Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Her kan man vel si at forbundet har driti seg ut.
Setter ikke opp Lillehammer mot vålerenga på 30.desember som er hockeyns fest dag. Det er ikke den beste pr-en man kan gi sporten.
Dessuten hadde ikke vi borte kamp på den dagen i fjor å? Jo vi hadde borte mot sparta.
Også i år så må vi avslutte serien borte, denne gangen i asker.
Samt at det nye systemet har ført til at vi må en ekstra gang til stavanger
Her kan man vel si at forbundet har driti seg ut.
Setter ikke opp Lillehammer mot vålerenga på 30.desember som er hockeyns fest dag. Det er ikke den beste pr-en man kan gi sporten.
Dessuten hadde ikke vi borte kamp på den dagen i fjor å? Jo vi hadde borte mot sparta.
Også i år så må vi avslutte serien borte, denne gangen i asker.
Samt at det nye systemet har ført til at vi må en ekstra gang til stavanger
Seriesystemet er nytt i år. Det spilles 5 runder, 45 kamper. For første gang på mange år de 5 rundene like. Vi starter med Stjernen og Furuset, og kabalen blir slik at vi møter Furuset og Lillehammer i romjula. Ikke veldig spennende, det kan jeg være enig i. At vi må 3 ganger til Stavanger denne sesongen vil bli jevnet ut ved at det sesongen etter blir omvendt.
Seriesystemet er nytt i år. Det spilles 5 runder, 45 kamper. For første gang på mange år de 5 rundene like. Vi starter med Stjernen og Furuset, og kabalen blir slik at vi møter Furuset og Lillehammer i romjula. Ikke veldig spennende, det kan jeg være enig i. At vi må 3 ganger til Stavanger denne sesongen vil bli jevnet ut ved at det sesongen etter blir omvendt.
Vet det i teorien skal bli omvendt neste sesong.
Men de kunne da vært så koselige at de ga oss minst en helge kamp i stavanger ikke bare på en tirsdag og to torsdager.
Også ere et par kamper som må flyttes på, en borte kamp mot Comet på samme dag som vi har hjemmekamp mot Lsk
Jeg gidder ikke å sjekke kalenderen, men vet du om vi fikk noen fredags- eller lørdagskamper, Pyro-fan?
Vi fikk noen lørdagskamper. 27 september hvertfall, men den må flyttes til 28 vis vi skal bruke det forslaget om å kombinere fotball og hockey.
Så var dette den eneste kampen hvor dette var mulig.
eller så fikk vi en lørdagskamp hjemme mot sparta husker jeg
Vi fikk noen lørdagskamper. 27 september hvertfall, men den må flyttes til 28 vis vi skal bruke det forslaget om å kombinere fotball og hockey.
Så var dette den eneste kampen hvor dette var mulig.
eller så fikk vi en lørdagskamp hjemme mot sparta husker jeg
Takk for svar, Pyro-fan! Lørdagskamper er alltid positivt, kan bli morsomt!
prøve å¨lage noe show rundt disse kampene
Synd vi ikke fikk en helge kamp i stavanger, hadde håpet å fylle en buss å kjøre ned. Kunne blitt en drit bra tur
Comment