Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvorfor ikke? Mer Show ja takk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvorfor ikke? Mer Show ja takk

Hvorfor skal Vålerenga ha så vanskelig for ting?
    Se på sparta de lager et liv rundt alt som skjer der nede.
    Noen ganger skulle jeg ønske at det var sparta jeg holdt med, ikke fordi at sparta er et godt lag. Men fordi de gjør så mye rundt laget sitt for supporterne. Mens i Vålerenga er man mer opptatt av å gni pengene ut av de få trofaste som kommer.
    Hvorfor kan man ikke man ikke lage show rundt første istreninga som Sparta blant annet gjør.
    Med en presentasjon av spillerne for supporterne. Vet ikke om det skjer på kick off'n men tviler litt på det.
    Hvorfor ikke opplyse om når første obligatoriske treningen er, i fjor var det jo så mye kokkos rundt det, og ingen var enige. Men bør vel nærme seg første istrening nå?

Vis man også lager litt show rundt laget så kan det jo også hende at noen fler blir mer keen på å møte opp også. Ikke bare gå på en kamp å gå hjem igjen.

Originally posted by Pyro-fan View Post
    Hvorfor skal Vålerenga ha så vanskelig for ting?
    Se på sparta de lager et liv rundt alt som skjer der nede.
    Noen ganger skulle jeg ønske at det var sparta jeg holdt med, ikke fordi at sparta er et godt lag. Men fordi de gjør så mye rundt laget sitt for supporterne. Mens i Vålerenga er man mer opptatt av å gni pengene ut av de få trofaste som kommer.
    Hvorfor kan man ikke man ikke lage show rundt første istreninga som Sparta blant annet gjør.
    Med en presentasjon av spillerne for supporterne. Vet ikke om det skjer på kick off'n men tviler litt på det.
    Hvorfor ikke opplyse om når første obligatoriske treningen er, i fjor var det jo så mye kokkos rundt det, og ingen var enige. Men bør vel nærme seg første istrening nå?

Vis man også lager litt show rundt laget så kan det jo også hende at noen fler blir mer keen på å møte opp også. Ikke bare gå på en kamp å gå hjem igjen.

Er faktisk veldig enig i det som blir sagt her, dette er jo noe som har vært diskutert mange ganger. Men det virker ikke som om det er noe interresse for det blandt hockeyansvarlige. Jeg har yttret en mening om at det skal promoteres mye mere enn pr dags dato, så kanskje interressen hadde blomstret litt igjen også. Nå blir det jo bare mer og mer glissent på tribunen grunnet priser og for mange kamper.
    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Sparta går jo for første gang på is neste lørdag, foran en fullsatt sparta amfi.
      Mens i Vålerenga så blir det ikke opplyst om når treningene er engang.

Hvor bra hadde det ikke vært foreksempel med en treningskamp mellom Vålerenga å stjernen nest lørdag. FFK kommer jo alltid med mange folk til ullevaal. Tenk at noen av de faktisk hadde funnet veien til jordal for å se på en treningskamp mellom Stjernen å Enga. Så hadde klanen bare ordnet med busser fra jordal til ullevaal. Perfekt forspiel til Lørdags matchen på Ullevaal.
      Faen! Er det jeg som er på tryne nå, eller tenker ikke folka nedpå Jordal?

Comment

VIF show med treningskamp

Originally posted by Pyro-fan View Post
        Sparta går jo for første gang på is neste lørdag, foran en fullsatt sparta amfi.
        Mens i Vålerenga så blir det ikke opplyst om når treningene er engang.

Hvor bra hadde det ikke vært foreksempel med en treningskamp mellom Vålerenga å stjernen nest lørdag. FFK kommer jo alltid med mange folk til ullevaal. Tenk at noen av de faktisk hadde funnet veien til jordal for å se på en treningskamp mellom Stjernen å Enga. Så hadde klanen bare ordnet med busser fra jordal til ullevaal. Perfekt forspiel til Lørdags matchen på Ullevaal.
        Faen! Er det jeg som er på tryne nå, eller tenker ikke folka nedpå Jordal?
        God ide, Pyro - fan.
        Hva med et åpningsshow der VIF laget ble presentert for Klanen, supporterne og de mange VIF spillerne i aldersbestemte klasser, autografskriving og intervju med spillere, internkamp mellom VIF all - star team med veteraner og årets elitelag eller et tilreisende lag, forskjellige publikumsaktiviteter, mat og avslutningsshow. I likhet med Sparta, har også oilerssupporterne
        "Roughnecks" i samarbeid med Nærbø farmers, invitert Oilers til første istrening 10 august kl. 16.00 i Nye Loen Ishall med show og alt som hører med.
        Gå til : http://www.oilers.no/

Linus

Comment

Jag tror att den bästa måten att skapa intresse för hockeyn är att klubben har direktkontakt med supportrarna. Hammarby gjorde bara ett rätt förra säsongen, det var kontakten med oss säsongskortare och hockeyintresserade. Som följd av det så ökade intresset dramatiskt för laget, och vi hade ofta mer supportrar på bortamatcherna som stod och sjöng än hemma. Nu hjälpte det inte som bekant, men VIF-hockey är i en annan sits med sina serieguld och sin historia.
          Jag antar att Enga-supportrar är som Hammarbyare, svårflirtade och misstänksamma, men ändå genuint engagerade i klubben. Om de känner att klubben respekterar dem kommer de att ge engagemang tillbaka. Bjud på gratismatcher, annonsera på fotbollen, kräng lösbiljetter på Bohemen inför premiären osv. Ha infoträffar med laget. Men det kanske ni prövat.
          När ska man få åka på bortamatch i Oslo, månntro???

Comment

Istrening.....

Tror første istrening er mandag 4 august klokken 16.00 ........
            RRL
            Vi som med hånda på hjerte kan synge året rundt !

Comment

Originally posted by Mattias View Post
              Jag tror att den bästa måten att skapa intresse för hockeyn är att klubben har direktkontakt med supportrarna. Hammarby gjorde bara ett rätt förra säsongen, det var kontakten med oss säsongskortare och hockeyintresserade. Som följd av det så ökade intresset dramatiskt för laget, och vi hade ofta mer supportrar på bortamatcherna som stod och sjöng än hemma. Nu hjälpte det inte som bekant, men VIF-hockey är i en annan sits med sina serieguld och sin historia.
              Jag antar att Enga-supportrar är som Hammarbyare, svårflirtade och misstänksamma, men ändå genuint engagerade i klubben. Om de känner att klubben respekterar dem kommer de att ge engagemang tillbaka. Bjud på gratismatcher, annonsera på fotbollen, kräng lösbiljetter på Bohemen inför premiären osv. Ha infoträffar med laget. Men det kanske ni prövat.
              Veldig enig med deg. Vi har allerede en del av disse tingene på gang, men det du er inne på med at klubben burde ha direkte kontakt med supporterne. Det er jeg helt enig, det er alt for lite informasjon fra klubben.
              Men dette har begynt å bedre seg nå, så måten jeg ser for meg at dette må gjøres på er at: man får litt mer info fra klubben som man kan formidle videre til supporterne på den måten som når de aller aller fleste.
              Det har vi også gjort noe mer med nå, i går under istreninga så tok vi en prat med noen spillere,trenere og direktøren. Som folk vil kunne lese fra etterhvert

Comment

Working...
              X