Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Iskrigerne sesong 6 (og siste) starter på TV2 Play i dag 30. mai

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iskrigerne sesong 6 (og siste) starter på TV2 Play i dag 30. mai

Ser ut til at de starter med 3 episoder pr uke på TV 2 Play. Det skal også komme på Zebra etter hvert.

Iskrigerne: Sesong 6 | TV 2 Play

Huff, nå skal alle ute i bygde Norge le av VIFs fadese sesongen en periode til. Høre på jobben hver dag om tulleting dem har sett på tv flere mnd etter man gikk gjennom skuffelsene.

Comment

GOD MORGEN NORGE (TV 2): De kaller seg «Iskrigerne», men denne sesongen har det vært mer krig på kontoret enn på isen i Vålerenga ishockey.

Turbulent sesong for «Iskrigerne»: - På tide med forandringer (tv2.no)

Comment

Originally posted by Pondus View Post
        GOD MORGEN NORGE (TV 2): De kaller seg «Iskrigerne», men denne sesongen har det vært mer krig på kontoret enn på isen i Vålerenga ishockey.

Turbulent sesong for «Iskrigerne»: - På tide med forandringer (tv2.no)
        I mine øyne, første episode meget bra TV. Og det må jo bare bli mye bra fra en sesong litt utenom det vanlige.

Comment

"Iskrigerne" alene er grunn nok til å si opp sesongkortet. Slik jeg gjorde.
          Ikke nok med at vi ikke har vunnet én eneste bøtte siden dette tv showet gikk på lufta, men enkelte (særlig de såkalte "journalistene") har begynt å bruke det som kallenavn på klubben. "Iskrigerne"... Noe så døvt og tilbakestående skal man lete lenge etter.

Comment

Så intervjuet på God Morgen Norge. Vår er tøff og presser gutta ganske greit.....

Comment

Originally posted by JohnnyIsrael View Post
              "Iskrigerne" alene er grunn nok til å si opp sesongkortet. Slik jeg gjorde.
              Ikke nok med at vi ikke har vunnet én eneste bøtte siden dette tv showet gikk på lufta, men enkelte (særlig de såkalte "journalistene") har begynt å bruke det som kallenavn på klubben. "Iskrigerne"... Noe så døvt og tilbakestående skal man lete lenge etter.
              Jeg vet ikke jeg, "JohnnyIsrael" er der oppe det også.

Sier man opp sesongkortet fordi det lages TV-program om klubben er det mye til supporter gitt...

Comment

Originally posted by Rino View Post
                Jeg vet ikke jeg, "JohnnyIsrael" er der oppe det også.

Sier man opp sesongkortet fordi det lages TV-program om klubben er det mye til supporter gitt...
                Like hjernedødt som Rino. For et latterlig navn.
                Men ja. Ikke alle finner seg i alt.
                Å se klubben drite seg ut på TV er kanskje noe "rino" syns er kult.
                Å ikke vinne én bøtte ila samme tidsrom syns du nok er enda kulere.
                Men skjønner jo at du er en sånn venstreradikal aktivist. Stod sikkert og rope på både "gaza" og "vestbredden" på Ullevaall også. ABF.

Comment

Like hjernedødt som Rino. For et latterlig navn.
                  Men ja. Ikke alle finner seg i alt.
                  Å se klubben drite seg ut på TV er kanskje noe "rino" syns er kult.
                  Å ikke vinne én bøtte ila samme tidsrom syns du nok er enda kulere.
                  Men skjønner jo at du er en sånn venstreradikal aktivist. Stod sikkert og rope på både "gaza" og "vestbredden" på Ullevaall også. ABF.
                  Klarer du å skrive ett eneste innlegg her inne uten å fremstå som en fullstendig klovn?
                  Bidrar kun med negativitet og sutring.
                  Kanskje like greit at du ikke har sesongkort egentlig
                  You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Og når er "nok" for deg egentlig?
                    går utifra at svaret er "aldri" og at du dermed ikke kritiserer f.eks Myrvold
                    Noen stiller krav, andre ikke.

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post

Klarer du å skrive ett eneste innlegg her inne uten å fremstå som en fullstendig klovn?
                      Bidrar kun med negativitet og sutring.
                      Kanskje like greit at du ikke har sesongkort egentlig
                      Ja, problemet er vel at dere kaller alle som ikke deler deres syn for "klovn".
                      Og hva faen gjør du da, sutrer og griner over Myrvold, "legenden" Søberg osv. Fei for egen dør.
                      Ar du liker at klubben har blitt til en tv serie som aldri vinner får være opp til deg.
                      ​​​det.Men du har en bra innstilling. Alle som stiller krav bør holde seg borte fra Jordal. Tips klubben om dette, Ultras. Kan vel ikke bli mer glissent på tribunen enn hva det allerede er

Comment

Ja, problemet er vel at dere kaller alle som ikke deler deres syn for "klovn".
                        Og hva faen gjør du da, sutrer og griner over Myrvold, "legenden" Søberg osv. Fei for egen dør.
                        Ar du liker at klubben har blitt til en tv serie som aldri vinner får være opp til deg.
                        ​​​det.Men du har en bra innstilling. Alle som stiller krav bør holde seg borte fra Jordal. Tips klubben om dette, Ultras. Kan vel ikke bli mer glissent på tribunen enn hva det allerede er
                        Hmm, vet ikke om jeg hadde snakket så høyt om at andre kaller deg klovn, når du selv kaller folk "venstreradikale aktivister". Er ikke venstreradikal og definitivt ikke aktivitist.

Nå har jo du ifølge deg selv allerede begynt å holde deg borte...

Premisset at man ikke vinner fordi man er med på TV forstår jeg ikke. Det jeg dog tror er at det er positivt at de lager TV om Vålerenga, de trenger oppmerksomhet. Lik det eller ei, VIF er et produkt, da er det sjeldent negativt å være synlig på TV...

Comment

Kutt ut ‘a.

Comment

Working...
                          X