Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aksjon "Inge Stokvik til Enga"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aksjon "Inge Stokvik til Enga"

Jeg sendte akkurat en mail til Jan Tore hvor jeg ber han ringe Inge Stokvik sporenstreks. Han hadde blitt elska i Enga, og kan nesten bli en ny Øystein Olsen.

Jeg oppfordrer herved alle til å sende mail.

http://www.stokvik.no/inge/index.html

Om dette er mannen har han i allefall en legendarisk hjemmeside.

Comment

Det er han ja. hehehe

Comment

prata faktisk med stokvik under en innebandy turnering i fr.stad i fjor vår, hvor jeg spurte om han var villig til å bytte klubb fra comet til VIF.
        Han svarte bare med at det kommer ann på hvor mye pæng VIF var villig til å gi han.
        for guds skyld, gi mannen penger så har vi ihvertfall en speller som veit hvor målet står....
        Lillebror
        Året rundt med Vål'enga
        OSLO BAJAS

Comment

Kan vel nesten si at det er sikkert at Stokvik IKKe kommer til klubben. Har det var temlig sikre kilder... Men selvfølgelig håper jeg det..

Kan slenge m Røymark også i den mailen til Kjær =)

Comment

Originally posted by EngaGutt4eVer View Post
            Kan slenge m Røymark også i den mailen til Kjær =)
            Røymark ville i allefall ikke utelukke Vålerenga da han ble intervjuet rett før sluttspillet, da han ble spurt direkte under en sportn sending. Husker ikke helt hva han svarte, men det var noe tilsvarende "ikke uaktuelt, men hva som skjer etter sesongen må vi ta da".

Comment

Dessuten har Røymark for over en måned sia signert på ny kontrakt for Sparta

Comment

Working...
              X