Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Slå ned på Tjellden kommentarter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slå ned på Tjellden kommentarter

http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid...mneID=DRAGONS-

Storhamar mener at klubben må sette foten ned på klanens kommentarer om Tjellden..

Personlig så syns jeg dette er i en gråsone. Men ettersom at Nervik fikk en straff som han ikke skulle hatt for denne tacklingen. Så syns jeg ikke noe skal kuttes ut

Meninger,kommentarer? Kom med det

Jeg er enig i at det er ufint å rope, men jeg føler allikevel Storhamar som klubb kan holde kjeft i all den tid de gikk så latterlig langt i heksejakta på Nervik den gangen. Trusler om sivile søksmål hører ikke hjemme i ishockey, da får de heller sørge for at spillerne ser opp når de fører puck.

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post

Storhamar mener at klubben må sette foten ned på klanens kommentarer om Tjellden..

Personlig så syns jeg dette er i en gråsone. Men ettersom at Nervik fikk en straff som han ikke skulle hatt for denne tacklingen. Så syns jeg ikke noe skal kuttes ut

Hvordan i all verden skal dette håndheves?

Enig i at det kan virke en smule ufint, men så lenge det ikke er noe «organisert» pønking fra klubb eller klan, finner jeg det en smule pussig at klubben skal ta fatt i dette.

-jørn-
      (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post
        Hvordan i all verden skal dette håndheves?

Enig i at det kan virke en smule ufint, men så lenge det ikke er noe «organisert» pønking fra klubb eller klan, finner jeg det en smule pussig at klubben skal ta fatt i dette.

-jørn-
        Burde ikke være nødvendig å håndheve noe som helst, de som roper om Tjälden burde skjønne at dette ikke hører hjemme i det hele tatt. Flaut er stikkordet.

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post

Jeg synes dette fremstår som dels et forsøk på å snakke seg vekk fra episoden på søndag, og dels å fyre opp litt før kampen i dag, sånn at det kanskje kommer fem-seks ekstra bønder...

Angrepet på Thoresen var ikke pent. Dette veit bønda i dragqueens veldig godt, så derfor er det viktig å vise frem den nye møkkaspredern dem har kjøpt seg - ved å slenge litt dritt om byfolket. Det er det også en debattant her inne, sleipfisken (eller noe sånt?) som forsøker seg på - ved å rakke ned på Thoresen, og å slenge dritt om klanen og spillernes påståtte ufine håndtering av Martz. For bønda er det viktig å peke på alt annet enn hva dems egne spillere gjør...

Så kan man jo spørre seg; er det ufint av oss som supportere å rippe opp i dette hver gang? Kanskje... Men det er f*** ikke mye bedre å rope "narkoman-narkoman" etter Myrvold heller, og en hel drøss med andre episoder der bønder i ymse farger slenger med leppa. Jeg sier ikke her at to gale gir en riktig (selv om - og - faktisk = +), men sjefsbønda i Dragqueens bør kanskje se litt på sine egne supportere før de raljerer over andre.
          Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Pondus View Post
            Burde ikke være nødvendig å håndheve noe som helst, de som roper om Tjälden burde skjønne at dette ikke hører hjemme i det hele tatt. Flaut er stikkordet.
            <teskje-modus>
            Det er ikke poenget her.

Storhamar ber VIF, klubben, ta grep.

Hvordan vil Storhamar at VIF, som klubb, skal gjøre dette?
            </teskje-modus>

-jørn-
            (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post
              <teskje-modus>
              Det er ikke poenget her.

Storhamar ber VIF, klubben, ta grep.

Hvordan vil Storhamar at VIF, som klubb, skal gjøre dette?
              </teskje-modus>

-jørn-
              F.eks slik sportssjefen i SIL sier han ville ha gjort om dems supportere raljerer over spillere som har fått ødelagt karrieren og blitt påført varige men. Hvis noen i VIF Hockey mente dette var noe å ta opp med Klanen burde ikke det være noe problem. Etter å ha spredt budskapet burde selvjustisen sørge for at tilropene opphørte.

For å snu det litt på hodet, en av våre "helter" f.eks Kenneth Larsen fikk karrieren ødelagt og ble påført varige men. Hvor hyggelig hadde det vært om motstandersupporterne ropte om han 3 år etter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
                Jeg synes dette fremstår som dels et forsøk på å snakke seg vekk fra episoden på søndag, og dels å fyre opp litt før kampen i dag, sånn at det kanskje kommer fem-seks ekstra bønder...

Angrepet på Thoresen var ikke pent. Dette veit bønda i dragqueens veldig godt, så derfor er det viktig å vise frem den nye møkkaspredern dem har kjøpt seg - ved å slenge litt dritt om byfolket. Det er det også en debattant her inne, sleipfisken (eller noe sånt?) som forsøker seg på - ved å rakke ned på Thoresen, og å slenge dritt om klanen og spillernes påståtte ufine håndtering av Martz. For bønda er det viktig å peke på alt annet enn hva dems egne spillere gjør...

