Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Steffen Thoresen forlenger med Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Steffen Thoresen forlenger med Vålerenga

http://www.vif.no/article.php?articl...sport=ishockey
    engaman
    -----------
    Ære Være Enga!!!

Dette er en nyhet som jeg er svært fornøyd med å våkne opp til. Herlig!!
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Herlig, nå begynner det å ligne på noe. Noen som vet siste nytt om Spets-gutta?

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
        Herlig, nå begynner det å ligne på noe. Noen som vet siste nytt om Spets-gutta?
        En sentral aktør på laget mener at Lars Henrik (Usikker på navnet) kommer til Enga. Hadde ikke vært meg i mot, for å si det sånn.....

Harriet
        Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Originally posted by Harriet Karlsen View Post
          En sentral aktør på laget mener at Lars Henrik (Usikker på navnet) kommer til Enga. Hadde ikke vært meg i mot, for å si det sånn.....

Harriet
          Helgardering med andre ord Han ene heter Lars Erik og var med i VM, mens eldstebror heter Knut Henrik og ble vraket like før VM. Men er redd for at spesielt Lars Erik vil få gode tilbud fra Sverige eller Tyskland etter sitt gode spill i VM. Ryktene sier at Knut Henrik velger Storhamar om han kommer hjem til Norge.

Comment

Herlig.. dette er så sykt bra.. kunne ikke blitt bedre herlig..

Steffen elsker vål`enga HURRA HURRA, for Steffen elsker Vål`enga HURRA HURRA

Comment

Utelukkende positivt at han fortsetter

Comment

nå var det vel ikke akkurat at knut henrik spets blei vraka til vm troppen. var vel det at gutt'n hadde ødelagt skulder'n mot frankrike i den ene treningskampen før vm.

men måtte enga også satse på de unge i egne rekker... sånn at vi får fram nye proffer...
                uansett så tror jeg sesongen i år, var starten på noe som kan være med å løfte norsk hockey til å bli mer proff, sånn at gutta kan leve av idretten sin..
                *drømmer*
                Lillebror
                Året rundt med Vål'enga
                OSLO BAJAS

Comment

Working...
                X