Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ikke stole på www.klanen.no!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ikke stole på www.klanen.no!

Der står det nemlig at vi skal til Asker i morgen kl. 18:30 - det stemmer ikke. Som nevnt i annen tråd spiller vi kl. 15:00 mot Lørenskog hjemme på Jordal Amfi i morgen.

- Nes
    Last edited by Nesrene; 17.09.2008, 22:35.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Her følger det endelige programmet for våre treningskamper.
    Lørdag 6. september 2008
    Vålerenga - Lørenskog
    Jordal Amfi, kl 15:00

Denne infoen har vært tilgjengelig på vif.no i lang tid, og i god tid før matchen i dag.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      Lørdag 6. september 2008
      Vålerenga - Lørenskog
      Jordal Amfi, kl 15:00

Denne infoen har vært tilgjengelig på vif.no i lang tid, og i god tid før matchen i dag.

Hyggelig å se at vif.no er oppdatert for en gangs skyld. Mangler bare at de oppdaterer alt det andre og nå.......

:-)
      RRL
      Vi som med hånda på hjerte kan synge året rundt !

Comment

At kalenderen er oppdatert på hoceky forutsetter at

a) noen i hockeygruppa melder fra til redaksjonen om endringer
        eller
        b) noen med publiseringskompetanse og hockeyinteresse (Atle?) er villige til å ta ansvaret for å få oppdatert kalenderen.
        eller
        c) at noen uten publiseringskometanse men med nogenlunde grep om datamaskinen og internettests finnesse og interesse for hockey lærer seg publiseringssystemet og tar ansvar.

Å finne fram til rett info om dette er ikke alltid like lett, så ansvaret bør ligge hos noen som "alltid" er interessert i å holde seg (og dermed kalenderen) oppdatert. Det blir for tungvint å polle informasjonen for noen som ikke i utgangspunktet følger med.

Alternativ a) er det som har vært avtalt med hockeygruppa så langt. Siden jeg fortsatt har "fødselsperm" fra Klanen kan jeg ikke garantere at det er sendt mail som ikke er fulgt opp av de ansvarlige. Om det er et problem, så si fra, da skal jeg ta det opp med de som har ansvaret nå.

Comment

Originally posted by lille i View Post
          At kalenderen er oppdatert på hoceky forutsetter at

a) noen i hockeygruppa melder fra til redaksjonen om endringer
          eller
          b) noen med publiseringskompetanse og hockeyinteresse (Atle?) er villige til å ta ansvaret for å få oppdatert kalenderen.
          eller
          c) at noen uten publiseringskometanse men med nogenlunde grep om datamaskinen og internettests finnesse og interesse for hockey lærer seg publiseringssystemet og tar ansvar.

Å finne fram til rett info om dette er ikke alltid like lett, så ansvaret bør ligge hos noen som "alltid" er interessert i å holde seg (og dermed kalenderen) oppdatert. Det blir for tungvint å polle informasjonen for noen som ikke i utgangspunktet følger med.

Alternativ a) er det som har vært avtalt med hockeygruppa så langt. Siden jeg fortsatt har "fødselsperm" fra Klanen kan jeg ikke garantere at det er sendt mail som ikke er fulgt opp av de ansvarlige. Om det er et problem, så si fra, da skal jeg ta det opp med de som har ansvaret nå.

PM er sendt.

Comment

Working...
          X