Så kan man jo spørre seg; er det ufint av oss som supportere å rippe opp i dette hver gang? Kanskje... Men det er f*** ikke mye bedre å rope "narkoman-narkoman" etter Myrvold heller, og en hel drøss med andre episoder der bønder i ymse farger slenger med leppa. Jeg sier ikke her at to gale gir en riktig (selv om - og - faktisk = +), men sjefsbønda i Dragqueens bør kanskje se litt på sine egne supportere før de raljerer over andre.
                signerer denne jeg....
                snusk1

Comment

skjønner ikke vitsen med å debattere dette i det hele tatt.
                  om vi vil hetse storhamar med tjellden, så syns jeg vi faktisk kan gjøre det, for som skrevet over her så blir vi hetsa i hue og rævva om alt som er, med spillere, bydel, by osv.
                  jeg tror ingen her inne syns det var bra at tjellden blei idrettsinvalid pga den taklinga av nervik.
                  Detta må en så seriøs klubb som storhamar "heve" seg over. men det sier egentlig mer om dem enn oss, som faktisk henger seg opp i det.
                  for det er ikke første gangen vi har hetsa sillasupportera for akkurat det, samt london knights.

skulle likt å se jan tore klage i media for at sillafænsen skriker at dem har tommy lund...(kanskje ikke på samma måte som oss, men dog)

lurer også hva slags type straff vi skulle fått, hvis de skulle straffe oss?
                  for det virker som at storhamar har straffa supportera sine ganske heftig der oppe. for de lager null liv... furuset fansen lager faktisk mer liv....
                  Lillebror
                  Året rundt med Vål'enga
                  OSLO BAJAS

Comment

Originally posted by lillebror25 View Post
                    skjønner ikke vitsen med å debattere dette i det hele tatt.
                    om vi vil hetse storhamar med tjellden, så syns jeg vi faktisk kan gjøre det, for som skrevet over her så blir vi hetsa i hue og rævva om alt som er, med spillere, bydel, by osv.
                    jeg tror ingen her inne syns det var bra at tjellden blei idrettsinvalid pga den taklinga av nervik.
                    Detta må en så seriøs klubb som storhamar "heve" seg over. men det sier egentlig mer om dem enn oss, som faktisk henger seg opp i det.
                    for det er ikke første gangen vi har hetsa sillasupportera for akkurat det, samt london knights.

skulle likt å se jan tore klage i media for at sillafænsen skriker at dem har tommy lund...(kanskje ikke på samma måte som oss, men dog)

lurer også hva slags type straff vi skulle fått, hvis de skulle straffe oss?
                    for det virker som at storhamar har straffa supportera sine ganske heftig der oppe. for de lager null liv... furuset fansen lager faktisk mer liv....

Helt enig.. De er sinnsykt flinke til å klappe på hamar :P

Comment

Jeg ser ikke noe grunn til at dette skal stoppe.
                      Som nevnt lenger oppe så har de til rop til myrvold og Nervik.
                      Dessuten så ligger det mer bak Tjellden ropene enn bare for å hetse storhamar.
                      Jeg ser på det som en støtte til Nervik mot forbundet.
                      Når de gjør en så stor blemme å straffer Nervik for en rein tackling, som Tjellden er 100% skyldig at får det utfallet det fikk.

Stå på Nervik

Comment

Det som skjedde med Anders (kokainperioden) var for han en personlig tragedie, og det ble slett ikke bedre da han ble alvorlig skadet etter å ha fått juling på byen. Lenge var det fryktet at karrieren var over.

Så lenge Horhamar-fansen - og andre - synger dritt om Anders, så forbeholder jeg meg retten til å slenge dritt om Tjällden.

What comes around, goes around.
                        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Det er bare dumt å si. For myrvold valgte selv å dope seg, mens Tjallden valgte ikke å bli takla.. Kokkos Nervik, takler med albuen først i hver duell!

Hamar fansen har rett til å melde på en som doper seg, og usaklig av fansen til VIF å melde på Tjallden. Øl og vold skamslåtte Myrvold!

Comment

Originally posted by Nordli View Post
                            Det er bare dumt å si. For myrvold valgte selv å dope seg, mens Tjallden valgte ikke å bli takla.. Kokkos Nervik, takler med albuen først i hver duell!

Hamar fansen har rett til å melde på en som doper seg, og usaklig av fansen til VIF å melde på Tjallden. Øl og vold skamslåtte Myrvold!
                            Tjellden valgte sjøl at følgene skulle bli så ille.
                            Takklingen til Nervik var helt rein, Tjellden gjør det man lærer på skøyteskolen at man ikke skal gjøre. Han får rett å slett skylde seg skjøl når han går å ser ned og ikke gidder å feste hjelmen.

Comment

Det med å feste hjelmen er bare tull, taklingen var hodeløs. komme i 100 og takle en bak mål med albuen først. Kommer hoppende inn. Uansett er ikke dette den eneste episoden med Nervik, holder med å se en kamp med VIF,så ser du at han ikke har mye vett i hodet.

Comment

Working...
                              X