Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skjelte ut "Sinclair"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skjelte ut "Sinclair"

Espen skjelte ut egen keeper etter tapet i går. NRK har prøvd å få tak i vedkommende, som de kaller Scott Sinclair

http://www1.nrk.no/nett-tv/sport (velg "Skjelte ut egen målvakt" i margen til venstre).

Kanskje derfor de ikke har kommet i kontakt med han. Fy faen så jævlig amatørmessig, har de ikke tatt en liten tur på nettet engang før de lager reportasjen?

Comment

Nå har jeg endelig fått sett kampen, og Espen har jo et poeng? Siste målet hadde selv jeg klart å stoppe...

-jørn-
      (*´ェ`*)

Comment

Synes det er latterlig å skylde på keeperne i semifinalen. De samme gutta har stått hele sesongen. Hvis alle synes de har vært så dårlige i hele år, kunne de ha gjort noe med det tidligere i sesongen. Det var for mye som ikke funger i årets lag, synes det er feigt å henge ut keeperne. Samtlige spillere har vært for dårlige, ikke bare de 2 som har stått bakerst. En for alle, alle for en !!

Comment

Hvis vi hadde Scott Sinclair som keeper denne sesongen skjønner jeg godt at det gikk som det gikk. Er vel ikke egentlig hockey-keeper jeg tenker når jeg ser den gutten...

Comment

Working...
          X