Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - Ringerike torsdag 1. desember kl. 1830

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Thomas Olsen "En seier med bismak, vi burde hatt tre poeng i kveld", sier Thomas Olsen. - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

— I dag er jeg ikke fornøyd i det hele tatt med hvordan vi framstår, sier hovedtrener Fredrik Andersson til VårtOslo etter matchen.

— Vi har tapt årets første to kamper mot Sparta, men vi er klare for dem. Vi vet hva de kommer med, og det hadde gjort utrolig godt med en seier på lørdag, sier Ekelund.

Også hovedtrener Andersson ser fram til turen til Østfold.

— Vi skal vise at vi vil kjempe i toppen og da er det viktig å endelig få en seier også mot Sparta. Jeg håper vi kan framstå mye bedre der enn hva vi gjorde i dag, konkluderer han.

Comment

Hva har egentlig skjedd med Tobbe? Greit at han har blitt 34 år gammel nå, så det går jo nedover. Men han ser nå, beklager å si det, til tider ut som han istedenfor er 44.
      No offense til Mats Trygg som faktisk så sprekere ut på isen i fjor da han var 45 år gammel.
      Nå har vi altså passert halvspilt sesong og han er eneste senior med mer enn 3 kamper for Vålerenga denne sesongen som pr nå står med negativ +/- statistikk. Han står med -4, og det er ikke fordi han har hatt uflaks. Scoret 5 mål så langt, siste i åpen kasse mot Grüner.
      Lurer på om Finstad som center i 2. rekka kunne vært bedre å prøve ut. Tobbe i 3. rekka og Brekke i 4. rekka.
      Vi går vel alle og håper at den magien Røymark, Ahlholm og Lindstrøm skapte sammen i 18/19 kan gjenskapes. Men nå er det så milevis unna at jeg lurer på om det håpet pr dags dato har større potensiale for å holde laget tilbake enn noe annet.

Nå skal det sies at han ikke er alene om å underprestere siste matchene, og jeg liker ikke å henge han ut, Tobbe er en kjempefyr og har vært vår beste eller blant våre beste sesong etter sesong. Men noe skurrer skikkelig nå.

Comment

Originally posted by Kero View Post
        Hva har egentlig skjedd med Tobbe? Greit at han har blitt 34 år gammel nå, så det går jo nedover. Men han ser nå, beklager å si det, til tider ut som han istedenfor er 44.
        No offense til Mats Trygg som faktisk så sprekere ut på isen i fjor da han var 45 år gammel.
        Nå har vi altså passert halvspilt sesong og han er eneste senior med mer enn 3 kamper for Vålerenga denne sesongen som pr nå står med negativ +/- statistikk. Han står med -4, og det er ikke fordi han har hatt uflaks. Scoret 5 mål så langt, siste i åpen kasse mot Grüner.
        Lurer på om Finstad som center i 2. rekka kunne vært bedre å prøve ut. Tobbe i 3. rekka og Brekke i 4. rekka.
        Vi går vel alle og håper at den magien Røymark, Ahlholm og Lindstrøm skapte sammen i 18/19 kan gjenskapes. Men nå er det så milevis unna at jeg lurer på om det håpet pr dags dato har større potensiale for å holde laget tilbake enn noe annet.

Nå skal det sies at han ikke er alene om å underprestere siste matchene, og jeg liker ikke å henge han ut, Tobbe er en kjempefyr og har vært vår beste eller blant våre beste sesong etter sesong. Men noe skurrer skikkelig nå.
        100% enig i hva du sier, men jeg mener han må ned i fjerde rekka. Pr idag er tredje rekka bedre enn andre rekka, og jeg vil ikke ødelegge tredje rekka helt.
        For å få 3 gode rekker, må Tobbe ut av topp 15 spillere dessverre.
        I går hørte vi til og med kommentator snakket om at Tobbe kun er en skygge av seg selv, og har vært det lenge. I hockeyverden har kommentatorer over mange år nå, vært forsiktige med å si noe negativt om spillere eller produktet i seg selv. Jeg mener hockeyen har så godt feste i norsk befolkning at også kommentatorene kan være ærlige og negative om det er riktig.

Synes vi har en bra spillestil, og man ser konturene av ny trener, men en ting har han feilet stort på til nå, rekkekombinasjoner og for mye bytte av spillere.
        Vi skal ikke spille med 4 rekker mot slutten av kamper når vi ligger an til å miste poeng. "Lalande-rekka" spiller jo til hese fredrik ljomer, noe jeg finner merkelig.

Uansett, synd med Tobbe, han er en fin fyr, men tiden har passert han.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
        X