!

Comment

Originally posted by Bohemene View Post
              Helt OK er nok riktig beskrivelse. Vi er så jævla langt unna hverandre! Og den forbanna kuben (som jo er flott) dekker hele sikten. Må kunne melde mer på hverandre så tror rett og slett man må flytte på seg.
              Jeg har nevnt det før. Den harde kjernen, 5. rekka, burde stå på felt 215 ikke 216. Fra det feltet ser man bort til 408 som er bortesupport.

I dag var det ganske mye folk på klansfeltene. Det rare er at det ser utsolgt ut på 216, men det er mange ledige plasser allikvel.

Vi har snakket om aktiv sitte. I dag var det mye folk på 214 og 217. Inkl U-20 laget som satt på 214 og ble hyllet av speaker og alle VIF-fans i hallen. Jeg synes at Klanen oftere skal dra i gang "Reis opp hvis du er Vålerenga" og så få med folk på "Kom igjen Enga" eller en av de andre evighetsropene som engasjerer folk.

Comment

Her er skåringene fra 5-2 seieren Sammendrag: Vålerenga - Storhamar 5-2 (tv2.no)

Det klages på 4-2 målet. Røymark blir jo dytta ned på keeper, men han ramler vel litt lett? Synes dommerne stort sett var gode.

TV2.no Sendt på legevakta etter smell - mistet flere tenner (tv2.no)

Martin Røymark «Jeg synes det var fullt fortjent seier» - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

Comment

Det er deilig å være i gang med sluttspill igjen! Jeg syns vi ser solide ut, og tillater Storhamar veldig lite spill. Herlig at powerplayet begynner å sitte også. Gleder meg til tirsdag!
                  En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Originally posted by Pondus View Post
                    Her er skåringene fra 5-2 seieren Sammendrag: Vålerenga - Storhamar 5-2 (tv2.no)

Det klages på 4-2 målet. Røymark blir jo dytta ned på keeper, men han ramler vel litt lett? Synes dommerne stort sett var gode.

TV2.no Sendt på legevakta etter smell - mistet flere tenner (tv2.no)

Martin Røymark «Jeg synes det var fullt fortjent seier» - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)
                    Du har helt rett her Pondus. Keeper spiller, hiver seg bakover i håp om å få stoppet spillet. Se på hvordan Røymark treffer og hvordan keeper reagerer.
                    Se på dommer samtidig, og jeg er sikker på at han enten ser at Røymark får en dytt av bonde og lar det gå, eller ser keeper overspiller og lar det gå.
                    Dommer har orkesterplass, så det er nok grunnen til at de ikke ser det på video.
                    Merkelig at Jesper og de andre "ekspertene" på TV ikke sa noe om dette. Det eneste de nevnte var at det så ut som Røymark gjorde noe galt og at dommerne burde sett på det. Meget dårlig observert fra en ellers tydelig gjeng.
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Du har helt rett her Pondus. Keeper spiller, hiver seg bakover i håp om å få stoppet spillet. Se på hvordan Røymark treffer og hvordan keeper reagerer.
                      Se på dommer samtidig, og jeg er sikker på at han enten ser at Røymark får en dytt av bonde og lar det gå, eller ser keeper overspiller og lar det gå.
                      Dommer har orkesterplass, så det er nok grunnen til at de ikke ser det på video.
                      Merkelig at Jesper og de andre "ekspertene" på TV ikke sa noe om dette. Det eneste de nevnte var at det så ut som Røymark gjorde noe galt og at dommerne burde sett på det. Meget dårlig observert fra en ellers tydelig gjeng.
                      Skulle det i det hele tatt vært dømt noe der så er det nok en to minutter på en bonde, men helt greit å la den gå når det er som dere sier at keeperen overspiller bare for å få ett stopp i spillet.

Comment

Nå åpna hvertfall klubben opp felt 207 med en gang så folk kan kjøpe billetter der til 200 kroner. Fremgang

Comment

Bra kamp dette her. Storhamar kommer aldri helt opp på nivå i denne matchen heller. Første 10 min var i mine øyne årsbeste. Smeller på i hver eneste duell og det var veldig deilig å se sluttspill hockey igjen. Denne serien burde vi kunne ta hjem.

Comment

Working...
                          X