Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NRK radiosportens reklame for VM-sendinga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NRK radiosportens reklame for VM-sendinga

"Hvis du ikke har noe BEDRE å ta deg til kan du se på Norge-Finland på NRK2 kl 21."

Ishockey møter en holdning INGEN andre idretter får.

Er det fordi det er et østlandsfenomen?

kjempe kamp

kjempe kamp av gutta. 2-2 etter 3 perioder.

Comment

Kanskje pipa får en annen lyd nå. Heroisk innsats, en god dose flaks, og Norge tar poeng mot Finland for 3. gang på 20 forsøk i offentlig kamp.

Strålende nyheter, vi får bare håpe Slovakia slår Tyskland så ligger veien åpen for sluttspill!

Comment

Originally posted by skog View Post
        Kanskje pipa får en annen lyd nå. Heroisk innsats, en god dose flaks, og Norge tar poeng mot Finland for 3. gang på 20 forsøk i offentlig kamp.

Strålende nyheter, vi får bare håpe Slovakia slår Tyskland så ligger veien åpen for sluttspill!

http://www.iihf.com/channels/iihf-wo...ash=8bd7b1f323
        Vi må uansett slå Tyskland ettersom alle kamper skal avgjøres. Vi har 1 poeng og om Tyskland taper for Slovakia holder det allikevel for dem å slå oss, også etter sudden. Da vil i så fall begge lag ha 2 poeng, men Tyskland går foran på innbyrdes.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
          Vi må uansett slå Tyskland ettersom alle kamper skal avgjøres. Vi har 1 poeng og om Tyskland taper for Slovakia holder det allikevel for dem å slå oss, også etter sudden. Da vil i så fall begge lag ha 2 poeng, men Tyskland går foran på innbyrdes.
          Jupp, men det jeg mente var at det er opptil oss sjøl. Vi trenger ikke ha hjelp av andre Men det blir tøft, Tyskland har et bedre lag enn mange tror.

Comment

Jupp, men det jeg mente var at det er opptil oss sjøl. Vi trenger ikke ha hjelp av andre Men det blir tøft, Tyskland har et bedre lag enn mange tror.
            Det er så himla mange ganger jeg har sett Norge gjøre gode kamper mot toppnasjonene, men når vi kommer til "skjebnekampen" skjelver hele laget. Tyskland er gode og normalt taper vi for dem. Men klarer laget å slippe seg løs kan det gå veien. Hvis ikke blir det best av 3 kamper mot Slovenia eller Latvia.

Comment

Det er så himla mange ganger jeg har sett Norge gjøre gode kamper mot toppnasjonene, men når vi kommer til "skjebnekampen" skjelver hele laget. Tyskland er gode og normalt taper vi for dem. Men klarer laget å slippe seg løs kan det gå veien. Hvis ikke blir det best av 3 kamper mot Slovenia eller Latvia.
              Noen som veit hva Olaf Kolzig driver med fortida? Hvorfor spiller han ikke for Tyskland? Fyren er gammal men dritbra.

Comment

Han er i troppen som 1 av 3 målvakter, men han ble ikke ført opp på rosteren før kampen mot Finland sist. Mulig han er med mot Slovakia i natt.

Comment

Som jeg frykta. Tyskland vant 4-2 over Slovakia med Robert Muller i mål.

Comment

Som jeg frykta. Tyskland vant 4-2 over Slovakia med Robert Muller i mål.
                    da må vi ta 3 poeng mot Tyskland for å gå til mellomspillet. Skjer det, samtidig som Finland slår Slovakia er det faktisk Slovakia som må spille nedrykkskamper.

Comment

Eneste sjansen vi har til å slippe unna nedrykk er å få latvia i playoff'n.
                      Tviler på at vi har sjans mot slovenia i best av 3 kamper.
                      Desverre men slik er det nå en gang.
                      Men kommentatorene på nrk2 er morsomme da.
                      Sitter å skryter av at vi har så mange gode spillere i sverige og tyskland.
                      Det er vel ikke så veldig mange 5-6 stk?
                      også spiller halve laget til finnene i NHL og har gjort det i noen år nå
                      et par av dem har jo spilt der siden jeg var bitte liten.

Comment

men er jo ikke rart at interessen i norge ikke øker når vi ikke får en eneste vm kamp på tv utenom Norge sine kamper. Eller sikkert veldig fint for dem som har SportN. Men det er et få tall som har den kanalen.
                        De kunne vel hvertfall vist Canada mot USA, som pågår nå.
                        Vis man hadde vist slike store kamper på tv så vil jeg tro det hadde hjulpet på interessen

Comment

men nordmenn kommer i alle fall på tv i canada, sjekk ut denne http://www.cbc.ca/ondemand/newsatsix/halifax.asx

spol til ca 27,33 og ....

Comment

men nordmenn kommer i alle fall på tv i canada, sjekk ut denne http://www.cbc.ca/ondemand/newsatsix/halifax.asx

spol til ca 27,33 og ....

Ser bare værmeldinga, jeg?
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                              Ser bare værmeldinga, jeg?
                              ja, da bruker de faktisk samme linken til en nyere nyhetssending, var et vanvittig innslag med 10-12 nordmenn som sang og ble intervjuet, skal se om jeg finner riktig link

Comment

Working...
                              X