Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Tik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Tik

Tirsdag 11.desember møter vi Tik hjemme på Jordal Amfi.
    Tik er et lag man skal slå, men som det har vært opp å ned med i det siste, med 3 seiere mot dem denna sesongen. To av dem var bare så vidt.
    Så møt opp syng høyt, støtt gutta så håper vi på mål-fest

Er litt spent på om de nye spillerne er klare til den kampen.

Håper snart klubben skriver litt på hjemmesiden.
    engaman
    -----------
    Ære Være Enga!!!

Comment

Steffen Thoresen skal visst være klar til kampen mot Comet den 18. desember iallefall...

Comment

Steffen spiller ikke idag, han begynner å trene med laget til Mandag. Kanskje han spiller mot Comet til Tirsdag.
        engaman
        -----------
        Ære Være Enga!!!

Comment

Jeg skjønner ingenting lenger, når det gjelder VIF hockey og norsk hockey generelt.. Vi kan banke Sparta og Horhamar på borteis lett som bare det, bare for å få juling av TIK og Lillehammer hjemme på Jordal runden senere.

Hvor faen er motivasjonen og guts'en til gutta? Godt det kommer inn nye krefter nå så det blir litt kamp om plassene, for slik spillerne leverte i dag så er det ikke mange som fortjener fast plass!

Og hva er det med dette TIK-komplekset vårt?

LameDuck, forvirret og forbannet.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Er ganske skuffa selv, det var ingen stor fornøyelse dette.
            Jeg lurer på hva som skjedde med Myrvold. Han forsvant etter første periode. Han fikk seg en skikkelig trøkk mot vantet ved en annledning, men så helt finn ut rett etter det og fullførte byttet. Håper ikke noe er galt.

Comment

Myrvold har vist fått brudd i håndleddet, og er ute i ca 3 mnd, dette er ihvertfall skrevet på debatt siden til aftenposten, det betyr at sesongen er over for hans del. Da blir det vel en erstatter for han, har jo ikke akuratt mange backer nå.
              engaman
              -----------
              Ære Være Enga!!!

Comment

Stemmer det, er det rett og slett for jævlig. Stakkars mann

Comment

Ja, faen til uflaks. Nå som han var tilbake!

Comment

Originally posted by LarsLarsere View Post
                    Ja, faen til uflaks. Nå som han var tilbake!
                    Dette er bare trist.. Håper ikke dette var knekken som fører til at han legger skøytene bort for godt.
                    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Dagens VG papir forteller om skaden til Anders. Han har to brudd i hånden og vil bli operert i morgen og får satt inn plater. Han sier selv til VG at det vil ta 4 til 6 uker før han er tilbake. "Det er ikke håpløst, og det er lenge igjen av sesongen. Jeg gir meg ikke" sier Anders.

Tross alt ikke så ille når uhellet først var ute. Anders blir en viktig spiller for oss i sluttspillet.

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                        Dette er bare trist.. Håper ikke dette var knekken som fører til at han legger skøytene bort for godt.
                        Enig der. Men som det blir nevnt under her så sier han at "jeg gir meg ikke."
                        Håper han holder på den positive tankegangen. 4-6 uker er overkommelig, men dette er jo en knekk som kommer rett etter en lang tids fravær grunnet ting som helt sikkert har tatt på. Kom igjen Anders!

Comment

Working...
                        X