Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd 2. kvartfinale Storhamar - Vålerenga tirsdag 15.03.22 kl. 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by O.S.L.O. View Post
    Kun pga at spillerene ikke møter opp til start. Kampen avgjøres første 20 min.
    Dette har vært gjengangeren hele sesongen. Enkeltperioder/minutter i kampene som er ødeleggende. Men jeg synes det bedrer seg og vi blir på ingen måte overkjørt. Billige baklengs kombinert med at vi brenner opplagte sjanser (Karterud og Thomas Olsen) blir matchavgjørende. Jeg advarte mot dette for en uke siden. Vi kan ikke brenne så mange store sjanser i sluttspillet.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
      Hva er det egentlig Espeland har bidratt med bak der i de første to kampene? Er jo bare idiotiske involveringer der Storhamar får enorme sjanser. Jævlig synd med tap i dag. Kun pga at spillerene ikke møter opp til start. Kampen avgjøres første 20 min.
      Espeland er jo vår beste back offensivt, men har svakheter bakover. Hva bidrar Sørvik, Ekelund og Taimi med?

Comment

Originally posted by glindh View Post

Espeland er jo vår beste back offensivt, men har svakheter bakover. Hva bidrar Sørvik, Ekelund og Taimi med?
        Helt enig, men de du nevner sendte vel ikke 3 stk alene med keeper på 2 kamper. Dem spiller enkelt. Samtidig er det så mye dårlige puck tap på blå at jeg blir svimmel. Taimi er en skygge av fjoråret. Uansett må samtlige steppe opp nå. Dette er for svakt.

Comment

Kan noen forklare meg hvordan i helvete Booth kan få to minutter for goalie interference mens spilleren som forårsaker hele greia går helt fri. Han burde jo fått 2+2 minst for det han gjorde.

Comment

Surt at det skuddet til Olimb ikke sniker seg inn sekunder før slutt. Hadde de på gaffelen der. Bra tredje periode, skaper nok av sjanser. Synd at vi bruker så lang tid å få i gang maskineriet. Neste match må vi være med fra start.

Mye rot i egen sone i dag, åpenbart at det fysiske spillet til Storhamar plager backene våre. Enkle avtaler og spille av press blir nøkkelpunkter fremover, spesielt hvis de også får tilbake Rønnhild.

Svak match av våre to toppcentere i dag. Olimb og Lindstrøm med masse feilpass.

Åpenbart at det legges litt ekstra i å ta Booth. Takk og lov at det ser ut til å gå bra med han etter å ha blitt kastet i isen. Uten han kan vi glemme avansement.

Alle tre målene bakover i dag skyldes store personlige feil, det bør kunne la seg lukes bort.

Håper folk møter opp til torsdag. Laget trenger all den støtte de kan få.

Comment

Seig tur hjem fra Hamar etter tap, men utrolig glad for at vi presset mot slutten istedenfor å bare rakne her. Håper vi tar med oss godfølelsen inn i neste kamp. Tipper vi tar dem på Jordal igjen. Kudos til alle som tok turen.

Ser også på salkartet for neste kamp- virker billettsalget å gå litt raskere nå enn mot forrige eller er det ønsketenkninger fra min side.. Klansfeltet kommer til å bli utsolgt så de som skal stå der bør kjøpe tidlig før andre nøytrale plutselig kjøper de plassene. Lov å håpe og tro på 4000+ her synes jeg.
              Last edited by Bohemene; 15.03.2022, 22:59.

Comment

Slik kom målene på Hamar Sammendrag: Storhamar - Vålerenga 3-2 (tv2.no)

Greit nok med 1-1 i kamper. Nå starter vi en best av fem serie! Vi må holde på hjemmebanefordelen, og da trenger laget all den støtte den kan få på Jordal. Billettsalget til torsdag har tatt seg veldig opp nå etter kampen på Hamar. Det var 4662 på Hamar i kveld. Det tallet bør vi matche nå. Uansett hvordan det går torsdag kommer det til å bli "mætt fjøs" på Hamar lørdag. Det er allerede solgt 50 billetter på bortefeltet X. I kveld var det ca 50 på bortefeltet, det bør bli minst det dobbelte lørdag. Billett - Norsk Topphockey (fangroup.io)

Comment

Working...
                X