Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Morgan og nigerianerne til plankebyen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morgan og nigerianerne til plankebyen

Morgan ser ut til å kunne kontakte sine nigerianske hockey venner.
    Ettersom at det er stor sannsynlighet for at Martin får jobben som sportslig leder for Stjernen.

Jeg må si at dette var en artig nyhet på morgenen som jeg kan le av i hele dag

Hva er dette for rall? Hva er det du snakker om?
    Legg ved en link til din kryptiske melding er du snill!

Harriet
    Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Comment

Kanskje vi skulle ligge litt lavt akkurat nå http://www.na24.no/naeringsliv/article1727824.ece

Comment

Originally posted by Pondus View Post
          Kanskje vi skulle ligge litt lavt akkurat nå http://www.na24.no/naeringsliv/article1727824.ece
          Forskjellen er jo at vi kvitter oss med Andreassen, mens Stjernen fortvilet prøver å få tak i kjeltringen. Hva er det i vannet i Fredrikstad egentlig?

Comment

Originally posted by Feite Frode View Post
            Forskjellen er jo at vi kvitter oss med Andreassen, mens Stjernen fortvilet prøver å få tak i kjeltringen. Hva er det i vannet i Fredrikstad egentlig?
            samt at Andreassen holdt sine kjeltringstreker utenfor idretten..
            at barndoms kompiser vil hjelpe hverandre er jo bra og viser sterkt ett vennskap... for nå går`n på gummisåler- nå går`n på gummisåler..

9år på VÅL`ENGA skole så hadde han vært litt smartere
            Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

morgan

Ettersom at det er stor sannsynlighet for at Martin får jobben som sportslig leder for Stjernen?

Comment

Originally posted by håky View Post
                Ettersom at det er stor sannsynlighet for at Martin får jobben som sportslig leder for Stjernen?
                Og Morgan tar over som spillende manager for fotballaget vårt. DET hadde vært førstesideoppslag det!
                Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

I følge VG blir det Rally på Mogan nå ???????

Jeg som hadde rally som interesse nummer to er nå i ferd med å gå over til badminton eller noe slik, Kanskje synkronsvømming.....

Kan man ikke få den mannen bort fra de tingen jeg liker da...... ????

Spør bare jeg....

Morgan Andersen er ansatt som daglig leder i Mads Østbergs rallyteam Adapta.

RolandRat
                  RRL
                  Vi som med hånda på hjerte kan synge året rundt !

Comment

Morgan Konsulent for Stjernen

Morgan Andersen blir en del av en trio som skal bidra med råd til utviklingen av talenter i Stjernen( ja det høres rart ut).
                    Trioen består av Morgan Andersen, Rene Hansen og Trond Magnussen (godt de fant en brukbar spiller i hvertfall).

http://www.aftenposten.no/nyheter/sp...cle2474005.ece

Comment

Working...
                    X