Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Der står det nemlig at vi skal til Asker i morgen kl. 18:30 - det stemmer ikke. Som nevnt i annen tråd spiller vi kl. 15:00 mot Lørenskog hjemme på Jordal Amfi i morgen.
At kalenderen er oppdatert på hoceky forutsetter at
a) noen i hockeygruppa melder fra til redaksjonen om endringer
eller
b) noen med publiseringskompetanse og hockeyinteresse (Atle?) er villige til å ta ansvaret for å få oppdatert kalenderen.
eller
c) at noen uten publiseringskometanse men med nogenlunde grep om datamaskinen og internettests finnesse og interesse for hockey lærer seg publiseringssystemet og tar ansvar.
Å finne fram til rett info om dette er ikke alltid like lett, så ansvaret bør ligge hos noen som "alltid" er interessert i å holde seg (og dermed kalenderen) oppdatert. Det blir for tungvint å polle informasjonen for noen som ikke i utgangspunktet følger med.
Alternativ a) er det som har vært avtalt med hockeygruppa så langt. Siden jeg fortsatt har "fødselsperm" fra Klanen kan jeg ikke garantere at det er sendt mail som ikke er fulgt opp av de ansvarlige. Om det er et problem, så si fra, da skal jeg ta det opp med de som har ansvaret nå.
At kalenderen er oppdatert på hoceky forutsetter at
a) noen i hockeygruppa melder fra til redaksjonen om endringer
eller
b) noen med publiseringskompetanse og hockeyinteresse (Atle?) er villige til å ta ansvaret for å få oppdatert kalenderen.
eller
c) at noen uten publiseringskometanse men med nogenlunde grep om datamaskinen og internettests finnesse og interesse for hockey lærer seg publiseringssystemet og tar ansvar.
Å finne fram til rett info om dette er ikke alltid like lett, så ansvaret bør ligge hos noen som "alltid" er interessert i å holde seg (og dermed kalenderen) oppdatert. Det blir for tungvint å polle informasjonen for noen som ikke i utgangspunktet følger med.
Alternativ a) er det som har vært avtalt med hockeygruppa så langt. Siden jeg fortsatt har "fødselsperm" fra Klanen kan jeg ikke garantere at det er sendt mail som ikke er fulgt opp av de ansvarlige. Om det er et problem, så si fra, da skal jeg ta det opp med de som har ansvaret nå.
Comment