Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort

Nytt sesongkort konsept......Bra?!

En god tanke med gratis pølse og brus

Men burde man ikke fått klanens pris på faste plasser utenfor felt E?!

Originally posted by BjørnarF View Post
    Nytt sesongkort konsept......Bra?!

En god tanke med gratis pølse og brus

Men burde man ikke fått klanens pris på faste plasser utenfor felt E?!
    Det synes ikke jeg. Klanspris på Klansfelt. Slik er det på Ullevaal også.
    Enga på topp!

Comment

Helt enig. Er man "klanen" så ere klansfeltet som er plassen.
      Alle andre supportere har sine felter og sine priser.

Men jeg vet ikke helt hvorvidt pølse og brus hjelper på sesongkort salget men

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
        Helt enig. Er man "klanen" så ere klansfeltet som er plassen.
        Alle andre supportere har sine felter og sine priser.

Men jeg vet ikke helt hvorvidt pølse og brus hjelper på sesongkort salget men
        Synes opplegget ser veldig bra ut. Også at rabatten for Klansmedlemmer bare skal gjelde felt E. Så får man håpe at man klarer å fylle feltet sånn at vi får god gammaldags hockeystemning på Jordal igjen

Er vel greit med matchprogram, pølse og brus inkludert i sesongkortet. Om man selger så mange ekstra sesongkort nå vet jeg ikke, men dette er i alle fall en god start når det gjelder å premiere de trofaste supporterne. Blir neppe å kjøpe sesongkort selv, men om du blir lei pølse og brus kan du bare gi verdikortene til meg

Comment

Hvordan vill dette fåregå? Vill man få så mye pølser og brus man vill?

Comment

Originally posted by enga View Post
            Hvordan vill dette fåregå? Vill man få så mye pølser og brus man vill?

Ville du gitt Klanen så mye brus og pølser de orket å spise?

Men leser du saken på vif.no ser du at det er snakk om en meny verdt 50 kroner til hver hjemmekamp.

Comment

Kan nevne at Aften Aften hadde en relativt stor sak om VIFs nye sesongkort i går og at vi lokker med pølser og brus. I artikkelen kommer det frem at det var solgt kun 150 sesongkort i fjor. En undersøkelse viste også at bare 30% av dem som så VIFs kamper mot de beste lagene, også tok med seg kampene mot de svakere lagene. Andre steder var den andelen helt oppe i 87% (må vel være i Sarp dem fikk til det?).

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Ville du gitt Klanen så mye brus og pølser de orket å spise?

Men leser du saken på vif.no ser du at det er snakk om en meny verdt 50 kroner til hver hjemmekamp.

Haha! Når jeg tenker meg om så er det vell ikke så lurt nei. Lenge siden jeg var på hockeykamp nå. Men matchprogramm, produserer de et for hver kamp?

Comment

Originally posted by enga View Post
                  Haha! Når jeg tenker meg om så er det vell ikke så lurt nei. Lenge siden jeg var på hockeykamp nå. Men matchprogramm, produserer de et for hver kamp?
                  Assa det er jo ikke så mange på kamp så tror ikke dem går konk.
                  Men av erfaring fra partner vip'n hvor de serverer pølser hver eneste kamp.
                  Skal love dere at dere blir drit lei pølser.

Nei match programmet kommer med noen måneders mellomrom.

Comment

Noen som har forsøkt å gå inn å kjøpe sesongkort?

http://www.vif.no/article.php?articl...sport=ishockey lanseres årets opplegg for sesongkort.
                    Der står det: "Salget åpner fredag 29. august. Her velger du hvilken type sesongkort og hvilket sete du vil ha, og betaler direkte"

Videre: "Sesongkort bestilles og betales på internett;
                    http://www.billettluka.no/vif-hockey"

Der står det bare: "Det er ingen forestillinger satt opp."
                    Der er bare så jævlig typisk Enga Hockey...

HansCmann

Comment

Originally posted by HansCmann View Post
                      Der står det bare: "Det er ingen forestillinger satt opp."
                      Der er bare så jævlig typisk Enga Hockey...
                      Nuvel... Billettluka er ikke et system Vålerenga har i sin lune lomme, det er en ekstern leverandør. Ergo kan er det minst like stor sannsynlighet at feilen ligger utenfor Jordals vegger.

- Nes
                      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                        Nuvel... Billettluka er ikke et system Vålerenga har i sin lune lomme, det er en ekstern leverandør. Ergo kan er det minst like stor sannsynlighet at feilen ligger utenfor Jordals vegger.

- Nes
                        Det kan så være, men hvor feilen ligger hen er vel ikke relevant i forhold til omsetning av sesongkort? Altså, så lenge kortene ikke er i salg (om det skyldes feil eller ei), så får man ikke solgt sesongkort. Hvor feilen ligger er vel mer relevant i forhold til hvem som har ansvaret for å fikse feilen...

En teoretisk mulighet er jo at klubben legger ut noe info om denne feilen på sine nettsider...
                        Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Jeg nevnte dette med sesongkortene på fredag, samtidig som jeg advarte folk mot å kjøpe billetter til sist helgs kamper via Billettluka. Da ville de nemlig bli flådd for 20 kr pr billett ift om de kjøpte billettene på Jordal. Gjorde VIF hockey oppmerksom på dette allerede onsdag uten at noe skjedde.

Elementære ting som billettsalg, tilgjengelighet og riktig informasjon vedr billetter/sesongkort må være i orden hvis man skal et håp om å øke publikumstallene.

Comment

Originally posted by Skrible View Post
                            Det kan så være, men hvor feilen ligger hen er vel ikke relevant i forhold til omsetning av sesongkort?
                            Det er korrekt, men det er i sammenheng (og det kan jo ha effekt på salget?) riktig/viktig å "ta" rett instans - evt. vente til noen kan/bør tas.

- Nes
                            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
                              Elementære ting som billettsalg, tilgjengelighet og riktig informasjon vedr billetter/sesongkort må være i orden hvis man skal et håp om å øke publikumstallene.
                              Det er vel alle enige om. Dog er det viktig å huske at hvis det ikke er interne systemer/rutiner som har sviktet, så kan det fort medføre ekstreme mengder ekstraarbeid om man iverksetter panikktiltak kontra å vente ut problemets løsning.

- Nes
                              Nesrene @ Twitter

Comment

Working...
                              X