Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd 6. kvartfinale Storhamar - Vålerenga onsdag 23.03.22 kl. 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by glindh View Post
    https://www.vg.no/sport/ishockey/i/R...od-nok-for-oss Hva sier Jensen nå? Håper han blir konfrontert med denne.

Da får vi håpe at gode krefter kan overta styringa av klubben. Årets sesong er tidenes fiasko og det må få konsekvenser. Klubben må bestemme seg om de skal drive med idrett eller reality-TV. Kjær, Shampo, Juell og Glenn Jensen må fratre sine verv så fort som mulig og nye krefter må få slippe til. Helst folk med dokumentert kompetanse for sine arbeidsområder. Fortsetter klubben i samme spor som idag er klubben snart ferdig på toppnivå.

Takk til alle som bidrar på forumet, god sommer
    Han hadde rett i en ting. Han sa at bønda og Frisk Asker kom til å bli en skuffelse og det var jo rett. Men han glemte å ta med eget lag.

Ja her må det storrengjøring til og den jobben skal begynne allerede i kveld, senest i morgen.

Comment

Takk for i år, ny nedtur.
      Sees på fredag
      You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Noen bedre nå? 4 stk lar Salsten passere og enkelt sette inn 4-0. Og Ekelund. Er vel ikke noe vits i å si mer.

Comment

Denne kvartfinalen var over det sekundet Booth ble skadet. Måtte et mirakel til for å vinne i dag med det mannskapet som var tilgjengelig (hvert fall når Storhamar er fulltallige).

Uansett et gedigent mageplask av en sesong. Tonen ble satt av Glenn «ingen på Storhamar hadde fått plass på vårt lag» Jensen. Jaggu.

Comment

Game Over!. Ny trener og et nytt lag neste sesong!..

Comment

Etter de 2 siste flaue tapene har vi ikke engang fått noe intervju med trener eller lag slik dem alltid legger ut etter kamp. Var samme under seriespillet når det buttet eller trener ble kastet. Ingen som sto frem og tok litt ansvar. Er lite ryggrad i både spillere, trenere og ledelse her altså.
              Last edited by O.S.L.O.; 23.03.2022, 21:34.

Comment

Her må det ryddes skikkelig, og det største problemet er Shampo. Ikke hans feil at han er ubrukelig som trener, men dette burde ledelsen vite etter forrige gang.
                Brekke, Spaberg, Lalande, Sørvik og Sundberg må ut av klubben, de tilfører ingenting. Sundberg har noen flotte mål, men ikke god nok for kvota.
                Oppøyen er det bare å takke for innsatsen, han kommer aldri tilbake.
                Var skeptisk til våre nysigneringer med en gang, men alle 3 har overbevist meg om at de må bli. Booth, Johansen og Falk-Larssen.
                Ved å kvitte seg med de 6, kan vi hente inn en rekke spillere, men det fordrer at dagens ledelse sparkes før den tid.

Jeg er redd Booth ikke gidder mer, og at Partanen også blir borte. Hvem gidder vel være i en klubb som stinker sånn da?

Nei dette er tidenes mageplask i hockey, makan til tull!
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Enig i mye du skriver, men at Falk Larssen har overbevist skjønner jeg ingenting av. Han har jo vært usynlig og til tider direkte svak. Er jo en av ledelsens største brølere i år. Og det sier litt.

Comment

Regner med at flere forsvinner fra klubben, det kommer nok mange rykter etterhvert. Tipper at Sørvik og Booth legger opp. Johansen går til et bedre lag og V. Strøm flytter tilbake til Trondheim. Mulig jeg tar feil, men lov å gjette.

Comment

Hele fadesen starta da vi sparka Roy. Ikke at jeg var direkte uenig i avgjørelsen, men tidspunktet det kom på var helt feil. Allerede her burde det blitt tatt grep mye tidligere.

Så loves vi gull og grønne skoger. Kenneth Larsen og Shampo nytt trenerteam. Vi henter inn 2 gamle helter (Olimb og Espeland), signerer langtidslontrakt med Taimi og får inn Partanen og Glenn håner bønda så det ljomer etter når vi slår dem 6-1. Vi holder på å sende Leo Halmrast til bønda men han endte opp i Sverige.

Så starter sesongen og vi som har fulgt med en stund så vel alt fra kamp en mot Stjernen at her var det mye som ikke stemte. Så slår vi Frisk med ett nødskrik på Jordal med 3-2 for så å tape 1-2 mot Sparta. Dette fortsatte med en rekke svake resultater hvor toppen av elendighet var at vi tapte 1-3 mot Ringerike og Kenneth Larsen ble sparka.

Så sender vi bort den beste av Spaberg Olsen brødrene til Sparta og får Falk Larssen i retur. En dårlig trade i mine øyne. Shampo tar over uten noe som helst bedring på resultater og enden på visa var i dag hvor bønda håner oss med rette og sender oss på huet og ræva ut av sluttspillet med 1-5 i sekken.

Oppå dette så presenterer vi for vårt publikum Norges dyreste inngangsbilletter med ett helt håpløst rangeringssystem hvor man priser seg etter hvilke lag man spiller mot.

Her må og skal det ryddes. Jeg skal lage en egen tråd om dette, men kjenner at jeg bør la det vente til i morgen.

Men det aller viktigste nå er å få rydda bort hele ukulturen i klubben og start med trener(e) og ledere. Så får man gå på spillerne. Nå som kvartfinalen og sesongen da er over så er det kun ett fåtall av spillere som bør komme gjennom nåløyet for å bli med videre.

Denne sesongen vil jeg mene er den største skandalesesongen jeg har vært med på og jeg har vært med siden slutten av 80 tallet.
                      Last edited by Vader; 23.03.2022, 22:06.

Comment

Nå er det vel bare å starte egen tråd med spillerstallen 22/23 sesongen, bedre å ha noe å se frem i mot enn å diskutere mer av den fadesen dette sluttspillet ble for oss i år.

Comment

Originally posted by Vader View Post
                          Hele fadesen starta da vi sparka Roy. Ikke at jeg var direkte uenig i avgjørelsen, men tidspunktet det kom på var helt feil. Allerede her burde det blitt tatt grep mye tidligere.

Så loves vi gull og grønne skoger. Kenneth Larsen og Shampo nytt trenerteam. Vi henter inn 2 gamle helter (Olimb og Espeland), signerer langtidslontrakt med Taimi og får inn Partanen og Glenn håner bønda så det ljomer etter når vi slår dem 6-1. Vi holder på å sende Leo Halmrast til bønda men han endte opp i Sverige.

Så starter sesongen og vi som har fulgt med en stund så vel alt fra kamp en mot Stjernen at her var det mye som ikke stemte. Så slår vi Frisk med ett nødskrik på Jordal med 3-2 for så å tape 1-2 mot Sparta. Dette fortsatte med en rekke svake resultater hvor toppen av elendighet var at vi tapte 1-3 mot Ringerike og Kenneth Larsen ble sparka.

Så sender vi bort den beste av Spaberg Olsen brødrene til Sparta og får Falk Larssen i retur. En dårlig trade i mine øyne. Shampo tar over uten noe som helst bedring på resultater og enden på visa var i dag hvor bønda håner oss med rette og sender oss på huet og ræva ut av sluttspillet med 1-5 i sekken.

Oppå dette så presenterer vi for vårt publikum Norges dyreste inngangsbilletter med ett helt håpløst rangeringssystem hvor man priser seg etter hvilke lag man spiller mot.

Her må og skal det ryddes. Jeg skal lage en egen tråd om dette, men kjenner at jeg bør la det vente til i morgen.

Men det aller viktigste nå er å få rydda bort hele ukulturen i klubben og start med trener(e) og ledere. Så får man gå på spillerne. Nå som kvartfinalen og sesongen da er over så er det kun ett fåtall av spillere som bør komme gjennom nåløyet for å bli med videre.

Denne sesongen vil jeg mene er den største skandalesesongen jeg har vært med på og jeg har vært med siden slutten av 80 tallet.
                          Ja, kom med lagbygge-tråd i morra. Vil bare liste opp de som har kontrakt:

Målvakter:

Backer:
                          Espeland 24/25
                          Ekelund 22/23
                          Strøm 22/23
                          Sørvik 22/23
                          Taimi 25/26

Forwards:
                          Falk-Larssen 22/23
                          Finstad 22/23
                          Karterud 22/23
                          Lindström 22/23
                          Olimb 24/25
                          T. Olsen 22/23
                          Røymark 23/24

Dette er tatt fra Eliteprospects. Det pleier å stemme. Det står der at Ekelund har kontrakt til 21/22. Men iflg denne har han kontrakt også neste sesong Kalle Ekelund forlenger sin kontrakt med tre... - Vålerenga Ishockey | Facebook

Comment

Fiaskosesongen er et faktum - endte med mageplask mot rivalen (tv2.no)

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
                              Enig i mye du skriver, men at Falk Larssen har overbevist skjønner jeg ingenting av. Han har jo vært usynlig og til tider direkte svak. Er jo en av ledelsens største brølere i år. Og det sier litt.
                              Vi trenger en "usynlig" hardtarbeidene i undertall, og Falk-Larssen går utenpå Brekke og Spaberg Olsen. I tillegg er han mer teknisk og får mer målpoeng.
                              Yngste Spaberg vi bytta bort mener jeg er en spiller som aldri vil slå ut i full blomst. jeg tror han stagnerer og blir middelmådighet. Derfor mener jeg vi gjorde rett i å bytte, iallefall sett i ettertid.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                              X